Asiat jotka eivät vaikuta kivoilta, mutta ovat sitä todellisuudessa.
Ulkona oleminen. Opin tykkäämään siitä korona-aikana.
Kommentit (574)
Golf. Moni luulee, että on snobien laji, mutta suurin osa on aivan tavallista porukkaa. Ja peli on kerta kaikkiaan upea, sopii kaikille 8-80 vuoden väliltä.
Remppaaminen. Mahtavaa saada omin käsin valmiiksi jotain konkreettista ja oikeasti hyödyllistä.
Hiihtäminen, omaan tahtiin pitkiä monen tunnin retkiä. Viime vuonna innostuin ja nyt vain odotellaan että saadaan ladut kuntoon.
Pyykkien kuivaaminen. On rentouttava mennä alakertaan ja omassa rauhassa asetella pyykkejä kuivumaan. Kukaan ei tule varmasti häiritsemään ja saa olla hetken omissa ajatuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin juominen yksin ja Youtubesta musiikin kuuntelu. Kuulostaa säälittävältä, mutta on oikeasti aika kivaa puuhaa. Sitä oman nuoruuden musiikkia, hyvä nousuhumala ja fiilistely ihan yksin. Tämän opin vasta nyt korona-aikana.
Se on kyllä ihanaa, eikä alkoholiakaan välttämättä tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavaroiden järjestely ja excel-taulukot. Opintokirjat (vaikka muiden alojen). Lapsena luin vanhempien sairaanhoitohoulukirjat, koululaisena isoveljen koulukirjat, nyt aikuisena kirpparilta muiden alojen opiskelumatskuja, wikipediaa, esitteitä, suunnittelusääntöjä, kunnan raportteja jne.
T. Insinörtti
Lisäyksenä vielä, parasta on mahdollisimman random ja spesifi materiaali joskus yön pikkutunteina. Tyyliin "näin rengastetaan haukkoja", "esteettömän keittiön suunnittelu" tai "millenniaalien tulokehitys ja asumisperspektiivi". Toimii myös youtube-versiona rattoisia infovideoita katsellen.
Tää on ihana
Voin vaan kuvitella kun tämä henkilö on mennyt jo nukkumaan, kunnes tajuaa, että on aivan pakko saada juuri nyt tietää miten romanian kielen verbit taipuu eri persoonamuodoissa:D
Avantouinti ilman saunaa. Lämpimästi vaan päälle uinnin jälkeen. Virkistävää ja kylmän sietokyky kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Tavaroiden karsiminen.
Tämä !
Mulla meni ehkä 3 v, kunnes olin tyytyväinen lopputulokseen.
Yli vuoteen en ole löytänyt mitään tarpeetonta, olen ostanut vain muutaman naamarasvan.
Koti on aina siisti, mikään ei ole hukassa.
Saan jouluisin ystäviltä lahjoja, annan itsetehtyjä esim kranssin, jonka moni antaa lahjaksi eteenpäin.
Viime jouluna sain mm suklaata, mustia sukkia, kasvonaamioita, käsirasvaa jne.
Kaikki tuli käyttöön.
Harvoin saa mitään ja kun saa, olen aidosti onnellinen
Vierailija kirjoitti:
Persepano
Onko sinulle palstan kiintiöh*mona sama, oletko antavana vai saavana osapuolena. Tukitko mielummin patukkaasi paskaviemäriin vai otatko mieluummin vastaa, kun joku tunkee jotain takarööriisi, joka on tarkoitettu toisin päin suuntautuvaan liikkeeseen.
Palstailu pienessä tuiskeessa, hyvää muusiikkia kuunnellen.
Kylmällä säällä ulkoilu (säänmukaisissa vaatteissa). Helposti kotisohvalta katsoo ulos että eihän tonne viitsi mennä, mutta tadaa - säänmukaisissa vaatteissa ei tule kylmä. Varsinkin juostessa on ihanaa kun on suorastaan lämmin vaikka on pakkasta!
Räkäklimpin kaivaminen nenästä ja se tunne kun se lähtee oikein hyvin irti.
Oon aina tykännyt käsin tiskaamisesta.
Koiran kanssa kahdestaan eläminen
Vierailija kirjoitti:
Palstailu pienessä tuiskeessa, hyvää muusiikkia kuunnellen.
Eikö sun puhelin jäädy?
Sohvalla istuminen ja telkkarin tuijottaminen.
tämä! voi vaikuttaa ensialkuun TODELLA tylsältä hommalta, mutta oikeasti siihen jää koukkuun kun alkaa tekemään ☺️