Mulle sopii lyhyet avioliitot
Siis 10v-15v sitten kyllästyn. Onko kellään muulla samoin ja onko tämä normaalia?
Kommentit (19)
Miksi tuohon tarvittaisiin mitään liittoa?
Olet kyllä vähän tavallista oudompi tapaus...
Muista kertoa määräaikaisuudesta puolisollesi etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuohon tarvittaisiin mitään liittoa?
On kiva aina pitää pienet häät.
Kai sä pyöräytät kakaran myös jokaisen vastaantulijan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kai sä pyöräytät kakaran myös jokaisen vastaantulijan kanssa?
En enkä mä koe tässä mitään pahaa. Kuitenkin ehkä kolmen kanssa olen naimisissa elämäni aikana.
Vierailija kirjoitti:
Monesko sulla on nyt menossa?
Toinen.
Entä jos viiden vuoden päästä koet suhteen loppuneen, sinnitteletkö määräajan täyteen? Jännä ajatella parisuhteessa olevan joku tietty raja, minkä päättäisi etukäteen.
Muista kertoa tuo myös miehelle, että suhde kestää maksimissaan 10 - 15 vuotta. Vähän ikävää miehen puolelta olla tuossa vaiheessa syvästi kiintynyt ja sitten suhde katkeaa tuollaisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos viiden vuoden päästä koet suhteen loppuneen, sinnitteletkö määräajan täyteen? Jännä ajatella parisuhteessa olevan joku tietty raja, minkä päättäisi etukäteen.
Ei ole vielä käynyt noin niin en osaa sanoa. Nyt olen ollut jo 15v suhteessa ja tämä varmasti vielä jatkuu mutta en kuitenkaan usko että tämä on viimeinen liitto.
onhan avioehto sovittu etukäteen?
Vierailija kirjoitti:
Muista kertoa tuo myös miehelle, että suhde kestää maksimissaan 10 - 15 vuotta. Vähän ikävää miehen puolelta olla tuossa vaiheessa syvästi kiintynyt ja sitten suhde katkeaa tuollaisen takia.
Eiköhän näissä tapauksissa ero ole miehellekin helpotus. Ne vaan eivät saa aikaiseksi sitä hakea mikäli ei ole uutta muijaa valmiina odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Moni kertoo, että on liitossa kunnes kuolema erottaa, mutta todellisuus on kuitenkin eri.
Minusta se on selvää, että ihmiset kasvaa ja muuttuu läpi elämän ja suhteet ei välttämättä kestä sitä muutosta. Tyhmä pitää olla, jos luulee, että toinen pysyy rinnalla läpi elämän, koska on joskus näin sanonut. Kun ei itsestäkään voi tietää, niin miten toinenkaan voi tietää? Paljon rehellisempää on lähteä suhteeseen tuolla 10-15 vuotta meiningillä, kuin luvata koko loppuelämä yhdessä.
Vai olisitko kenties koukussa häihin?
Vierailija kirjoitti:
onhan avioehto sovittu etukäteen?
Ei ole omaisuutta puolin eikä toisin.
Vierailija kirjoitti:
En vaan erilaisiin miehiin. Siihen että arki on aina erilaista eri kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan erilaisiin miehiin. Siihen että arki on aina erilaista eri kumppanin kanssa.
Ovatko nämä miehet itse halunneet pysyvään suhteeseen? Oletko kertonut heille että saat kymmenkunta vuotta, sitten alan vaihtamaan kun kyllästyn?
Up