Minkä tv-sarjan tai elokuvan kaupungissa/kylässä haluaisit asua? Siis niin, että eläisit myös sinä aikakautena.
Minä haluaisin asua Gilmore Girlsien pikkukaupunki-Star Hollowissa ja Pieni talo preerian Walnut Groven kirkonkylässä.
Kommentit (41)
Maria Wernin Visbyssä tai sitten Agatha Christien Jane Marplen St. Mary meadissa.
Emmerdale! Ihanat maisemat ja kiva kylä.
Poirot ja Lontoo! Kaikkine funkisrekvisiittoineen.
Vaihtoehtoisesti Frendit ja New York. Sinkkuelämää ja New York.
Melukylän melukylässä tai Saariston lasten Saltkråkanissa
Aidensfieldissä minäkin haluaisin asua :)
Grantchester -sarjan Grantchesterissä tai Nuori Morse -sarjan Oxfordissa.
Kuvitteellisista paikoista Sydämen asialla sarjan Aidensfieldissä tai Agatha Christien Marplen St Mary Meadsissa.
Portwenn, Doc Martin. Se on kyllä aika nykyaikaa, mutta jotenkin symppistä ja outoa silti. Ja lähestulkoon aina on kesä ja aurinko paistaa!
Klaani -sarja, en tiedä mikä se kaupunki oli mutta eipähän ole boomereita.
Vierailija kirjoitti:
Villi Pohjola Kanada.
Tarkemmin sanottuna siis Cicely, Alaska, USA. Niin minäkin.
Netflixissä sarjan Ozark maisemissa haluaisin asua.
Ketjussa onkin mainittu monta mitkä itseäkin miellyttäisi eli sekä Aidensfield että Emmerdale (jälkimmäisessä on kyllä pikkuisen turhan m*rhanhimoista porukkaa), mutta eniten viihtyisin minäkin tuollaisessa pikkukaupungissa kuten gilmoren tytöissä, rooman seriffissä tai everwoodissa.. Miksei vaikka twin peakskin menisi ainakin maisemiensa puolesta.
Itse asun Helsingissä ja oikeasti v*haan tätä kaupunkia ainakin asuinpaikkana.
Mua on kiehtonut aina myös New York ja Seattle, esimerkiksi Greyn Anatomian parasta antia oli kaupunkikuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villi Pohjola Kanada.
Tarkemmin sanottuna siis Cicely, Alaska, USA. Niin minäkin.
Oikeesti se kylä on paljon etelämpänä, Washingtonissa. Kuvauspaikka siis.
Aidensfield / Sydämen asialla, tai Muumilaakso.