Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia ne naiset yleensä ovat joihin miehet vaihtavat tutun perhe-elämän ja vaimon?

Vierailija
09.06.2020 |

Mikä heissä niin ihmeellistä on..?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iloisia, urheilullisia ja naapurintyttömäisiä. Heistä yleensä kiinnostun.

M37

Juurikin iloisia. Pelottaa tietysti ajatella, että olenko itse se syy, joka ilon puolisostani joskus kadotti?

Sitä sietää miettiäkin...

Vierailija
42/52 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sellainen nainen.

Tutustuin mieheen työkuvioissa. Olen koulutettu , tyylikäs ja hyvässä ammatissa. Vain viisi vuotta nuorempi. Mieheeni teki vaikutuksen itsevarmuus ja säkenöivä persoonallisuus.

Hänen vaimonsa oli kotiäiti, joka pelkäsi sosiaalisia tilanteita. Ei halunnut osallistua miehen työhön kuuluviin edustustehtäviin. Ei uskaltanut puhua englantia.

Minä puhun useita kieliä mm. venäjää, joka oli ollut mieheni kotona puhuttu kieli. Vanhemmat emigrantteja.

Todella tyylikäs muuvi nälviä ja dissata miehen ensimmäistä vaimoa ja lasten äitiä vauvapalstalla. Kuvittelisi, että henkilö, jolla on korkeakoulutus, hyvä ammatti, säkenöivä persoonallisuus ja kansainvälinen tausta olisi pikkaisen sivistyneempi, ja sillä olisi ehkä jotain muutakin puuhaa iltapäivisin kuin haukkua miehen ex-kumppania netissä. Entä sitten jos eksä on introvertti tai ujo? Se on kuitenkin pienempi paha kuin olla kodinrikkoja.

Amiskoulutettu korkeintaan, pilkun käyttökin sen jo paljastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin mieheen työkuvioissa. Olen koulutettu , tyylikäs ja hyvässä ammatissa. Vain viisi vuotta nuorempi. Mieheeni teki vaikutuksen itsevarmuus ja säkenöivä persoonallisuus.

Hänen vaimonsa oli kotiäiti, joka pelkäsi sosiaalisia tilanteita. Ei halunnut osallistua miehen työhön kuuluviin edustustehtäviin. Ei uskaltanut puhua englantia.

Minä puhun useita kieliä mm. venäjää, joka oli ollut mieheni kotona puhuttu kieli. Vanhemmat emigrantteja.

Oho, oikein valioyksilö 😂. Kovin älykkäältä et vaikuta. Nainen joka uskoo olevansa jotain korkeampaa kastia, mm. ja täällä latelee ”faktoja” miehen exvaimosta jotka ovat vain miehen (ehkä katkeria) mielipiteitä. En ikinä ottaisi. Iestä joka jättäisi perheensä. Karman laki koittaa sinullekin yksi kaunis päivä..ainiin mut silloinhan se auttaa kun puhut kieliä(ihan kuin vieraiden kielten osaaminen olisi jokin harvinaisuus).

Vierailija
44/52 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, oikein valioyksilö 😂. Kovin älykkäältä et vaikuta. Nainen joka uskoo olevansa jotain korkeampaa kastia, mm. ja täällä latelee ”faktoja” miehen exvaimosta jotka ovat vain miehen (ehkä katkeria) mielipiteitä. En ikinä ottaisi. Iestä joka jättäisi perheensä. Karman laki koittaa sinullekin yksi kaunis päivä..ainiin mut silloinhan se auttaa kun puhut kieliä(ihan kuin vieraiden kielten osaaminen olisi jokin harvinaisuus).

Tuskinpa kukaan mies olisi valmis jättämään sinun vuoksi perhettään, sisko hyvä. Ole rauhassa vain. 

Vierailija
45/52 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella tyylikäs muuvi nälviä ja dissata miehen ensimmäistä vaimoa ja lasten äitiä vauvapalstalla. Kuvittelisi, että henkilö, jolla on korkeakoulutus, hyvä ammatti, säkenöivä persoonallisuus ja kansainvälinen tausta olisi pikkaisen sivistyneempi, ja sillä olisi ehkä jotain muutakin puuhaa iltapäivisin kuin haukkua miehen ex-kumppania netissä. Entä sitten jos eksä on introvertti tai ujo? Se on kuitenkin pienempi paha kuin olla kodinrikkoja.

👍You nailed it!

Vierailija
46/52 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Minulla on todella pitkä avioliitto mieheni kanssa. Matkaan on mahtunut paljon monenlaista mutta rakkaus ja kiintymys on säilynyt ja syventynyt ajan mittaan. Empatia ja toisen ja itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on on keskeistä.

Monet nuoruudesta tutut on eronneet ja ollut katkeria aikoja ja uusia liittoja ja lapsia.

Katselen monesti rakastuneita pareja ja pareja jotka odottavat ensimmäistä lastaan. Mietin sitä kuinka onnellisia he nyt ovat ja kuinka varsinkin lapsen syntyminen muuttaa kaiken, lapsi on oikea kodinrikkoja.

