Miehet! Mikä treenaavassa naisessa kiinnittää kuntosalilla katseenne?
Yritän selvittää sitä mysteeriä, miksi joinakin päivinä "kaikki" miehet tuijottavat salilla ja toisinaan taas ei juuri kukaan.
Tänään oli tuijotuspäivä. Ja ei, minulla ei ollut tilliä hampaissa tmv.
Kommentit (48)
Ei kiinnosta treenaavat naiset. Nainen mikä treenaa niin sillä nousee pahimman se touhu nuppiin kuin teinipojalla joka tekee todella isoja gaineja kun on niin paljon testoa kehossa. Tykkään joko laihoista tai pullukoista/kurvikkaista naisista. Mun mielestä kuntosali ei vaan sovi naiselle. Joko ne naiset muuttuu siellä sellasiksi muovisen näköiseksi ja valkaisevat hampaat ylivalkoisiksi tai sitten niiden perce leviää vaan siellä huonolla tavalla. En tykkää. Treenaan kotisalilla. Lenkkeilevä nainen on ok.
Vilkaisen vaan, muuten keskityn omaan tekemiseeni. Tai ainakin yritän tehdä näin parhaani mukaan, välillä voi ajatus harhailla...
Perse jos on hyvin treenattu ja muodokas. Sen jälkeen käsivarret. Jos käsivarret on myös treenattu niin on sporttinen ja luultavammin täytettä korvienkin välissä. Tyhjäpäillä on treenattuna pelkkä perse, koska se on ainoa mitä niillä on tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta treenaavat naiset. Nainen mikä treenaa niin sillä nousee pahimman se touhu nuppiin kuin teinipojalla joka tekee todella isoja gaineja kun on niin paljon testoa kehossa. Tykkään joko laihoista tai pullukoista/kurvikkaista naisista. Mun mielestä kuntosali ei vaan sovi naiselle. Joko ne naiset muuttuu siellä sellasiksi muovisen näköiseksi ja valkaisevat hampaat ylivalkoisiksi tai sitten niiden perce leviää vaan siellä huonolla tavalla. En tykkää. Treenaan kotisalilla. Lenkkeilevä nainen on ok.
Huomaa että ennakkoluuloinen juntti treenaat vain kotisalilla kun olet noin pihalla siitä miltä suurin osa salilla käyvistä naisista näyttää. Aivan tavallisilta! Suurimmalla osalla ei todellakaan ole kovalta tuntuvia lihaksia tai oranssia rusketusta ja valkaistuja hampaita. Vaan ihmiset käy salilla ihan oman kunnon ja hyvinvoinnin vuoksi eikä tavoittele jotain fittness ulkonököä.
Vierailija kirjoitti:
Perse jos on hyvin treenattu ja muodokas. Sen jälkeen käsivarret. Jos käsivarret on myös treenattu niin on sporttinen ja luultavammin täytettä korvienkin välissä. Tyhjäpäillä on treenattuna pelkkä perse, koska se on ainoa mitä niillä on tarjota.
Tämä oli kyllä hyvin sanottu, niitä naisia näkee salilla jotka treenaa pelkkää persettä. Jokseenkin noloa tuollainen. Sanon tän nyt naisena. Näyttää typerältä jo perse on treenattu ja käsivarret ja olkapäät lirut, kuvitelkaa nyt itsekkin tuo yhdistelmä ja treenatkaa se ylävartalokin kokonaisuudessaan.
Yhtä tyhmältä näyttää jos mies treenaa vain yläkroppaa ja alakroppa on liru..
En tiedä, mutta aika myötähävettävää, jos menee salille tarkkaillakseen katsooko joku sinua siellä (olitpa nainen tai mies)...
Kyllähän hyväkuntoisia, kiinteitä ja muodokkaita naisten vartaloita on mukava katsella omien sarjojen välissä.
Mitä ihmeen huomiota haet täällä palstalla , eikö se jo riitä siellä salilla?
Tässä viestiketjussa taas nähdään, mikä on salimakejen ja -maijojen älykkyysosamäärä. No, onneksi ruumiillisellakin työlla on tarpeensa.
Se, tekeekö hän sarjat kunnolla loppuun asti hikoillen vai silleen kevyesti pikkuisen sinne päin.
Mun salilla käy hyvin suorapuheisia miehiä, jotka kyllä antaa ihan palautetta. Kuulemma miehet arvostaa sitä, että treenaan koko kroppaa enkä tosiaan pelkästään pakaroita. Kiitän aina palautteesta, ja totean että treenaan kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin ja toimintakyvyn säilyttämisen vuoksi, en heidän huomionsa takia.
Ei mikään. Yritän olla katsomatta, että saavat ihan rauhassa treenata.
En kehtaa vilkaistakaan. Minun pidettäisiin säälittävänä mammanjonnena
Naiset aina kuvittelevat, että miehet tuijottavat. Oikeasti ei voisi vähempää kiinnostaa joku treenaava eukko.
Olen huomannut, että miehet tuijottavat isoja rintoja
M40+ kirjoitti:
Kyllähän hyväkuntoisia, kiinteitä ja muodokkaita naisten vartaloita on mukava katsella omien sarjojen välissä.
Suuri osa vastauksista pelkkää vinoilua, mutta tämä on se todellinen syy. Kunnossaan olevaa naisen vartaloa on vaan mukava katsella. Kyllä timmiä miehen vartaloakin tulee vilkuiltua, mutta vähän eri mielessä ja enemmän kadehtien.
Hihittele hysteerisesti ja puhu itsesi kanssa eri äänillä. Vaihda laitteita koko ajan, teet jokaisessa vain yhden liikkeen ja next.