Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka haluatte/halusitte ehdottomasti tytön!

Vierailija
07.07.2006 |

Mitä tytön kanssa voi tehdä sellaista, mitä pojan kanssa ei voi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiin käydä yhdessä ulkona, matkustella ym. Aikuisista pojista ei äidilleen samalla tavalla seuraa ole, mutta toivottavasti saan kivoja miniöitä :)

TyttöLAPSISTA mulla on sen sijaan niin huonoja kokemuksia, että olen oikein iloinen kahdesta pojastani enkä uskalla kolmatta tehdä jos vaikka tulisikin tyttö ;)

Leikin lapsena poikien kanssa, sillä tytöt halusivat aina vaan nysvätä kahdestaan enkä välittänyt yhtään niistä touhuista: erilaisista nukke- ja pukeutumis- ja koristautumisleikeistä, juonitteluista muita tyttöjä vastaan jne. Myös iänikuinen kitinä ahdisti. Joukkuepelit, majojen rakennus ym. oli paljon hauskempaa. Ja samaa rataa jatkan nyt omien lastenkin kanssa. Jos meille tyttö tulisi, ressukka joutuisi joko " prinsessoimaan" yksikseen tai sitten pitäisi sopetua poikamaiseen elelyyn jos haluaa saada äiskän mukaan ;)

Voin kuitenkin hyvin kuvitella, että jos on itse ollut perinteisen tyttömäinen lapsi ja nauttii naisellisesta " säätämisestä" edelleenkin, ei mitään ikiomaa tyttölasta ihanampaa varmaan olekaan :)

Vierailija
22/25 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten kun tyttö ei olekaan luonteeltaan " prinsessa" ? Äidin mieliksi pitää olla kiinnostunut krääsästä. Se se vasta hyvää tekee itsetunnolle! Täytyy myöntää että mulle oli veljessarjassa kasvaneena pettymys kun tyttö tuli. Ajattelin että en osaa noiden tyttöjen juttuja ollenkaan. Sain kyllä onneksi poikiakin joiden kanssa oleminen on mulle paljon luontevampaa. Rakkaita ovat kaikki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär pitää äitinsä hyvin ajantasalla siitä, mikä hienoa, muotia ja trendikästä - hän muistaa päivittäin kertoa, kuinka äiti on päästänyt itsensä lihomaan, miten tuo hänen hiuksensa ovat kuin harakan pesä, meikit viime vuosisadalta ja ruoat tosi vanhanaikaisen ällöjä.

Ja kun tyttö on murrosiässä, niin kerrankin löytyy riitelykumppani, joka osaa psyykkisen väkivallan yhtä hyvin kuin äitinsä. Poikien kanssa ei sellaista ikinä pääse tekemään, ja olethan joka tapauksessa jo murrosikään mennessä pojille opettanut naisten kunnioitusta. Tytär sinusta paskat välittää - olet täysin ajastasi taaksejäänyt hävettävä olento muutenkin.

Vierailija
24/25 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman perheen poikia ja tyttöä eri tavalla. Pojat saivat selkäänsä, eri kotiintuloajat, tyttö sai menoihinsa rahaa ja kaikkea muuta paskaa. Ja kaikki tämä isän toimesta. Seurauksella että aikuisiällä ukon veli on täysin alkoholisoitunut (huono itsetunto) ja tämä eukko on umpikiero ja senkun haukkuu kaikkia muita mutta itsessä ei mitään vikaa. Ukkoni on tolkuissaan mutta alistettuna ei vieläkään nelikymppisenä uskalla sanoa sille paskalle mitään. Minä uskallan ja siinäpä onkin mukava olla kun vanha käähkä ja tyttärensä yhdessä urakalla moittivat ja arvostelevat minua ja lapsiani.

Vierailija
25/25 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt minulla on kaksi poikaa, eikä lisää lapsia ole varmaankaan tulossa. Jotenkin minua harmittaa se, että en saa ostella kaupasta ihania tyttöjen vaatteita ja sisustaa tyttölle huonetta jne. On myös vähän ankeaa olla ainoa nainen talossa.

Sinällään huvittavaa on, että vanhempi poika käy kyllä monessa mielessä tytöstä: lempiväri on edelleen vaaleanpunainen, vaikka menee jo syksyllä eskariin. Poika on myös varsinainen esteetikko ja shoppailee itselleen vaatteita mielellään. Ja on nuo molemmat pojat aivan ihania!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän