Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseton nainen, onko sinulle turn off, jos mies ilmaisee deittiprofiilissaan etsivänsä lapsetonta naista?

Vierailija
10.06.2020 |

Tästä on väännetty useammassa ketjussa palstalla, mutta vieläkään ei ole saatu naisten mielipidettä asiasta. Antaako tällainen avoin sinkkuäitien poissulkeminen sinulle huonon kuvan miehestä?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään.

Vierailija
2/61 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa huonon kuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän. Haluaako mies kuitenkin lapsia tai onko hänellä ennestään lapsia?

Ei ainakaan paranna mielikuvaa.

Vierailija
4/61 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok, jos;

- mies on alle 35v

- tai, mies on vela

Vähän tekopyhää jos nelikymppinen hakee lapsetonta.

Vierailija
5/61 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi. Olen vela ja vela-mies sopii minulle. Meistä tulee sitten hyvä dinkkupari. Voidaan omistautua toisillemme ja matkustella yhdessä.

Vierailija
6/61 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vain positiivinen juttu, mutta sen ilmaiseminen netissä on hieman kimuranttia. Kannattaa ilmaista, jos ei ole toivoa lapsista.

Vierailija
7/61 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonkin voi ilmaista niin monella tavalla tyylikkääsi tai hyvin tyylittömästi.... Sanon näin nyt kyllä miehenä,, mutta luulen ja uskon monen naisen olevan kanssani samaa mieltä.  

Vierailija
8/61 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi? Olen vela ja etsin itsekin lapsetonta lapsia haluamatonta miestä, koska ei kiinnosta lapsiperhearki.

Vierailija
9/61 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän negaamista tuoda se heti ilmi erikseen mutta en nyt vielä sen takia olisi tutustumatta jos muuten ok.

Vierailija
10/61 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa.

Vierailija
11/61 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Miehestä tulee heti mulkku kuva. Ei jatkoon.

Vierailija
12/61 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton enkä halua lapsia tulevaisuudessakaan, niin ei haittaisi.

Tosin jos mies kuitenkin haluaisi sitten omia lapsia, niin se olisikin isompi ongelma.

Vierailija
13/61 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen väliä sillä on? Etkö hae naista, jolla on kanssasi samanlainen arvomaailma? Miksi haluaisit miellyttää muita?

Minä en olisi enää noin nelikymppisenä huolinut miestä, jolla ei ole jo lapset tehty ja vähintään teini-ikäisiä (ja silloinkaan en enää olisi halunnut uusperhettä). Ei minua kiinnostanut, onko se turn off miehille, joilla ei edes ole vielä lapsia, koska enhän minä heistä ollut kiinnostunut.

Vierailija
14/61 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, haluaako mies lapsia? Minulla ei ole enkä halua, on siis plussaa jos miehellä sama.

Vierailija
15/61 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmm... Varmaan kuulun vähemmistöön, mutta minulle on vähän turn off sen etsimänsä henkilön määritteleminen kovin tarkasti muutenkaan. Mutta en etsikään seuraa tositarkoituksella netistä koska kaikki siellä ovat sellaisia. Seksikumppanin olen sieltä löytänyt ja meistä tuli myös tosi hyvät ystävät. Hänkään ei ollut määritellyt sitä mitä sieltä etsii vaikka seksiä nyt varmasti toivoi harrastavansa joskus jonkun kanssa. Mut kyllä, turn off määritellä se kehen voi rakastua. Yäk.

Vierailija
16/61 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi. Olen vela ja vela-mies sopii minulle. Meistä tulee sitten hyvä dinkkupari. Voidaan omistautua toisillemme ja matkustella yhdessä.

Tuo on totta. - Mutta kuten joku mies jo ennätti kommentoida niin riippuu hieman miten tuon esittää.. On hämmenttävää lukea kun mies aloittaa ensimmäisen yhteydenottonsa: Haluan, että olet vain minun nainen, etkä ole saanut kenellekään muulle lapsia en halua elättää kenenkään toisen penskoja. halun saada sun kaa sit yhdessä lapsia, mieluiten kaksi tai kolme. Tai kertoo 1. viestissä: "Mä en tykkää kitisevistä muistathan sit pillerit ku mä en tykkää kortsun käyöstä, ni ei satu tota niinku vahinkoo. Mä oo hellä".

Vierailija
17/61 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turn-off, päinvastoin. Edellyttäen että miehellä ei ole itsellään lapsia.

Vierailija
18/61 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, päinvastoin.

En halua kakaroita.

Vierailija
19/61 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuonkin voi ilmaista niin monella tavalla tyylikkääsi tai hyvin tyylittömästi.... Sanon näin nyt kyllä miehenä,, mutta luulen ja uskon monen naisen olevan kanssani samaa mieltä.  

Tämä. Jos siellä lukee jotain “jos sulla on elätettäviä/ ei kiinnosta elättää muiden mukuloita/ ei yyhoo mammoja” tms. sivistymätöntä niin mies menee suoraan ö-mappiin.

Jos lukee vaikka “lapseton mies etsii lapsetonta naista“ niin se on ihan ok. Jokainen saa etsiä sellaista kumppania kuin haluaa, mutta toisten ihmisten haukkuminen tai väheksyminen ei ole ok, etenkin jos mies väheksyy naisia/äitejä se ei ole hyvä merkki. Kertoo ongelmista tulevaisuudessa jos se oma perhe-elämä ei sitten toimikkaan.

Vierailija
20/61 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turn off, jos mies itsekin on lapseton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi