Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä astiasto kesämökille?

Vierailija
09.06.2020 |

Ehdottakaa! Jokin moderni ja kaunis. Ei liian romanttinen. Laadukas.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veisin kotoani Kerman Saven Heinä-astiat jotka ei enää niin innosta. Mutta jos ostaisin uutena, hankkisin Ikeaa koska ne on ihan kelvollisia, kivannäköisiä ja edullisia.

Vierailija
22/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitsalaatikosta saa leikkaamalla aina kaks matalaa iiiisoa lautasta ja tyhjistä muovisista jäätelörasioista syvät lautaset. Kuin myös pakasterasiat. Mukit tulee kaljapurkeista, kun leikkaa yläkannen pois. Reunat hiotaan hiekkapaperilla, niin ei huulet halakee. Kertakäyttö haarukat, lusikat ja veittet. Sitä jämäkämpää muovia, jotta voi aina pestä, eikä hajoo.

Kaikki voi tiskata, paitti kotoa puhtaita "matalia" lautasia mukaan tukku peräkontin pohjalle.

Meillä on tämmönen setti, te senkin pikku kapitalisti-ostelijat.

Vieraatkin on tykänneet.

M51

Kermaperseet vilkuttaa alas.

Tarkkana nyt ettei korona vie duuneja ja astiastoja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mennään kertiksillä, tarjoilu ym. astiat olen kerännyt kirppiksiltä kun on tullut nättejä vastaan.

Vierailija
24/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

royal doulton with hand painted periwinkles tietenkin!

Vierailija
25/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin että "mistä astaatikolle kesämökki" ??? No se siitä.

Mökillehän kuuluu viedä kotoa kaikki paripuolet ja vähän rikkinäiset astiat,  jotka ei enää muuhun kelpaa :D

Vierailija
26/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mökillä pestään riskit käsin, niin ehdottomasti pip-studion. Heiltä löytyy vähemmän romanttisiakin.

Vierailija
27/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista.

Vastaaja 13, kiitos vinkistä. Lapsia varten saan kivoja muovimukeja tuolta ja aika jännä on myös tuo honkasarja. Täytyy katsoa myös muuta käyttötavaraa tuolta.

Täytyy tutustua bambujuttuihin kun jostain löytäisi. Joku ehdotti. Kiitos siitä.

Haluan luonnonsävyistä, valkoista, puuta ja selkeää. En kerää sinne mitään vanhoja vaan ne menee meillä keräykseen tai hajottua roskiin.

Päädyn ilmeisesti johonkin vaaleaan; Ikea Skyn, Pentik, Villeroy Boch. Toki käytettynäkin voi jotain löytää tai uudenveroista käyttämätöntä.

Vieläkin saa vinkkejä heittää!

Vierailija
28/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täytyy sanoa, että on taas sellainen aloitus, että ei ole tottakaan. 

Millainen ihminen ei osaa itse valita mökilleen astioita? Että oikein täällä pitää kysellä ohjeita. :D

Millainen ihminen on niin yksinkertainen, ettei ymmärrä jotta joku voi haluta kokemuksia ja vinkkejä? Etkö itse koskaan suunnittele mitään vaan ostst sen mihin sun kukkaro riittää? Kauneudesta viis?

Vierailija
29/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka noita ostaa?!

Vierailija
30/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirppareilta löytyy retrokamaa edullisesti, siis melaamiinilautasia, mukeja ja kippoja. Kestävät kovempaakin käsittelyä. Mökille ei hankita mitään hienoa, kultakoristeista astiastoa! Suuret modernit kakkosasunnot ovat sitten ihan erikseen. Ne ovat monesti hienompia kuin varsinainen asunto.

Minä vein mökille kaikki kultareunaiset astiat, koska siellä tiskataan käsin. Vanhat kultareunaiset ei kestä konepesua.

Toi oli hyvä idea 👍

Vierailija
31/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Villeroy&Bochin Marifleur Gris sekä kotona että loma-asunnolla, koska se on minusta niin kaunis. Mutta taitaa olla liian romanttinen sinun makuusi.

Googlaa Bitz Gastro; se sopisi minusta mökille hyvin. Sitä saa lukuisissa eri väreissä.

Vierailija
32/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kertoi jo valintojaan, mutta Teeman nykyiseen laatuun olen pettynyt, kun todella nopeasti on pinnoite hävinnyt lautasesta ja näkyy tummia viiruja tilalla.

Vierailija
33/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep ja päivällispöytään

Royal Worcester double-glazed Avignon

Vierailija
34/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne huonommat astia kotoa, jotta kotiin voi ostaa uudet?

Vierailija
35/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"It's not my BEST best china, but my everyday best..

I have other ones for more formal occasions.."

Vierailija
36/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin harkita jotain kotimaista käsintehtyä keramiikkaa. Niistä löytyy todella hienoja ja nykyaikaisia mutta samalla ovat luonnonläheisiä. Tulisi myös tuettua suomalaista pienyrittäjää.

Vierailija
37/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin Nanson tai Arabia/Sarastia -astiat ovat kohtuuhintaisia. Ei harmita, jos menee rikki tai varkaat vie.

Vierailija
38/38 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä