Tykkäättekö edelleen Pokka pitää -sarjasta? Linkki kyllästymiseen. Minä tykkään ja seuraan taas
Minusta on hyvä, että Yle lähetetään nyt korona-ajan piristykseksi vanhoja huippusarjoja.
Tyttäreni, 18, seuraa myös.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/54628c83-8547-4715-967b-ef4a98a…
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehellä kuitenkin kuitenkin sama vaatimaton honda tuloihin nähden koko sarjan ajan?
Richardilla on Rover. Mitä miestä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehellä kuitenkin kuitenkin sama vaatimaton honda tuloihin nähden koko sarjan ajan?
Kenen autosta sinä oikein höpiset?
Richardilla ei ollut Hondaa, vaan Rover 216 vaaleansinertävä.
Brucella ja Violetilla taas Mercedes joka kyllä muistettiin aina mainita...
Kyllähän Pokka Pitää on kunnon laatusarja verrattuna nykyisiin TosiTV ohjelmiin, joissa tavikset sekoilevat kilpaa keskenään.
Toinen sarja, jonka saisi taas esittää on Etsivä Lea Sommer. Se Hannelore Elsnerin äly ja karisma :)
Minulla ei ole ollut tv:tä sitten lapsuudenperheestä muutettuani vuonna 99, mutta rakastan tätä sarjaa! 90-luvulla teini-iässä ahmin nämä jaksot ja nauroin kippurassa. Sittemmin minulla on ollut DVD:t, jotka olen myöhemmin lahjoittanut eteenpäin ja sitä vähän ehkä katunutkin. Ihana kun tulee taas uusintakierrokselle, täytyy katsoa Areenasta. Minusta tämä sarja on klassikko ja kestää uusimisen vaikka joka kesä.
Mahtava sarja.
Yksi uusittava voisi olla myös viidakkoperhe.
Tykkään! Olen tiennyt vuosien ajan sarjan hyvästä maineesta, mutten ole katsonut paria jaksoa enempää. Nyt vihdoinkin kolmikymppisenä minulla on aikaa seurata sarja alusta loppuun. Katson jaksoja Areennasta ja ah, olen koukussa. Tarvitsen päivittäisen annokseni.
Rakastan Hyacinthin ilmeitä. Sitä silmien pyörittelyä, kun näkee jotain pöyristyttävää (esim. Rosen hameen mitan) ja sitä ihanaa suu auki, leuka edellä nyökyttelyä kun puhuu tohkeissaan puhelimessa. Mahtava näyttelijä.
Harmitti kun näin äskettäin uutisotsikon, jossa mainittiin kansan hylänneen sarjan ja mietittiin onko tuorein uusintakierros jo liikaa. Ei ole! Ilman juuri tätä uusintakertaa en olisi koskaan alkanut katsoa sarjaa. Ja aina tulee uusia sukupolvia, joille katselukerta voi olla ensimmäinen. Älkää Yle lopettako laatusarjojen uusintoja.
Tykkään, ihanaa nauraa hyacintille😂
Kenen autosta sinä oikein höpiset?