Asiat jotka eivät vaikuta kivoilta, mutta ovat sitä todellisuudessa.
Ulkona oleminen. Opin tykkäämään siitä korona-aikana.
Kommentit (574)
Joku mainitsi aiemmin laskujen maksamisen. Olen samaa mieltä. Se tunne on vaan niin hyvä, kun heti palkkapäivänä saa kaikki pakolliset kulut pois alta ja tietää jäljelle jäävän rahan olevan vapaasti käytettävissä. Eikä tarvi stressata tulevia eräpäivä. Koskaan en ole tajunnut miksi jotkut jättää maksamisen siihen viimeiseen päivään. Mitä järkeä? Sama summa siihen menee kuitenkin, minusta se on parempi maksaa heti kun pystyy. Eipähän ainakaan vahingossa unohdu, joudu maksamaan korkoa ja saa laskustressitöntä aikaa - ainakin seuraavaan kuuhun.
Vierailija kirjoitti:
Joku mainitsi aiemmin laskujen maksamisen. Olen samaa mieltä. Se tunne on vaan niin hyvä, kun heti palkkapäivänä saa kaikki pakolliset kulut pois alta ja tietää jäljelle jäävän rahan olevan vapaasti käytettävissä. Eikä tarvi stressata tulevia eräpäivä. Koskaan en ole tajunnut miksi jotkut jättää maksamisen siihen viimeiseen päivään. Mitä järkeä? Sama summa siihen menee kuitenkin, minusta se on parempi maksaa heti kun pystyy. Eipähän ainakaan vahingossa unohdu, joudu maksamaan korkoa ja saa laskustressitöntä aikaa - ainakin seuraavaan kuuhun.
Tämä !!!!
Työkaveri osti kännykän osamaksuna. Puhelin varastettiin. Osti toisen puhelimen osamaksulla. Tilasi vielä zalandolta vaatteita, maksaa osamaksulla.
Ostan puhelimen, käytän loppuun, maksan heti laskut enkä harrasta moisia osamaksuja.
Vaatepaketin jälkeen alkoi lomautukset koronan vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Täysin per*eestä, eilen maksoin laskut pois niin kuin aina teen tilipäivänä, pakollisten kulujen jälkeen jäi 126€ ja lainanhoitotilille en saanut laitettua kuin 300€ vaikka 400€/tili olisi minimi.
Mulla on 150€ käteistä pahan päivän varalle, noilla rahoilla pitäisi nyt elää 2 viikkoa, tankata ja katsastaa auto.
Jotenkin vitu*taa aivan suunnattomasti tulla töihin kun siitä ei jää yhtään mitään, samaa vi*un kituuttamista vuodesta toiseen.
Juhannuksena ei tarvitse lähteä mihinkään tai tehdä yhtään mitään muuta kuin mököttää kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin juominen yksin ja Youtubesta musiikin kuuntelu. Kuulostaa säälittävältä, mutta on oikeasti aika kivaa puuhaa. Sitä oman nuoruuden musiikkia, hyvä nousuhumala ja fiilistely ihan yksin. Tämän opin vasta nyt korona-aikana.
Täähän on ihan parasta ajanvietettä tylsään iltaan :D
Kyllä! Itse asiassa paljon mukavampaa kuin seurassa kupittelu. Tosi monesta tulee humalassa aggressiivinen, ilkeä, tungetteleva tai ihan vain tylsä jankkaaja.
-Tavaroiden karsiminen. Aivan uskomattoman mukavaa ja tyydyttävää puuhaa. Tulee niin puhdistunut olo ja tuntuu, että voi taas hengittää. Harmi vaan, että loputtomiin ei voi karsia kun loppuu tavarat kesken:)
-Siivoaminen on aivan ihanaa
-Kirjanpito
Ja silti, olen oikeasti tosi rento enkä mikään nipottaja ja paikkojen hinkkaaja 😁
Lisäksi nautin raskauskivuista.
Vierailija kirjoitti:
Juokseminen.
Eikä ole! Sama koskee kaikkea muutakin urheilua, kuten salilla käyntiä. Väkisin työnnät itsesi sinne polulle tai salille ja kärsit sen tunnin ja tämän jälkeen pitäisi tulla hyvä olo, mutta EI TULE!
Itse entisenä liikunnan inhoajana voin kertoa mikä minulla auttoi tykästymään liikuntaan. Se, että kaiken teki itselle sopivalla teholla. Ainoastaan kevyttä liikuntaa, mikä tuntuu mukavalta jopa liian helpolta. Sitä paljon ja kauan. Sen jälkeen on helppo lähteä lisäämään ja koventamaan liikuntaa, mutta sekin rauhassa ja maltilla, että elimistö tottuu.
Vierailija kirjoitti:
Odotin vaihdevuosia kuin kuuta nousevaa.
Mulla oli endo, vuosin kuin härän kurkku ja kärsin kovista kivuista.Vaihtarit tuli, menkat loppu. Mutta sain noin 15 ikävää muutosta, joista kukaan ei ollut varottanut. Kuumat aallot ja hikilammikossa herääminen yöllä on vain murunen koko kurjuudesta.
Naiset, nauttikaa hedelmällisestä iästänne.
Se ei kestä ikuisesti. Vaihtareissa ei ole mitään mukavaa. Kaipaan jopa kipujani ja menkkoja seurannutta kevennyksen, energisyyden ja puhdistumisen tunnetta.
