Asiat jotka eivät vaikuta kivoilta, mutta ovat sitä todellisuudessa.
Ulkona oleminen. Opin tykkäämään siitä korona-aikana.
Kommentit (574)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakoinnin lopettaminen. "Kivaahan" se ei varsinaisesti ole kun niksat iskee alussa, mutta jo muutaman viikon päästä huomaa että rahaa on säästynyt ja hengitys alkaa kulkea vaivattomammin. Suosittelen!
Ei kun toisin päin! Tupakointi ei vaikuta kivalta, se ei näytä hyvältä eikä haise hyvältä, mutta kun vaan rohkeasti kokeilee, niin onkin yllättävän kivaa!
Just ostin askin ja kyllä nyt vetelen ihan innoissani. Miten niin maistuukaan :-)
Riippumatta siitä kirjoitatko sarkastisesti vai tosissasi, suosittelen lopettamaan välittömästi. Oman kokemuksen perusteella. Jos se muutaman minuutin kiva olo tai lohtu tuntuu tärkeältä, niin silloin on varsinaisissa tarpeissa jotain ongelmia.
Mä tarvitsen työpaikan ja rakkautta ja varallisuutta elättää perheeni. Sen kaikenko mä saan kun lopetan röökinpolton? Mä uskon että mä saan työpaikan vielä huonommin kuin nyt koska olen niin stressaantunut. Lopetan kun mulla on se työpaikka. En sitä ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakoinnin lopettaminen. "Kivaahan" se ei varsinaisesti ole kun niksat iskee alussa, mutta jo muutaman viikon päästä huomaa että rahaa on säästynyt ja hengitys alkaa kulkea vaivattomammin. Suosittelen!
Ei kun toisin päin! Tupakointi ei vaikuta kivalta, se ei näytä hyvältä eikä haise hyvältä, mutta kun vaan rohkeasti kokeilee, niin onkin yllättävän kivaa!
Just ostin askin ja kyllä nyt vetelen ihan innoissani. Miten niin maistuukaan :-)
Riippumatta siitä kirjoitatko sarkastisesti vai tosissasi, suosittelen lopettamaan välittömästi. Oman kokemuksen perusteella. Jos se muutaman minuutin kiva olo tai lohtu tuntuu tärkeältä, niin silloin on varsinaisissa tarpeissa jotain ongelmia.
Mä tarvitsen työpaikan ja rakkautta ja varallisuutta elättää perheeni. Sen kaikenko mä saan kun lopetan röökinpolton? Mä uskon että mä saan työpaikan vielä huonommin kuin nyt koska olen niin stressaantunut. Lopetan kun mulla on se työpaikka. En sitä ennen.
Etkö pelkää, että sitten tulee työstressi ja tupakointi tuntuu edelleen hyvältä stressin lievittäjältä? Vaikka stressi vähenisi, ei se lopu kokonaan, ja riippuvuus tupakkaan on edelleen olemassa, jopa pahempana, ja aina tulee stressiä jota sillä voi lievittää. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Smoothien tekeminen, vaikuttaa tylsältä. Mutta on tosi kivaa!
Suosittelen!
Totta!!
Tilasin powerista kunnon blenderin sellasen 200 euron myllyn, jolla pystyy myös keittoja lämmittämään. Siinä on myös pesuohjelma.
Odottelen sitä nyt postista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä heikommin ihmisen tarpeet tulevat tyydytetyiksi, sitä houkuttelevampia ovat päihteet (tupakka ja muut nikotiinia sisältävät tuotteet sisältyvät tähän) ja niiden antama sekuntien, minuuttien tai tuntien turtumus.
Mitä pidempään opetat aivojasi addiktiokäyttäytymiseen, sitä hankalampaa siitä on päästä irti. Mahdollista se on, mutta hankalaa. Suosittelen siis murskaamaan nyt hallussasi olevat sätkät sellaiseen muotoon ettet pysty kaivamaan niitä tunnin päästä käsiisi, ja suosittelen pohtimaan mitä sinä oikeasti tarvitset ja kaipaat elämääsi.
Mitkäs nämä sinun mainitsemat tarpeet oikeen ovat? Ja tarkoitatko tosissaan, että tupakoitsijasta ei ole pitkä matka narkiksi?
