Asiat jotka eivät vaikuta kivoilta, mutta ovat sitä todellisuudessa.
Ulkona oleminen. Opin tykkäämään siitä korona-aikana.
Kommentit (574)
Lenkkeily. Tuntuu, ettei millään jaksaisi lähteä lenkille. Mutta lenkin jälkeen on tosi ihana olo.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin juominen yksin ja Youtubesta musiikin kuuntelu. Kuulostaa säälittävältä, mutta on oikeasti aika kivaa puuhaa. Sitä oman nuoruuden musiikkia, hyvä nousuhumala ja fiilistely ihan yksin. Tämän opin vasta nyt korona-aikana.
Täähän on ihan parasta ajanvietettä tylsään iltaan :D
Vierailija kirjoitti:
Alkeellisesti varustetulla mökillä oleilu. Ei sovi kaikille, mutta itse saan parhaiten nollattua stressiä mökillä jossa ei ole juoksevaa vettä, telkkaria, sisävessaa tai suihkua. Rytmi hidastuu automaattisesti ja jopa perunoiden pesu ja tiskaaminen on mukavaa kun sen tekee vadissa terassilla. Puusaunan lämmittäminen ja siellä peseytyminen on ihanaa, etenkin kun voi vielä pulahtaa järveen. Syksyllä ja talvella voi sitten poltella takkaa ja kynttilöitä, nauttia pimeydestä ja sateen ropinasta/lumesta, lukea kirjoja jne.
Tämä! On uskomattoman rentouduttavaa tehdä kaikessa rauhassa kaikkea tuota, mitä luettelit.
ne eivät ole alkeellisella mökillä enää mitää "napista painaenjuttuja, vaan enemmänkin rituaaleja, joita suoritat "pitkän kaavan kautta" ja joissa on oma nautinnollinen, seesteinen tunnelmansa.
Itse olen omalla alkeellisella pikkumökilläni, myös pitkälle syksyyn.
sitten on toisaalta myös oma viehätyksensä palata kaupunkiin, kun suihkuun pääsee napista painamalla ja kahvi valmistuu napista painamalla ja vaatteet vain pesukoneeseen pyörimään.
Ajokortittomuus ja autottomuus. Monien mielikuva on jostain syystä, että minun on tosi vaikeaa siirtyä minnekään, vaikka asun isossa kaupungissa, jossa on erittäin kattava julkinen liikenne. Oikeasti minulla ei ole koskaan mitään vaikeuksia liikkumiseni kanssa. Linja-autolla kulkeminen on niin arkea, että useimmin käyttämieni linjojen aikataulut muistan suureksi osaksi ulkoa. Jos en muista, ei tarvitse kuin ottaa laukusta aikataulukirja ja katsoa siitä. Matkan ajan katselen ikkunasta taloja, haaveilen ja kuuntelen musiikkia enkä kiroile ohittelijoita, pohdi reittejä ja etsi parkkipaikkaa, josta joutuu vielä maksamaan. Kukaan ei ruinaa minua kuskailemaan ketään tai mitään. Autoilijoilla tuntuu vieläpä olevan jatkuvasti jotain murhetta ajopeleistään, milloin korjaus maksaa monta sataa, milloin bensa on tosi kallista, milloin auton ikkunat aamulla jäässä ja milloin mitäkin.
Te jotkut nautitte kyllä tosi omituisista asioista! =D
Vanhaksi tuleminen!
En nuorena olis ikinä uskonut, miten kivaa on tulla vanhaksi!
Silittäminen! - siis silitysraudalla
Piereskely. Tietää, että ei ole ainakaan ummetus kyseessä.
Nurmikon leikkaaminen.
Saunan peseminen.
Jääkaapin peseminen.
Leipominen.
Ikkunoiden peseminen.
Alkoholin juominen krapulassa. Siitä voi olla montaa mieltä, onko se kauhean suositeltavaa, mutta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anaaliseksi
Kannatta muutes muistaa ett anaaliseksi voi olla, muutakin kuin sitä että mies panee perseeseen. Myös miestä voi panna ja ei siihen tarvi edes mitään kyr-pää, esim mun pyllyyn ei oo millään sormea paksummalla jortikalla mitään asiaa
T. Nainen joka myös yllättyi kyseisen toiminnan kivuudesta
Miehenä mun mielestä anaaliseksi on kivaa molempiin suuntiin. Mulla oli parisuhde jossa nainen nautti yhdynnästä saavana osapuolena kovasti ja myös ehdotti jossain vaiheessa että hän voisi sormettaa minua.
Joten voisin ketjun aiheeseen liittyen sanoa että miehen pyllyn hyväily on asia joka ei vaikuta kivalta ensin mutta onkin ihan nautinnollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anaaliseksi
Kannatta muutes muistaa ett anaaliseksi voi olla, muutakin kuin sitä että mies panee perseeseen. Myös miestä voi panna ja ei siihen tarvi edes mitään kyr-pää, esim mun pyllyyn ei oo millään sormea paksummalla jortikalla mitään asiaa
T. Nainen joka myös yllättyi kyseisen toiminnan kivuudesta
Voi j****auta! Mikä näitä anuksen ystäviä vaivaa! Ymmärrän mitenkuten, että on hauskaa pesiytyä kaikkiin ketjuihin ”keskustelemaan” anaaliyhdynnästä, mutta eikö oikeesti, siis ihan oikeesti, olis hauskempaa keskustella itselle rakkaasta aiheesta jollain sellaisella foorumilla, jolla kaikki on aiheesta (anaaliyhdynnästä) innostuneita?
Tasaisella ja kuivalla äänellä puhuvat hengelliset puhujat YouTubessa. Tulee niin rauhallinen ja turvallinen olo heidän kuuntelustaan.
Metsässä oleminen. Vaikuttaa tylsältä, mutta on ihanaa kun männyt tuoksuu ja mieli virkistyy.
Junassa tai bussissa köröttely. Ihanaa ajatella omia ajatuksia ja on myös hyvä kuulumisten vaihto paikka puolituttujen kanssa.
Viherkasvien kasvun seuraaminen.
Aikaisin herääminen. Ennen vihasin ja luulin vaan luontaisesti olevani aamu-uninen. Lapsen myötä olen opetellut heräämään aikaisin, ja aamut ovat ihania. Varsinkin jos muu perhe vielä nukkuu ja saa juoda aamukahvit rauhassa, ja vaikka lukeakin hetken ennen kun muut herää.
Sohvaperunat-ohjelma. Formaatti tuntuu ihan absurdilta, että katsoa nyt telkkarista sitä, kun vieraat ihmiset katsoo telkkaria. Mutta sohvikset saa hyvälle tuulelle ja joskus jopa huutonauramaan.
Kuntosali. Aluksi pitkin hampain ja ennakkoluuloisesti, loppujen lopuksi se onkin tosi mukavaa. Saa olla omien ajatusten kanssa, kuunnella hyvää musiikkia kuulokkeilla ja tehdä ihan omaan tahtiin (toki oman aikataulun puitteissa).
En olis muutama vuosi sitten osannut kuvitella kaipaavani kuntosalia. En vaan vielä ilkeä mennä, vaikka miten näitä rajoituksia puretaan.
Vesijumppa. Eläkeläisten hommaa kuulemma. Mutta oikeasti tosi tehokasta ja hauskaa.
Lavuaarin vesi-/hajulukon peseminen