No ei kaikilla ole noin kauheaa. Olen 54 ja vaihdevuodet alkoivat alle 50 vuotiaana. Ainoa mikä ärsyttää on se, että on niin helposti ja usein helkutin kuuma.Mitään muuta ei ole.Joo, ja kuukautiset loppu. JEEE!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anaaliseksi
Kannatta muutes muistaa ett anaaliseksi voi olla, muutakin kuin sitä että mies panee perseeseen. Myös miestä voi panna ja ei siihen tarvi edes mitään kyr-pää, esim mun pyllyyn ei oo millään sormea paksummalla jortikalla mitään asiaa
T. Nainen joka myös yllättyi kyseisen toiminnan kivuudestaVoi j****auta! Mikä näitä anuksen ystäviä vaivaa! Ymmärrän mitenkuten, että on hauskaa pesiytyä kaikkiin ketjuihin ”keskustelemaan” anaaliyhdynnästä, mutta eikö oikeesti, siis ihan oikeesti, olis hauskempaa keskustella itselle rakkaasta aiheesta jollain sellaisella foorumilla, jolla kaikki on aiheesta (anaaliyhdynnästä) innostuneita?
HYVÄ !!!
Kuukautisten loppuminen.
Luulin kauheaksi, mutta se oli SITTENKIN ihanaa.
Avioero. Pelottavaa, mutta elämäni paras juttu loppujen lopuksi.
Yksinolo yleisesti.
Yksin ravintolassa tai vaikka elokuvissa käyminen.
Yksin matkustaminen.
Olen tosi ekstrovertti ihminen ja nuorempana olisin joskus halunnut käydä vaikka kahvilla, mutta en saanut ketään mukaan ja en mennyt. Se harmitti.
Vasta kunnolla aikuisena olen vaan alkanut mennä minne haluan milloin haluan ja ei haittaa, vaikkei kukaan pääsisi mukaan. Parempi mennä yksin kuin olla menemättä.
Totaalinen alkoholittomuus. Alkoa esitetaan paljon jonain ilon tuottajana, joka juhlatilanteeseen sopivana ihanana juomana. Totuus on etta suurinosa ihmisista on ihan idiootteja taman aineen vaikutuksen alaisena, mukaanlukien itseni.
Kun en juo, heraan joka kerta hyvilla mielin, vailla muistikatkoksia, omasta sangystani, ja voin tehda kivoja, oikeasti iloa tuottavia asioita paivan aikana. Alkoholi lisasi itsellani ahdistusta ja masennusta myos.
Kylmässä luonnonvedessä kylpeminen/pulahtaminen pitkän retkeilypäivän päätteeksi muulloinkin kuin kesähelteillä.
Tein näin ensi kertaa erään yhdistyksen syysvaelluksella UKK-puistossa, ihan puhtaasti ryhmäpaineen ansiosta. Onneksi veteraanit opastivat: veteen kannattaa mennä heti päivämatkan päätyttyä, kun kroppa on vielä lämmin. Alussa tökki kyllä pahasti, mutta kun sain itseni veteen ja hengityksen rauhoittumaan, muutamissa sekunneissa olo helpottui. Varsinainen palkinto seurasi kuitenkin vedestä noustuani ja vaatteet päälle puettuani: pulahdus kylmään veteen oli laittanut verenkierron turbovaihteelle ja mielihyvähormonit jylläsivät. Olo oli suorastaan euforinen, ja oli entistäkin helpompi arvostaa upeaa leiripaikkaa ja luontoa. Nuo porukan kokeneemmat myös kertoivat että syysvaelluksella esim. 8-asteiseen veteen pulahtaminen tuntuu oikeastaan ihan samalta kuin avantouintikin, eli heidän mielestään avantouinnin "shokki" ei ole tuota suurempi.
Vierailija kirjoitti:
Yksinolo yleisesti.
Yksin ravintolassa tai vaikka elokuvissa käyminen.
Yksin matkustaminen.
Olen tosi ekstrovertti ihminen ja nuorempana olisin joskus halunnut käydä vaikka kahvilla, mutta en saanut ketään mukaan ja en mennyt. Se harmitti.
Vasta kunnolla aikuisena olen vaan alkanut mennä minne haluan milloin haluan ja ei haittaa, vaikkei kukaan pääsisi mukaan. Parempi mennä yksin kuin olla menemättä.
Puolisonsa menettänyt näyttelijä Keanu Reeves totesi tästä aiheesta eräässä haastattelussa että hän "vie itsensä" syömään, ja hän "vie itsensä" elokuviin. Mielestäni hienosti sanottu.
Yksinolo minullakin. Seura tekee iloiseksi, yksinolo onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tupakoinnin lopettaminen. "Kivaahan" se ei varsinaisesti ole kun niksat iskee alussa, mutta jo muutaman viikon päästä huomaa että rahaa on säästynyt ja hengitys alkaa kulkea vaivattomammin. Suosittelen!
Ei kun toisin päin! Tupakointi ei vaikuta kivalta, se ei näytä hyvältä eikä haise hyvältä, mutta kun vaan rohkeasti kokeilee, niin onkin yllättävän kivaa!
Just ostin askin ja kyllä nyt vetelen ihan innoissani. Miten niin maistuukaan :-)
No ei todellakaan ole kivaa tulla vanhaksi. Ulkonäkö rapistuu, tulee sairauksia, toisille pienempiä, toisille vakavampia. Näkymättömäksi muuttuminen on ikävää, ohitellaan jonoissa ja tönitään sivuun. Tämä varmaan muuttuu, kun on 90-vuotias, sitten taas annetaan tilaa, varsinkin jos ymmärtää vanheta kauniisti. Oikeasti vanhat ihmiset ovat yleisesti sitä mieltä, että vanhuus on ihan metsästä. Esim. avun pyytäminen on monelle vanhukselle nöyryyttävää. Siinä voi tulla itku silmään, kun ei enää jaksa avata purkkeja tai kroppa ei taivu laittamaan kengännauhoja kiinni.