Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolet ylipainoisista miehistä ei tiedosta asiaa (HS), onko siinä syy...

Vierailija
10.06.2020 |

...että naisilta vaaditaan instabeibeyttä, vaikka oma "taso" ei siihen riitä? Ettei todella nähdä itseä realistisesti? Ja miten voi olla näkemättä?

Kommentit (54)

Vierailija
2/54 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa aina, kun miesten ylipainoa ruotivissa keskusteluissa joku ilmoittaa, että miesten ylipaino johtuu siitä, että miehillä on enemmän lihaksia. Katukuvassa miesten lihakset näyttää yleensä pömpöttävän siinä vatsan seutuvilla.

Pienellä vähemmistöllä hyvin treenatuista miehistä painoindeksi saattaakin olla ylipainon puolella lihasten takia, mutta on itsensähuijaamista uskotella, että se koskisi merkittävää osaa miehistä.

Vierailija
4/54 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Normaalit miehet, joita on valtaosa, ei "vaadi" mitään muuta kuin ihanan tasapainoisen ihmisen vierelleen.

Vierailija
5/54 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niillä joku sokea kohta siinä keskivartalon tienoilla? Maha roikkuu vyön yli muttei tajua läskiyttään?

Vierailija
6/54 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa aina, kun miesten ylipainoa ruotivissa keskusteluissa joku ilmoittaa, että miesten ylipaino johtuu siitä, että miehillä on enemmän lihaksia. Katukuvassa miesten lihakset näyttää yleensä pömpöttävän siinä vatsan seutuvilla.

Pienellä vähemmistöllä hyvin treenatuista miehistä painoindeksi saattaakin olla ylipainon puolella lihasten takia, mutta on itsensähuijaamista uskotella, että se koskisi merkittävää osaa miehistä.

Painoindeksi myös vääristyy lyhyillä ja pitkillä ihmisillä, ei pelkästään lihaksikkailla.

Mutta asiaan. Peilikuva valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa. Peilistä katsoo aina se timmikroppainen parikymppinen nuori mies. Itsensä näkee rehellisemmin valokuvista.

T. M49 joka oli tiukassa kunnossa kunnes näki pari valokuvaa itsestään.

Vierailija
7/54 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenavartalo johtuu naishormoneista

Vierailija
8/54 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niillä joku sokea kohta siinä keskivartalon tienoilla? Maha roikkuu vyön yli muttei tajua läskiyttään?

Näinhän se on asia nähtävä. Sama sokeus koskee myös miesten ikääntymistä. Omassa pienessä mielessä ollaan edelleen vetreitä urheilullisia nuorukaisia vaikka ulkopuolinen näkee kaljuuntuvan päälaen, hintelän ja lihaksettoman olemuksen jonka kruunaa ikävuosia vastaavan kilomäärän verran laardia vatsan seutuvilla. Ellei laardi ole sijoittunut tasaisesti koko ruhon alueelle. 

Vierailija
9/54 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omenavartalo johtuu naishormoneista

Tai oikeastaan niiden puutteesta tuon artikkelin mukaan.

Vierailija
10/54 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen fyysinen kunto on paljon tärkeämpää lasten selviytymisen kannalta.

Vierailija
11/54 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne miehet jotka tajuaa ylipainonsa, selittää sen aina johtuvan siitä että liikunta on jäänyt (liian kiire, selkäkipua, tms.). Ihan kuin joku 30 kiloa lähtisi tosta noin vaan sillä, että käy pari kertaa viikossa vähän nostamassa painoja :D

Vierailija
12/54 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja tiedostan hyvin lievän ylipainoni. Vähän olin jo alkanut laihduttaa tuossa muutama viikko sitten. Tänään alkaa muutenkin elämäntapa muutos. Piti odottaa että sain annettua näytteen keliakian takia. Apteekin testi näytti positiivista mutta siihen pitää saada lääkärin vahvistus. Keväällä ehdin olla vajaat kaksi viikkoa syömättä viljoja niin lähti jo turvotus.

Sitten soitti lääkäri ja piti vähintää kaksi kuukautta syödä niitä että testi näyttää niitä oliko ne vasta-aineita?

Ei ole puntaria niin peilistä katson että miten tuo pömppä lähtee pienenemään. Onneksi laihdun helpommin kuin lihon. Eikä tuota ylimääräistä ole mitenkään mahdottomasti. Veikkailen että 5-6 kiloa pois niin ylipaino on hoideltu.

Vierailija
13/54 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei tiedosta sitä, koska sillä ei ole väliä.

Lompakon paksuus on naisille paljon tärkeämpi asia miehessä, kuin hänen vyötärönsä paksuus.

Niille instabeibeille varmaankin joo on. Meillä taviksilla on sitten vähän eri tärkeysjärjestys.

Vierailija
14/54 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lompakon paksuus on naisille paljon tärkeämpi asia miehessä, kuin hänen vyötärönsä paksuus.

Itse olen huomannut saman. Naiset jotka ovat kykenemättömiä itsenäiseen elämään ja huolehtimaan itsestään taloudellisesti heittävät loputkin kunnian rippeensä nurkkaan ja myyvät itsensä :( Tai siis nuoret ja kauniit, joilla jotain myytävää. Noh, kaikki tyylillään.

Vierailija
15/54 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei suostu punnitsemaan itseään, vaan haluaa pitää oletuksestaan "lievästä ylipainosta" kiinni.

Kun aloimme seurustella, mies oli 65 kiloa ja käytti s-koon vaatteita. Nyt arvelee olevansa ehkä jo 80 kg. Vaatekoko xl tai xxl, mikä on 170 cm pitkälle tosi iso. Mä luulen, että 100 kg on jo ohitettu.

Vierailija
16/54 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään ylipainoa. On vain paljon vararavintoa.

Vierailija
17/54 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen BKT:sta lähtee muuten helposti -50% seuraavassa talouskriisissä, joka on jo alkanut. Tervetuloa takaisin 80-luku! Tottukaa siihen että enää ei rahat riitä ahmimiseen keskivertotyypillä. Eikä teillä tule olemaan mitään tekemistäkään, kun työt loppuvat kuin seinään monilla. Valtiovalta tuskin on niin viisas että pistää työttömät lapiohommiin, niin että jalkahiki haisee työparakeissa, kuten kultaisilla 50-60-luvuilla. Silloin rakennettiin mm. Tarvontie täysin kotimaisin voimin, ei velkaa!

Vierailija
18/54 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut saman. Naiset jotka ovat kykenemättömiä itsenäiseen elämään ja huolehtimaan itsestään taloudellisesti heittävät loputkin kunnian rippeensä nurkkaan ja myyvät itsensä :( Tai siis nuoret ja kauniit, joilla jotain myytävää. Noh, kaikki tyylillään.

Miksi vastaiset itsellesi? Ymmärrän että harmittaa se ettei naiset kiinnostu susta, mutta se johtuu vain ja ainoastaan sun epämiellyttävästä luonteesta. Muuta luonnettani ja lopeta vauvapalstalla itsellesi vastailu.

Vierailija
19/54 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellei huijaa itseään, niin asialle pitäisi tehdä jotain ja kuten tiedetään laihduttaminen kestävällä tavalla on vaikeaa.

Painoindeksi on osaltaa jännä juttu, kun 190 senttisenä minun lievän ylipainon alue on 90-108 kiloa. Kuvailisinko 90-93 kiloisena lievästä ylipainoisena? Tuskin, nyt 104 kiloisena tiedän olevani lievästi ylipainoinen ja koitankin asialle jotain tehdä.

Vierailija
20/54 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kehopositiivisuus koske miehiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi