Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäättekö edelleen Pokka pitää -sarjasta? Linkki kyllästymiseen. Minä tykkään ja seuraan taas

Vierailija
10.06.2020 |

Minusta on hyvä, että Yle lähetetään nyt korona-ajan piristykseksi vanhoja huippusarjoja.

Tyttäreni, 18, seuraa myös.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/54628c83-8547-4715-967b-ef4a98a…

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä edelleen pidän ko. sarjasta. Nyt vain en ole ehtinyt katsoa televisiota.

Vierailija
2/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään valtavasti.

Se oikeasti piristää nyt, kun yritän olla vain kotosalla. 1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen, että se tulee taas. Järkytyin, kun kuulin, että oii jo esitetty kaikki suomeen ostetut kausi kerrat.

Onneksi ostivat uudelleen!

Ongelma, että en aina muista tai ehdi katsoa j näkyy vain viikon Areenassa. Saisi olla pidempään.

Vierailija
4/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, voi katsoa vaikka kuinka monesti.

Vierailija
5/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, kun te muutkin tykkäätte!

Tyttärestäni sarja on saanut aivan uuden katsojan. Tuo nuorempi sukupolvi on vasta löytämässä sen. Hän katsoo sen areenasta ja pitää erittäin hauskana. Olen paistanut, että katsoisi ilman tekstejä, kun syksyllä hänellä on enkun yo-kirjoitus ja sarjassa puhutaan hyvin huolellisesti.

Vierailija
6/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää koko sarjaa. 12. uusintakierros! Järjetöntä.

Vierailija
7/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisi katsoa ne kaikki läpi järjestyksessä, mut alkukesä on ollut tosi kiireinen, telkkarin esitysaika huono ja ovatkin areenassa vain muutaman päivän, iso osa jo mennyt😔 voi kunpa saisi ne takaisin ja runsaammin aikaa niille.

Vierailija
8/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tv-sarja, tehty 90-luvun puolivälissä ja loppupuolella. 

Suurin osa näyttelijöistä jo poistunut tästä ajasta. Hyacinthia esittänyt Patricia Routledge elää yhä.

Katson aina, jos olen kotosalla.

Vierailija
9/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja jonka ainoa "hauskuus" on se "Bukee ei Bucket".

Vierailija
10/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen iloinen, että se tulee taas. Järkytyin, kun kuulin, että oii jo esitetty kaikki suomeen ostetut kausi kerrat.

Onneksi ostivat uudelleen!

Ongelma, että en aina muista tai ehdi katsoa j näkyy vain viikon Areenassa. Saisi olla pidempään.

Järkytyin myös niin paljon, että ostin talvella kaikki kaudet itselleni DVD:llä. Nyt saa katsoa ihan niin paljon kuin haluaa!

Vierailija
11/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onslow ja Daisy ovat ihana pari.

Vierailija
12/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sietää koko sarjaa. 12. uusintakierros! Järjetöntä.

Niin ja sinkkuelämää sarja voitaisiin uusia

Vierailija
13/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt soi se musiikki päässä, vaikka en ole edes näitä uusintoja vielä katsonut. Tiddiddiidi tidididididi-di.

Vierailija
14/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näillä keleillä ole malttanut telkkarin ääressä olla, joten jäänyt katsomatta.

Harmillisen nopeasti häviävät Areenasta.

Mutta joo, tykkään kyllä sarjasta

Vierailija
15/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frasier uusintalistalle myös!

Vierailija
16/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse telkkarista katsoa, koska koko sarja löytyy hyllystä DVD-bokseina. Myös joulun erikoisjaksot, muistelujakso (Daisy ja Onslow lukevat Hyacinthin "muistojen kirjaa"), ja varsinkin tosi hauskat blooperit (niitä olen varmaankin katsonut eniten) löytyy hyllystä. Tuo sarja on sellainen, ettei siihen koskaan kyllästy, ja toinen samanlainen on Fawlty Towers eli Pitkän Jussin majatalo. Sekin löytyy meiltä DVD-hyllystä heti Pokka pitää -sarjan vierestä. :)

Vierailija
17/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo valmiiksinauraminen häiritsee, saisi olla ainakin vähemmän, jos ei ollenkaan. Muuten mukava sarja, Onslow on paras.

Vierailija
18/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetysaika on kehno. Katson jaksot aina kun vain suinkin pystyn ja Hyacinth ja perheensä on klassikko. Se ei vanhene ollenkaan hahmojensa osalta ja hörötän vieläkin ääneen sitä katsoessa. Naapurini muistuttaa Hyacinthia kehuskelullaan :)

Sen sijaan ihmettelen jatkuvasti tulevia Wallandereja lauantain myöhäisilloissa. Mieheni yrittää katsoa niitä ja aina sama kommentti, olen nähnyt tämän. Eikö mitään muita jännityssarja voisi jo lähettää tuohon aikaan?

Vierailija
19/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frasier uusintalistalle myös!

Me katsottiin Frasier uudestaan kokonaan Viaplaystä. Melkein kolme vuotta siihen meni, kun ihan jatkuvalla syötöllä ei jaksettu katsoa. :D

20/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen tekee valituksen ohjelman tarjoajalle siitä, että on jo kyllästynyt johonkin esitettävään ohjelmaan? Eihän kenenkään ole pakko katsoa kaikkea, mitä Areenaan ja Ylen kanaville tuupataan.

Minusta Pokka pitää on ihana sarja, katson aina kun sitä esitetään :)