AV-palstan odotettu kesäretki ihanaan Hankoon!
Tänä kesänä 2020 on päätetty vaihtaa av-mammojen perinteinen Porvoo Hankooseen. Merellinen tunnelma, kuumat rantakalliot, somat kalaravintolat, kylpylät ja uimarannat kutsuvat. Suunnitellaan yhdessä ihana kesäretki!
Kommentit (485)
Joko se retki meni. Menikö se retki jo vai onko se jo ohi vai joko se retki meni.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin mennä Lidliin ja tuoda meille retkievästä, mitäs tuodaan? Pitäis päättää olenko ukon kans vai tulenko sinne huippujengin mukaan.
Ehtodan 200 g makaronilaatikkoa per av ja kaalta, jauhen lihaa, spagaattia ja ananaata on hyvä varata piknik-evääksi. Kaikki tykkää
Vierailija kirjoitti:
Vierailijaa kirjoitti:
Voiko Vanhanen tulla mukaan? Minä kun kovin pitäisin siitä
Äh. Nukkuisi kumminkin koko ajan Ruususen unta!
Ja kun on hereillä omii bussin mikrofonin ja jaarittelee valtiontaloudesta tai kertoo puujalkavitsejä. ei Mattia mukaan! Susan Ruusunen voi kyllä tulla, jos hoitaa pitopalvelut ja laittaa tarjoiluksi raikkaat voileivät.
Ajattelin myös esittelykierrosta: mikrofoni kiertämään bussissa ja jokainen mamma kertoo itsestään, lapsistaan sekä asiantuntijatehtävissä olevasta diplomi-insinöörimiehestään.
Aion laittaa päälle persikanvärisen trikootunikan ja valkoiset caprilegginssit, miten te muut? Jalkaan ballerinat niin pääsee hyvin etenemään.
Onko muuten matkalle saatu sponsoria? Vodaan kysyä Lidliä ja Tokmannia. Nanso saattaa olla kiinnostunut myös.
Paikalle menisi 1000 henkeä ja takaisin palaisi neljä. Ei sillä että tapaamisessa olisi riidelty, vaan siksi että modet olisivat poistaneet ja bannanneet 996 keskustelijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vadelmaveneellä, yeah
Makeemmilla vesillä, yeah
Hankoon...Perinteistä bussimatkaa oli suunniteltu. Pitäisikö mennäkin veneellä? Mitä sanotte?
Isolla pitkällä kirkkoveneellä.
😂🤣😂
Meen porvooseen.
Pestu jauheNliha on paistettuna rasioissa ja makaroonin keittovettä janojuomaksi.
Siellä oli myös Kimmo Vehviläinen. Se otti mammoista ryhmäkuvan kun ne oli siideripäissään. Ei ole vielä julkaissut mutta esimakua on jo nähty.
Onko jollain piknikille ottaa vanukkaita? Meillä mies söi kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin mennä Lidliin ja tuoda meille retkievästä, mitäs tuodaan? Pitäis päättää olenko ukon kans vai tulenko sinne huippujengin mukaan.
Ehtodan 200 g makaronilaatikkoa per av ja kaalta, jauhen lihaa, spagaattia ja ananaata on hyvä varata piknik-evääksi. Kaikki tykkää
Ei kun kämmenenkokoinen pala lohta lusikallinen porkkanalaatikkoa ja kaikki vahtivat toistensa syömistä ja sitten motkotetaan palstalle yhdessä, miten jotkut ahmivat kaikki ruoat.
Ja ehdottomasti pitää ajaa Porvoon Emäsalon kautta, kun se yksi partaturri pitää siellä sydäntään pöksyittä.
Minen lähe koska äitini ei antanut minun lapsuudessani leikkiä sisällä eikä ...
Minen lähe koska äitini ei koskaan lapsuudessani edes yrittänyt ymmärtää minua. En lähe.
minä lähden. muistetaan ottaa vaan lusikallinen soppaa mukaan. ja tietty sohvakin olisi kiva. jossa maata ja levitellä jalkojaan.
Vierailija kirjoitti:
Minen lähe koska äitini ei koskaan lapsuudessani edes yrittänyt ymmärtää minua. En lähe.
Tuu ny, aina on mahdollista saada onnellinen lapsuus - vaikka palstalaisten päiväretkellä. Kun tarpeeksi haluaa, niin saa.
Miksi minä en saanut kutsua, kaikki vain somettaa että ovat saaneet kutsut? Kukaan ei vastaa viesteihin vaikka näen että ovat lukeneet ne :(
Kaikki mukaan! Tervetuloa myös ne kiltit pojat joita ei ylä-asteella kutsuttu mukaan.
Ja minä lupaan antaa sille kilttikselle jos se tulee mukaan...
Toivottavasti on iso huvila et kaikki mammat mahtuu.