Voiko pettämisen antaa anteeksi
Ikuisuuskysymys jälleen. Aina olen sanonut että kerran jos pettää, on suhde kerrasta poikki. Kun osui omalle kohdalle, ei olekkaan enää niin mustavalkoista.
Olemme olleet puolison kanssa etäsuhteessa kaksi vuotta. Jossain vaiheessa hän piilotti puhelimesta viestien esikatselun. Tähän en saanut mitään selitystä. Jossain vaiheessa myönsi että juttelee "kuulumisia" entisten panojensa kanssa, eikä muka halunnut että saan väärän käsityksen viesteistä.
Koko ajan vakuuttanut uskollisuuttaan ja rehellisyyttään. Muutin jopa hänen takiaan toiselle paikkakunnalle. Nyt hän kertoi että on baarissa pettänyt, ei mukamas ole menty pidemmälle.
Nyt minun pitäisi mukamas taas uskoa että puhuu totta. Muutin miehen takia koko elämäni ja saan takaisin tälläistä. Tarvitsen järkipuhetta, olen idiootti ja melkein uskon miehen sanaan taas.
Kommentit (7)
Riippuu tapauksesta, mutta aloitusviestin tyyppi tulee pettämään jokaisen tilaisuuden tullessa.
Olen huomannut, että anteeksiantamisen helppous riittää pettäjän lompakon paksuudesta. Mitä isotuloisempi pettäjä on, sitä helpompi on antaa anteeksi :)
Ja sitten sitä, kenen kanssa petettiin sanotaan näiden lompakkoloisten toimesta h*oriksi... :D
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että anteeksiantamisen helppous riittää pettäjän lompakon paksuudesta. Mitä isotuloisempi pettäjä on, sitä helpompi on antaa anteeksi :)
Ja sitten sitä, kenen kanssa petettiin sanotaan näiden lompakkoloisten toimesta h*oriksi... :D
*riippuu
Jos salailu alkaa jo näin varhaisessa vaiheessa niin ei sitä ole paljoa sinun hyvinvointi kiinnostanut. Normaalisti suhteen alkuaika on ihanaa huumaa, jossa nähdään vain se toinen.
Sianjättöaika.