Pariskunnat voivat tehdä kuitenkin paljon säilyttääkseen onnen, se vaatii puhumista, sopimista ja omien tuntojen kertomista ja toisen kuuntelemista ja kuulemista, me- henkeä ja yhteen hiileen puhaltamista, sitkeyttä, arjen sietämistä.

Osa eronneista tutuista on harmitellut että ei ollut silloin aikanaan kykyä pelastaa liittoa.

Vierailija
47/52 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bisnesmaailma on hyvin raadollinen.

Kun liikumme liikemiesten ympyröissä, olen saanut tietää, että hyvin monella on rakastajatar. Kommentoivat tyyliin, että tottakai pieni ystävätär pitää olla.

Melkein kaikki yritysjohtajat pettävät, myyntijohtajat ovat pahimpia. Narsistiset arvot jylläävät. Mutta luultavasti näiden vaimotkin tietävät tämän ja pitävät miehet vain rahan ja kulissin takia.

Vierailija
48/52 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näitä nyt on tullut nähtyä vuosien varrella, niin narsistinen persoonallisuus yhdistää kaikkia ja suuret kuvitelmat itsestään. Tiedä sitten, mikä niissä ominaisuuksissa sitten miehiä viehättää, ehkä se itsevarmuus.

Vierailija
49/52 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bisnesmaailma on hyvin raadollinen.

Kun liikumme liikemiesten ympyröissä, olen saanut tietää, että hyvin monella on rakastajatar. Kommentoivat tyyliin, että tottakai pieni ystävätär pitää olla.

Ja aina välillä jonkun pikku ystävätär on raskaana, miehen vaimo lähtee miehen omaisuuden kanssa ja mies aloittaa lapsiperhehelvetin alusta. Näitä on niin nähty. Voi sitä vahingonilon määrää.

Vierailija
50/52 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen outo ja hiljainen nainen. Jostain syystä tunnun kiinnostavan vain perheellisiä miehiä.

Mulla sama juttu. Olen omituinen, arka ja aina ollut yksinäinen oman tieni kulkija. Ja minusta kiinnostuu vain varatut miehet. Ulkonäkö ei ole ratkaisevaa, yleensä näillä miehillä on paljon kauniimmat ja laihemmat naiset kuin minä, joten ihmettelenkin mitä he minussa oikein näkevät? Jotenkin se mun outo ja ujo luonne siis kiehtoo, mutta miksei se kiehdo sinkkumiehiä? Tai sitten sinkkumiehet ovat itsekin ujompia kuin jo naisen saaneet, joten on kohtaanto ongelmasta kyse.

Uskovat ettet lavertele ympäriinsä mahdollisesta syrjähypystä? Miehet myös hakevat ihailua ja saattavat siksi lähestyä vaatimattomana pitämäänsä naista. 

Tätä olen itsekin miettinyt. Koska olen yksinäinen ja hiljainen niin en hölötä kaikille ja vahingossa paljastumisen riskikin on pieni.

Lisäksi siinä saattaa olla joku herkästä ihmisestä hyväksikäyttö kyseessä ja luulevat että koska minulla ei ole ollut surinaa, huolin epätoivoissani vaikka varatun miehen.

Näin en kuitenkaan tee. En siis ole ketään heistä huolinut, jos se jäi epäselväksi.

Vierailija
51/52 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolisonsa jättäjät, sekä miehet, että naiset, ottavat itse asiassa yleensä hyvin samantapaisen tyypin kuin se jätetty puolisokin oli. Katselkaapa ympärillenne. Ihmiset ovat hämmästyttävän uskollisia "tyypilleen".

Jättäminen perustuu siihen että ihminen ei kykene oikeasti rakastamaan, vain rakastumaan. Ei kyetä sellaiseen rakkauteen, joka vuosien ja vuosikymmenten saatossa vain kasvaa ja kehittyy. Tällaiset ihmiset ovat hyvin surullisia tapauksia.

Minusta pitkän parisuhteen salaisuus on tottuminen ja tyytyminen.

Ja lisäksi on yhteinen asuntolaina, omaisuus, lapset. Rakkaus on kuollut vuosia sitten, mutta olosuhteet pitävät yhdessä.

Tällaiset ihmiset ovat hyvin surullisia tapauksia.

Sivusta

Vierailija
52/52 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka sopii kyseisen yksilön sen hetkiseen persoonaan paremmin kuin nykyinen puoliso. Ihmiset kasvavat ja muuttuvat, joskus eri suuntiin. Vaikka parikymppisenä se puoliso on ollut maailman paras valinta, nelikymppisenä se voi olla täysin eri henkilö ja joku muu on silloin maailman paras valinta. Onnekkaita ovat he, jotka kykenevät vaihtamaan. Kerran vain eletään ja tärkeintä on saada rakastaa.

Minun eksälleni alkoi kuppi maistua ja vaihtoi sitten alkoholistinaiseen. Ovat varmasti onnellisempia nyt yhdessä juodessaan kuin eksä oli minun kanssani viimeisinä vuosina. Ei ole kyllä mitään pahoja tunteita mihinkään suuntaan.