8 suomalaisnaista esittelee rintojen alapuolelle otetut trenditatuointinsa: ”Halusin korostaa hyviä puoliani”
On muuten taitavasti tehtyjä tatuointeja! Itselläni ei ole tatuointia enkä sellaista halua, mutta ihailen tatuoijien osaamista ja taitoa.
Kommentit (46)
Tatuoinnin kohdalla trendi sana on pelottava.
Vierailija kirjoitti:
Tuo paikka on siinä mielessä hyvä, ettei näy kaikelle kansalle ellei pue napatoppia. Isot tatuoinnit rintakehässä ja tisseissä ovat järkyttäviä.
No juu, mutta eikö siinä vähän mene koko idealta pohja, jos otat tatuoinnin, jota kukaan ei koskaan näe. Miksi kukaan ottaisi sellaisen?
Eihän tuolla ees näkyny niitä tissejä.
Sopii heille, ja on hienosti tehtyjä, mutta itse en laittaisi. Tuohon kohtaan sattuisi varmaan ihan sikana?
10 vuotta sitten ulkomailla minulle sanottiin että etenkin naisen kannattaisi aina laittaa mahdolliset tatuoinnit sellaiseen paikkaan joissa iho ei ala juuri koskaan roikkumaan, eli ei ainakaan rintojen alueelle eikä vatsaan :D Siksi otin pienen tatuoinnin nilkan sisäpuolelle muistoksi. Ystäväni otti pienen tatuoinnin ranteeseensa.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnin kohdalla trendi sana on pelottava.
Toisaalta joo, mutta kyse on lähinnä ihokorusta. Tatuoinnit olleet "trendikkäitä" viimeiset 25 vuotta. Ne kuuluu siis tyyliin eikä trendiin.
Tatuointia ei kukaan varasta eikä se putoa, koruissa silti aina se riski : )
Suomalaisnaista 😃 no en todellakaan ole klikkaamassa, tietää jo mitä sieltä on tulossa 🤮
Tatuoinnin ottaminen on niin mielikuvituksetonta tänä päivänä.
Ja näin mammulit tulevat taas haukkumaan muiden ulkonäköä.
En ymmärrä tätä ilmiötä, mutta onneksi ne peittyvät näkyvistä ihan itsekseen iän myötä ;)
Taitavasti tehtyjä ja taiteellisiakin kyllä. Tatuoinnin ottaminen tuollaisen paikkaan varmaankin yleensä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä ilmiötä, mutta onneksi ne peittyvät näkyvistä ihan itsekseen iän myötä ;)
Niinpä :)
Itse tuli kiinnitettyä ennemmin huomiota tuohon tatuoijan sukunimeen: Lumilampi. Ihana!
En ymmärrä, miksi jotkut kuvittelevat, että tatuoinnit otetaan vain ja ainoastaan muille esiteltäviksi ja muka merkiksi jostain uniikkiudesta. (Noitakin ihmisiä toki on, mutta he herättävät myös tatuoitijen joukossa myötistä.) Itselleni asia menee ihan toisin päin. Minulla on useita kuvia jaloissa, jotka ovat suurimman osan ajasta piilossa, mutta katselen niitä itse ja ne saavat minut tuntemaan itseni kauniiksi. Pidän tatuoinneista, koska niitä on ihmisille tehty tuhansia vuosia, ja pidän siitä yhteenkuuluvuuden tunteesta sekä tatuointien historiaan katsoessa että nykypäivän tatskayhteisöissä.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret ovat niin tyhmiä.
Sitten heistä voi kasvaa fiksuja, kauniisti tatuoituja aikuisia! :)
Tuo paikka on siinä mielessä hyvä, ettei näy kaikelle kansalle ellei pue napatoppia. Isot tatuoinnit rintakehässä ja tisseissä ovat järkyttäviä.