Kuinka usein teillä yli 20v yhdessä olleilla on sek*iä?
Kommentit (29)
Varmaan se alkaa olla kerran viikossa nykyään, seksi on ok (mutta voisihan se aina paremminkin olla).
Yhdessä 25 vuotta.
Yhdessä 29 vuotta. Kohta tulee 11 v viime kerrasta. Vaimo hermostuu, jos satun jotenkin koskettamaan vahingossa. Näin meillä.
Ai miten kamalaa kuulla! Itse -59 ja jokapäivä . ja nainen siis olen.
Useita kertoja viikossa. Pisin yhdyntätauko yli 20 vuoden yhdessäolon aikana ollut 5vkoa synnytyksen jälkeen. Tietenkin oli muuta seksiä silloinkin.
Keskimäärin 1-2 krt viikossa, mikä tuntuu riittävältä. Jos väli venyy pariin viikkoon, niin ainakin minulla ukolla alkaa pöksyissä pakottaa (ja riski poken katsomisesta kasvaa). Onhan noi määrät ja laatukin laskeneet nuoruusvuosista, mutta pääasia ettei täysin lopahda.
Jo 26 v yhdessä
Tänään oli niin kuuma, että ei ihan jaksettu, hiukan lipastiin vaan.. aamuun jäikin sitten sopiva kiihko. Ihana odotus..jää aamuun!
Mitä! Harrastaako yli 20 vuotta yhdessä olleet seksiä. Voi prkele - nyt minua on kusetettu vaimon toimesta oikein raa'asti. Vaimo on aina sanonut, että ensimmäisen vuoden jälkeen seksiä on yleensä vain jouluna ja juhannuksena tai jos yritetään tositarkoituksella jälkikasvua.
Sitten jos anoppi on kylässä, taikka vaimon mielestä liian kylmää tai kuumaa, niin jää nuo joulut ja juhannukset pois. Viiden vuoden jälkeen seksipäivä vaihtelee vuosittain jouluna tai juhannuksena; huom vain kerran sensongin aikaan.
Kymmenen vuotta oli ehdoton takaraja, jonka jälkeen seksiä ei kuulemma kuulu harjoittaa, eikä ole harjoitettu.
2-3 kertaa vuodessa. Välillä oli parin vuoden tauko ilman seksiä. Mies haluais, mutta minulla ei ole asiaan mitään mielenkiintoa.