Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV-palstan odotettu kesäretki ihanaan Hankoon!

Vierailija
08.06.2020 |

Tänä kesänä 2020 on päätetty vaihtaa av-mammojen perinteinen Porvoo Hankooseen. Merellinen tunnelma, kuumat rantakalliot, somat kalaravintolat, kylpylät ja uimarannat kutsuvat. Suunnitellaan yhdessä ihana kesäretki!

Kommentit (485)

Vierailija
441/485 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martinan huvilalla nautitaan lasilliset viiniä (Martina ei itse ota, koska ei välitä alkoholista).

Toivottavasti on iso huvila et kaikki mammat mahtuu.

Vierailija
442/485 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se retki meni. Menikö se retki jo vai onko se jo ohi vai joko se retki meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/485 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin mennä Lidliin ja tuoda meille retkievästä, mitäs tuodaan? Pitäis päättää olenko ukon kans vai tulenko sinne huippujengin mukaan.

Ehtodan 200 g makaronilaatikkoa per av ja kaalta, jauhen lihaa, spagaattia ja ananaata on hyvä varata piknik-evääksi. Kaikki tykkää

Vierailija
444/485 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailijaa kirjoitti:

Voiko Vanhanen tulla mukaan? Minä kun kovin pitäisin siitä

Äh. Nukkuisi kumminkin koko ajan Ruususen unta!

Ja kun on hereillä omii bussin mikrofonin ja jaarittelee valtiontaloudesta tai kertoo puujalkavitsejä. ei Mattia mukaan! Susan Ruusunen voi kyllä tulla, jos hoitaa pitopalvelut ja laittaa tarjoiluksi raikkaat voileivät.

Ajattelin myös esittelykierrosta: mikrofoni kiertämään bussissa ja jokainen mamma kertoo itsestään, lapsistaan sekä asiantuntijatehtävissä olevasta  diplomi-insinöörimiehestään.

Aion laittaa päälle persikanvärisen trikootunikan ja valkoiset caprilegginssit, miten te muut? Jalkaan ballerinat niin pääsee hyvin etenemään.

Vierailija
445/485 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten matkalle saatu sponsoria? Vodaan kysyä Lidliä ja Tokmannia. Nanso saattaa olla kiinnostunut myös.

Vierailija
446/485 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalle menisi 1000 henkeä ja takaisin palaisi neljä. Ei sillä että tapaamisessa olisi riidelty, vaan siksi että modet olisivat poistaneet ja bannanneet 996 keskustelijaa.

Vierailija
447/485 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vadelmaveneellä, yeah

Makeemmilla vesillä, yeah

Hankoon...

Perinteistä bussimatkaa oli suunniteltu. Pitäisikö mennäkin veneellä? Mitä sanotte?

Isolla pitkällä kirkkoveneellä.

😂🤣😂

Vierailija
448/485 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen porvooseen.

Pestu jauheNliha on paistettuna rasioissa ja makaroonin keittovettä janojuomaksi.

Vierailija
449/485 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli myös Kimmo Vehviläinen. Se otti mammoista ryhmäkuvan kun ne oli siideripäissään. Ei ole vielä julkaissut mutta esimakua on jo nähty.

Vierailija
450/485 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain piknikille ottaa vanukkaita? Meillä mies söi kaikki.

Vierailija
451/485 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin mennä Lidliin ja tuoda meille retkievästä, mitäs tuodaan? Pitäis päättää olenko ukon kans vai tulenko sinne huippujengin mukaan.

Ehtodan 200 g makaronilaatikkoa per av ja kaalta, jauhen lihaa, spagaattia ja ananaata on hyvä varata piknik-evääksi. Kaikki tykkää

Ei kun kämmenenkokoinen pala lohta lusikallinen porkkanalaatikkoa ja kaikki vahtivat toistensa syömistä ja sitten motkotetaan palstalle yhdessä, miten jotkut ahmivat kaikki ruoat.

Vierailija
452/485 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehdottomasti pitää ajaa Porvoon Emäsalon kautta, kun se yksi partaturri pitää siellä sydäntään pöksyittä.

Vierailija
453/485 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minen lähe koska äitini ei antanut minun lapsuudessani leikkiä sisällä eikä ...

Vierailija
454/485 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sataa...

Vierailija
455/485 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minen lähe koska äitini ei koskaan lapsuudessani edes yrittänyt ymmärtää minua. En lähe.

Vierailija
456/485 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä lähden. muistetaan ottaa vaan lusikallinen soppaa mukaan. ja tietty sohvakin olisi kiva. jossa maata ja levitellä jalkojaan.

Vierailija
457/485 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minen lähe koska äitini ei koskaan lapsuudessani edes yrittänyt ymmärtää minua. En lähe.

Tuu ny, aina on mahdollista saada onnellinen lapsuus - vaikka palstalaisten päiväretkellä. Kun tarpeeksi haluaa, niin saa.

Vierailija
458/485 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä en saanut kutsua, kaikki vain somettaa että ovat saaneet kutsut? Kukaan ei vastaa viesteihin vaikka näen että ovat lukeneet ne :(

Vierailija
459/485 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mukaan! Tervetuloa myös ne kiltit pojat joita ei ylä-asteella kutsuttu mukaan.

Vierailija
460/485 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä lupaan antaa sille kilttikselle jos se tulee mukaan...