Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäättekö edelleen Pokka pitää -sarjasta? Linkki kyllästymiseen. Minä tykkään ja seuraan taas

Vierailija
10.06.2020 |

Minusta on hyvä, että Yle lähetetään nyt korona-ajan piristykseksi vanhoja huippusarjoja.

Tyttäreni, 18, seuraa myös.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/54628c83-8547-4715-967b-ef4a98a…

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, tulee nyt vain minulle huonoon aikaan telkkarista. En ole etsinyt areenasta.

Vierailija
22/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daisy on ihana, kun rakkaudesta hytkyttää Onslowin reppua. Oma macho.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ja katson 👍 Jos vertaa muuhun tv-tarjontaan niin pokka pitää on ihan sarjojen kärkipäästä 🤔

Vierailija
24/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokka pitää on ihan loistava! Toki nyt mikään sarja ei kestä puhkikatsomista, mutta Pp on kyllä aivan mahtava, rakastan mm. Patricia Routledgen roolisuoritusta.

Suosikkihahmoni ovat kuitenkin Onslow ja Rose. :)

M35

Vierailija
25/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetysaika on kehno. Katson jaksot aina kun vain suinkin pystyn ja Hyacinth ja perheensä on klassikko. Se ei vanhene ollenkaan hahmojensa osalta ja hörötän vieläkin ääneen sitä katsoessa. Naapurini muistuttaa Hyacinthia kehuskelullaan :)

Sen sijaan ihmettelen jatkuvasti tulevia Wallandereja lauantain myöhäisilloissa. Mieheni yrittää katsoa niitä ja aina sama kommentti, olen nähnyt tämän. Eikö mitään muita jännityssarja voisi jo lähettää tuohon aikaan?

Wallandereiden pakkosyöttöä minäkin olen ihmetellyt. Onko nyt niin, että Maikkari on kokonaan ruotsalaisten komennossa tai jotain? Maikkarin katsominen on muutenkin meillä vähentynyt ihan olemattomiin. Jotain Kotoisaa olen sentään jaksanut katsoa, mies ei sitäkään, kun ei ole sisustusohjelmista kiinnostunut. Tylsäksi on mennyt koko kanava, ei muuta voi sanoa. Miss Marple -uusíntoja ajattelin katsoa, siinä minun Maikkari-ohjelmani tältä kesältä.

Vierailija
26/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan paras sarja, en ikinä varmaan kyllästy! Tulee vähän huonoon aikaan joten areenasta oon aina katsonut sitä mukaa kun jaksoja sinne tulee.

Vierailija
27/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetysaika huono, totean minäkin. Itse katson aina herättyäni Areenasta sinne auenneen uuden jakson. Kyllähän sitä jo monet vitsit muistaakin. Ihana Onslow-järkäle on ikisuosikkini. Haluaisin kahvitella Hyacinthin keittiössä Elizabethin ja Emmetin kanssa! Vaikka mukeistakin. Kirkkoherra on aina yhtä söpö.

Vierailija
28/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään miten Hyacinth ja Richard tuntuvat oikeasti vanhalta avioparilta. TV:n parhaita komedioita!

Vierailija
29/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että te muutkin pidätte tästä sarjasta. Lähettäkää kehuja Ylelle että ostivat sitä taas.

Omituisia ne, jotka viitsivät sinne lähettää valituksia polkka pitää uusinnoista.

Vierailija
30/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään miten Hyacinth ja Richard tuntuvat oikeasti vanhalta avioparilta. TV:n parhaita komedioita!

Samoin Daisy ja Onslow. Mainio pari ja tuntuu juuri sellaiset vanhalta avioparilta.

Ekalla kierroksella tuntui huonolta, kun muistisairaudesta vitsailtiin. Kyllä se vieläkin ikävää on, mutta siihen on jotenkin tottunut, kun olen katsonut moneen kertaan.

Seuraan tätäkin kierrosta. Muutama lipsahti. Ne on liian vähän aikaa Areenassa.

Vierailija
31/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näillä keleillä ole malttanut telkkarin ääressä olla, joten jäänyt katsomatta.

Harmillisen nopeasti häviävät Areenasta.

Mutta joo, tykkään kyllä sarjasta

Se on Areenassa jo klo 6 aamulla. Hyvin ehtii katsoa aamupalaa syödessä.

Vierailija
32/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehellä kuitenkin kuitenkin sama vaatimaton honda tuloihin nähden koko sarjan ajan?

Vierailija
33/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan tätä sarjaa! Nyt en ole vaan hetkeen nähnyt, kun älysin liian myöhään, että tuli taas uusintana. Ihana oli vielä reilu kymmenisen vuotta sitten katsella uusintoja nyt jo edesmenneen mummini kanssa. Hän ei monia komediasarjoja seurannut, mutta tästä piti niin paljon.:) Itse edelleen lainaan Onslowin "oh nice" hokemaa joissain tilanteissa. Ja yksi lemppareitani oli se jakso, missä Hyacinth vetäisee kunnon kännit ja lopulta tuupertuu muistaakseni Daisyn pihalle/kotiin.:D

Vierailija
34/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän suuresti. - Hieman harmittaa, että esitysajankoha ei oikein osu yksiin oman aikatauluni kanssa... Sarja on sellainen joa katson mieluien "periteisellä tavalla" v-ruuua tapittaen, enkä läppäriltä... Mutta onhan tämä jotain ihan toista kun aiemmin, jolloin piti malttaa odottaa viikko uuttta jaksoa.. 

Vierailija
35/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt uusintana tuntuu vähän kuluneelta. Samojen asioiden pyörittelyä.

Vierailija
36/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pokka pitää on ihan loistava! Toki nyt mikään sarja ei kestä puhkikatsomista, mutta Pp on kyllä aivan mahtava, rakastan mm. Patricia Routledgen roolisuoritusta.

Suosikkihahmoni ovat kuitenkin Onslow ja Rose. :)

M35

Minäkin pidän just Onslowsta ja Rosesta. Rose oli ihana, kun halusi ruveta nunnaksi ja oli ottanut rauhoittavia, eikä siis oikein pysynyt jaloillaan. "Yes! If I wanna be nun I must be on my KNEES!" Tai jotain tuohon suuntaan. En muista lainauksia suoraan sellaisenaan. Mut se äänensävy.:'D

Ja se Onslown tapa vaihtaa kanavaa.. Legendaarinen.

Vierailija
37/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tee-se-itse-mies virittäisin jonkun vanhan telkkarin menemään päälle läimäyttämällä

Vierailija
38/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, parhaimpia sarjoja ikinä, mutta en tällä hetkellä seuraa, koska juuri edellisellä kerralla katsoin kaikki jaksot järjestyksessä, ja siitä ei ole kovin kauaa aikaa. Otan kyllä nauhalle taas.

Ainut, mikä hieman vaivaannuttaa, on ne kohtaukset, joissa joku yli-innokas mies ahdistelee Hyacinthia. Näitä on ainakin muutamassa jaksossa. Ne ei niin sanotusti naurata enää. Kuulukoot juoneen, mutta ne vaan ei naurata enää.

Vierailija
39/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ja katson jos saattuu tulemaan, MUTTA välillä voisi tulla vaikka Maanalainen armeija! 🙃

Vierailija
40/48 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ja katson uusintoja areenasta! Jokainen meistä varmasti tuntee tai vähintään tietää yhden Hyacinthin tuttavapiiristään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi