8 suomalaisnaista esittelee rintojen alapuolelle otetut trenditatuointinsa: ”Halusin korostaa hyviä puoliani”
On muuten taitavasti tehtyjä tatuointeja! Itselläni ei ole tatuointia enkä sellaista halua, mutta ihailen tatuoijien osaamista ja taitoa.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
trampstamp etupuolel9la.
Oikean w't:n kommentti tämä.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret ovat niin tyhmiä.
Te ns. aikuiset olette sitten fiksuja haukkuessanne muita vai?
Ei kyllä jaksaisi jos sänkyhommissa pitäisi aina tuijottaa noita...hmm...taiteellisia ihokuvia. Menisi kyllä takaapäin hommiksi.
Muut olivat ihan nättejä paitsi tuo moottorivene..krhm..joutsen.
Ihan hienoja. En kuitenkaan ymmärrä nimitystä sternum tattoo. Noista ainoastaan tuo joutsenen kaula menee rintalastan päälle. Ei tuolla rintojen alla enää sternum ole. Ennemminkin nuo ovat jotain ylävatsa- tai rinnanalustatuointeja.
Jos nuo on hyvät puolet niin en halua välttämättä edes tietää niistä huonoista puolista.
Vierailija kirjoitti:
No juu, mutta eikö siinä vähän mene koko idealta pohja, jos otat tatuoinnin, jota kukaan ei koskaan näe. Miksi kukaan ottaisi sellaisen?
Koska tautointini on minun ottama ja itselleni. Miksi minun pitäisi tatuointia erityisestyi muille esitellä?
Minulla on rintojen välissä ruusu ja määritelmän mukaa sekin on "under boobs tattoo", mikä minusta on hassua. Eihän se ole rintojeni alla vaan välissä!
Vaikka muuta usein väitetää, tatuointi on äärimmäisen harvoin mitään erityistä taidetta. Tavallisena kuvana harva kehtaisi näitä lapsekkaita kuvioita seinälleen tauluna pistää.
Varmaan mielenkiintoisen näköinen pallea , kunhan mahaa alkaa kertyä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan mielenkiintoisen näköinen pallea , kunhan mahaa alkaa kertyä.
No älä. Omenalihavana ja pienirintaisena en ikinä ilkeäisi ottaa tuollaista tatuointia!
Olisin halunnut nähdä tuollaisen tatuoinnin ylipainoisella, vatsakkaalla, riippurintaisella naisella. Noillahan on kaikilla ihan mallin kroppa!
Huvittava näky varmaan kun joutsen kurkkii kaula-aukosta :D
Onhan tuo tatuoinnin paikkana vähän huono. Itse kukin vanhenee ja kroppa muuttuu siinä mukana. Raadollista se on varmasti huomata tatuointien kautta, kun jonain päivänä pitää käsillä nostaa rinnat pois tieltä että tatuointi näkyy..
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo tatuoinnin paikkana vähän huono. Itse kukin vanhenee ja kroppa muuttuu siinä mukana. Raadollista se on varmasti huomata tatuointien kautta, kun jonain päivänä pitää käsillä nostaa rinnat pois tieltä että tatuointi näkyy..
Eiköhän tatuoimattomatkin huomaa kehossaan tuollaisia muutoksia. Mutta ainiin, rypyt ja velttoushan on paljon kauniimpaa ilman tatuointeja kuin tatuoinneilla! Oletteko miettineet ettei kaikille edes tule mitään kriisiä siitä että iho roikkuu?
Tuo viikinkikompassi-tatska on mielestäni todella hieno! Muuten olivat aika pliisuja, kaikilla vaan jotain kukka-asetelmia. Ja tuo joutsen on aika... mielenkiintoinen.
Kunnon white trash -meininkiä. Hohhoijjaa!
Martinan myllytatska ja kainalohousupakko on päässyt unohtumaan. Nivuslonkeroita ei taida onneksi muilla ollakaan. Aivan hirveitä!