Huomiohakuisuus on yksi tarpeistai selvästi. Tulet ketjuun jankuttamaan ketjun ulkopuolisesta aiheesta ja saadaksesi trollauksen käyntiin keksit "väitätkö tosissaan" -aiheen asiasta jota ei ole millään tavalla mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaako se, että et enää haisisi, säästäisit rahasi eikä työnantajien tarvitsisi peltä jatkuvia tupakkataukojasi? Hmmm...
Vierailija kirjoitti:
Haarukan työntäminen pistorasiaan. Aluksi jännitti, mutta olikin tosi kivaa ja nyt harrastan sitä viikoittain
Teinihuumori ei ole koskaan kolahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Haarukan työntäminen pistorasiaan. Aluksi jännitti, mutta olikin tosi kivaa ja nyt harrastan sitä viikoittain
Naivin teinihuumorin kestämisessä auttaa, jos pystyy ottamaan äidillisen näkökulman asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä heikommin ihmisen tarpeet tulevat tyydytetyiksi, sitä houkuttelevampia ovat päihteet (tupakka ja muut nikotiinia sisältävät tuotteet sisältyvät tähän) ja niiden antama sekuntien, minuuttien tai tuntien turtumus.
Mitä pidempään opetat aivojasi addiktiokäyttäytymiseen, sitä hankalampaa siitä on päästä irti. Mahdollista se on, mutta hankalaa. Suosittelen siis murskaamaan nyt hallussasi olevat sätkät sellaiseen muotoon ettet pysty kaivamaan niitä tunnin päästä käsiisi, ja suosittelen pohtimaan mitä sinä oikeasti tarvitset ja kaipaat elämääsi.
Mitkäs nämä sinun mainitsemat tarpeet oikeen ovat? Ja tarkoitatko tosissaan, että tupakoitsijasta ei ole pitkä matka narkiksi?
Huomiohakuisuus on yksi tarpeistai selvästi. Tulet ketjuun jankuttamaan ketjun ulkopuolisesta aiheesta ja saadaksesi trollauksen käyntiin keksit "väitätkö tosissaan" -aiheen asiasta jota ei ole millään tavalla mainittu.
Täysin asiallisia kysymyksiä. Ketä se tässä huomionhakuinen on ja trollaaja. Tulet arvostelemaan toisten kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naivin teinihuumorin kestämisessä auttaa, jos pystyy ottamaan äidillisen näkökulman asiaan.
Miten vtun vaikeaa on kirjoittaa naiivi?
Siivoaminen. Meditatiivista, kun suhtautuu oikein. Avantouinti, jälkitila niin hyvä.
Mulla kanssa juokseminen ja ulkona/luonnossa kävely sillä tavalla, että oikeasti kiinnittää huomiota siihen ympäristöön ja menee vain tarkkailemaan, ei paahtamaan lenkkiä nopeasti läpi. Luonto on niin kaunista ja siellä tuntee olevansa elossa.
Juoksemisesta en oikein ole koskaan tykännyt, tulee hiki ja puuskutus. Mutta kun sitä hetken on tehnyt jotenkin tajuaa miten hieno oma keho on, kun sitä vain pystyy jatkamaan vaikka tuntuukin rankalta.
Hammaskiven poisto. Uskokaa tai älkää, sen tekijänä on ihanaa katsoa kun ne inhat ruskean/mustat ja keltaiset möykyt irtoilevat ja vyöryvät tehoimuriin. Alta paljastuu kauniit vaaleat ja puhtaat hampaat. Ah! Rakastan tätä työtä.
Vierailija kirjoitti:
Yksinolo yleisesti.
Yksin ravintolassa tai vaikka elokuvissa käyminen.
Yksin matkustaminen.
Olen tosi ekstrovertti ihminen ja nuorempana olisin joskus halunnut käydä vaikka kahvilla, mutta en saanut ketään mukaan ja en mennyt. Se harmitti.
Vasta kunnolla aikuisena olen vaan alkanut mennä minne haluan milloin haluan ja ei haittaa, vaikkei kukaan pääsisi mukaan. Parempi mennä yksin kuin olla menemättä.
❤️
Voi, kun minäkin saisin tuon rohkeuden.
Adolfina Mielivalta kirjoitti:
Yksinolo minullakin. Seura tekee iloiseksi, yksinolo onnelliseksi.
Hyvin sanottu ❤️
Banaanin syöminen. Ennen vihasin.
Orvokin nyppiminen.