Minkä tv-sarjan tai elokuvan kaupungissa/kylässä haluaisit asua? Siis niin, että eläisit myös sinä aikakautena.
Minä haluaisin asua Gilmore Girlsien pikkukaupunki-Star Hollowissa ja Pieni talo preerian Walnut Groven kirkonkylässä.
Kommentit (41)
Rivendell, n. tuhat vuotta ennen Taru sormusten herrasta -kirjan tapahtumia.
Mikä sen nimi on sen Karibialla tapahtuvan alkuillan murhasarjan paikka?
Jetsonien tulevaisuudessa. Se on kyllä animaatio, mut käykö?
Vierailija kirjoitti:
Portwenn, Doc Martin. Se on kyllä aika nykyaikaa, mutta jotenkin symppistä ja outoa silti. Ja lähestulkoon aina on kesä ja aurinko paistaa!
Cornwall on kyllä tosi kaunista seutua kaikkineen! Jos muuttaisin Englantiin, haluaisin muuttaa Cornwalliin meren äärelle.
Avonlea. 1900-luvun alkuko se oli Anna-kirjoissa? Joka tapauksessa silloin Avonleassa Prinssi Edwardin saarella. Naapurina Cuthbertit ja Rachel Lynde.
Vierailija kirjoitti:
Avonlea. 1900-luvun alkuko se oli Anna-kirjoissa? Joka tapauksessa silloin Avonleassa Prinssi Edwardin saarella. Naapurina Cuthbertit ja Rachel Lynde.
Sinne minäkin voisin muuttaa anytime!
Vierailija kirjoitti:
Mua on kiehtonut aina myös New York ja Seattle, esimerkiksi Greyn Anatomian parasta antia oli kaupunkikuvat.
Seattlessa sataa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villi Pohjola Kanada.
Tarkemmin sanottuna siis Cicely, Alaska, USA. Niin minäkin.
Oikeesti se kylä on paljon etelämpänä, Washingtonissa. Kuvauspaikka siis.
Joku alapeukuttaa faktatietoa :(
Täydelliset naiset, Wisteria Lane USA. Voisin kahvitella täykkäreiden kanssa, vaikka ehkä he välttelisivät tällaista introverttia ja tuppisuuta suomalaista.
Sevilla, La Otra mirada 1920-luku
Vierailija kirjoitti:
Minulla (nro 1:llä) oli kakkosvaihtoehtona Muumilaakso, joten miksei voisi? Paavo Pesusienen Tangala olisi myös kiva paikka.
Serranon perheen Santa Justa ykkönen
Marienhof kakkonen
Tangala olisi kyllä cool! Myös Sanni Sateenkaaren paikka, Sateenkaarila olisi ihana ❤
Piirretyissä on ihan parhaat mestat...
Hobittien kylässä.
Niin ihanat maisemat ja ilmapiiri.
Huoletonta elämää.
Pienenä mun mielestä Falcon Crest oli olevinaan maailman upein paikka:
https://pics.filmaffinity.com/Falcon_Crest_TV_Series-909015505-large.jpg
Minä asuisin Candlefordissa. Sarjasta Candlefordin postineiti (Lark Rise to Candleford).
"Flora Thompsonin osin omaelämäkerrallisiin romaaneihin perustuva pukudraama seuraa englantilaisen maaseudun elämää 1800-luvulla. Sarjan pääosassa on nuori Laura Timmins (Olivia Hallinan) joka saapuu Candlefordiin työskentelemään serkkunsa Dorcasin (Julia Sawalha) postitoimistoon. Näiden kahden vahvan naisen silmien läpi sarja seuraa paikallisten iloja ja suruja, sekä hitaasti muuttuvaa yhteiskuntaa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla (nro 1:llä) oli kakkosvaihtoehtona Muumilaakso, joten miksei voisi? Paavo Pesusienen Tangala olisi myös kiva paikka.
Tangala, paikka jossa kalatkin harrastavat kalastusta.
60- vai 80-luku?