Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt keskustelua semmoisesta aiheesta kuin laihdutuslääkkestä.

Vierailija
10.06.2020 |

Onko kellään kokemuksia laihdutuslääkkeistä? Ne mitä saa apteekista? Minulla on kyllä tasapainossa syömiset ja keho, mutta nyt kevään aikana on tullut syötyä enemmän ja laiskistunut. Pieni tuki ei haittais minua ollenkaan.

Haluaisin vaikka 2 kuukaudessa käyttää laihdutusvalmistetta TYÖKALUNA.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus syömishäiriö-vuosina söin erilaisia rasvanpolttajia, nälänhillitsijöitä ja tehonlisääjiä, olin liikkeellä jatkuvasti liian lahaisilla kaloreilla.

Painoinkin alle 50kg, eli jotain vaikutusta oli.

Minkälaista tukea sä odotat noilta lääkkeiltä?

Vierailija
2/19 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään ihmepilleriä. Syö vähemmän kuin kulututat. Unohda tuollaiset "lääkkeet" jotka on pelkkää kusetusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt loppu kevään aikana on tullut syötyä aivan liikaa tylsyyteen ja samalla laiskistunut. Tarttisin jotain boostausta. Nyt on selkeästi semmoinen tilanne että ruokavaliolla ja liikunnalla en saa tarpeeksi tulosta. Mitä enemmän ikä sitä vaikeammaksi muuttuu. Ennen vanhaa yleisyömisen jälkeen palasin 1 viikossa kuntoon.

Boostausta vain, ihan mielellään ostan mutta haluaisin nyt teiltä vinkkejä että mikä valmiste on tehokkain? Olen tietoinen siitä että kaikki ei toimi kaikilla.

Vierailija
4/19 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään ihmepilleriä. Syö vähemmän kuin kulututat. Unohda tuollaiset "lääkkeet" jotka on pelkkää kusetusta.

Kyllähän jotkut lääkkeet vähentää ruokahalua ja kiihdyttää aineenvaihduntaa.

Itsellä oli joskus käytössä mielialalääke jonka sivuoireena oli mm anoreksia. Vaikutti mulla ruokahalun ja oli intoa liikkua enemmän kuin normaalisti.

Vierailija
5/19 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö chiliä.

Vierailija
6/19 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki laihdutuslääkkeet ole kusetusta.

On lääkkeitä, jotka hillitsevät ruokahalua, ja näin ihminen pystyy syömään vähemmään, joten ei ainakaan liho enää lisää.

Tätä lääkettä ei saa vielä myydä Suomessa.

Vierailija
7/19 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä oli joskus käytössä mielialalääke jonka sivuoireena oli mm anoreksia. Vaikutti mulla ruokahalun ja oli intoa liikkua enemmän kuin normaalisti.

Niin, kyllähän amfetamiinilla voi laihtua, mutta ilman reseptiä saatavat ihmepillerit on pelkkää placeboa. Jätät sen kääretortun kauppaan ja syöt kunnollista ruokaa, niin hillitset niitä mässynhimoja sillä.

Vierailija
8/19 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on niin naurettavia kun lähtevät aina näihin uskomusjuttuihin mukaan. Horoskoopit ja ihmepillerit. Laihduttaminen on vittumaista puuhaa, tiedän kyllä. Jos yrität etsiä jotain ihmepilleriä millä se onnistuu niin että saat samalla vedellä kääretorttua naamaan ja siihen vaan ihmepilleri päälle ja laihdut hups vaan, niin ei tule onnistumaan. Laihduttaminen on niinkin yksinkertaista kuin syömällä vähemmän kuin kuluttaa.

Vierailija
9/19 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin joskus glukomannaania, täyttää vatsaa runsaan veden kera, ei pystynyt syömään isompia annoksia.

Vihreä tee ja cla-kuuri toi pari kiloa tulosta normaalipainon sisällä parissa kuukaudessa. Söin tosin terveellisesti ja treenasin. Sain lihakset esiin ja rasvaa lähti.

Sinänsä sama onko placeboa vai ei, jos uskoo pillerin toimivuuteen ja senbtakia on energiaa treenata ja syödä niukasti niin eikö se lääke toimi silloin niinkun pitääkin?

Vierailija
10/19 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voxra, Concerta?

Vierailija
11/19 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sulle paras laihdutuslääke: LOPETAT SE HIRVEÄNMOISEN SYÖMISEN MÄÄRÄN!!! Lihavuutes ei johdu kilpirauhasesta, ei geeneistä, eikä mistään muusta, vaan siitä ETTÄ SYÖT AIVAN LIIKAA!!!1

Vierailija
12/19 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa sitä lääkettä, jos bmi ei ole yli 30. Muutoinkin lääkärin valvonnassa 16 viikkoa.

Vierailija
13/19 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista ilman reseptiä saatavilla ei ollut mitään vaikutusta. Kokeilin jotain rasvan imeytymisen estäjiä, jotka tuli lievempänä versiona reseptilääkkeestä markkinoille monta vuotta sitten.

Miksi et hankkisi reseptillä kunnon lääkkeitä, jos tarpeen oikeasti?

Minä olen laihduttanut Sulamon kalorilaskurin avulla. Sain sillä kuriin myös laidutusyrityksistä ja lihomisen pelosta alkaneen ahmimishäiriön.

Vierailija
14/19 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mysimbassa on samaa ainetta kuin voxrassa. Voi johtaa maniaan, eli ei väsytä, ei muista syödä ja on energiaa liikaakin.

Vierailija
15/19 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikotietä onneen, sori.

Vierailija
16/19 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voxra, Concerta?

Sertralin taitaa ainakin vaikuttaa näin. Eikö tuo Concerta ole ADHD lääke?

Vierailija
17/19 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei se pilleri sinua siltikään laihduttanut, vaan liikkuminen ja ruokahalun puute. Kun täällä moni haluaa pillerin joka tyyliin itsestään laihduttaa. Ja tuollaisesta on terveellisyys kaukana.

Vierailija
18/19 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voxra, Concerta?

Mulla oli Seronil, paniikki/ahdistushäiriöön ja bulimiaan. Sai olon jopa hieman maaniseksi ja olin kuin duracell-pupu aamusta iltaan. Ei saa antaa anorektikoille noiden sivuvaikutusten takia.

Vierailija
19/19 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sinulla kerran on syömiset ja keho tasapainossa, niin eihän silloin sen laihduttamisen terveellisin keinoin pitäisi olla sinulle mikään ongelma?