Löysin harvinaisen hyvän miehen - remonttitaitoinen ja ahkera.
Omakotitalossa asujalle käsistään kätevä kumppani on kultaakin kalliimpi. Nykyään miehet eivät enää osaa korjata autoja ja laitteita ja remontoida. Käyn ihan kuumana tähän mieheen, joka tarttuu toimeen ja on ansaitusti ylpeä aikaansaannoksistaan.
Kommentit (42)
Onko paksu lompakkokin? Ja aseksuaali? Olisi varsinainen jackpot.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla (työ)kalufetissi?
Ei ole tietääkseni mitään fetissejä. ap
Pettää sua naapurin käsistään kätevän Pirkon kanssa. Pirkko rasvaa miehen munan ja kätevillä käsillään liikuttelee esinahkaa, kunnes muna sylkee pieniä elämänalkuja valloilleen.
Niin onko sulla työkalufetish? Siinä ei ole mitään pahaa. Monella on se. Porakoneen kanssa mies on 200% seksikkäämpi, olettaen että se ei ole mikään Bilteman paska halpis. Kunnon laadukkaat työkalut ja varsinkin sähkötyökalut tekee miehestä todella kuuman.
Kai sinä sitten olet se naisellinen kodinhengetär? Pulla tuoksuu ja kudot villasukkia?
Mihin työkaluun tarvitaan penis?
Mitähän autoja ja laitteita vuonna 2020 edes pystyy itse korjaamaan?
Ymmärrän. Tyly kommentointi johtuu kateudesta. Jokainen varmaan ymmärtää että kätevä isäntä on tärkeä omakotitalossa asuessa.
Itsellä ei ole, mutta muut ominaisuudet tasapainottaa. Monesti olen kyllä ajatellut että olisipa osaavmpi.
Vierailija kirjoitti:
Kai sinä sitten olet se naisellinen kodinhengetär? Pulla tuoksuu ja kudot villasukkia?
Penis on helpompi markkinoida jos se tulee pöytäsirkkelin tai iskuporakoneen kylkiäisenä.
Remontointikin on vähän sellaista että sitä oppii vain tekemällä. Missäs opettelet ellet ole sattumoisin päässyt auttamaan vaikka vanhempiasi tms. Autojen korjaaminen vaatii jonkun tilan, työkaluja ja aika paljon on pitänyt myös aikaa panostaa siihen jossain vaiheessa. Sitä paitsi uusia autoja on joskus vaikeaa tai mahdotonta korjata itse. Hyödyllisiä taitoja toki, mutta jostain muusta sekin on aina pois. Joskus tuntuu että naiset pitää liiankin itsestään selvänä että jos olet mies, niin pitäisi automaattisesti osata kaikenlaisia taitoja.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Tyly kommentointi johtuu kateudesta. Jokainen varmaan ymmärtää että kätevä isäntä on tärkeä omakotitalossa asuessa.
Itsellä ei ole, mutta muut ominaisuudet tasapainottaa. Monesti olen kyllä ajatellut että olisipa osaavmpi.
Jätä se osaamaton paskasika!
Toivottavasti Reiska viihtyy pitkään työleirilläsi.
Mitä saa palkakseen?
Eikös ne naiset sen takia osta niitä irtopeniksiä, että voivat tehdä remonttia ?
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penis on helpompi markkinoida jos se tulee pöytäsirkkelin tai iskuporakoneen kylkiäisenä.
Minkälaiset koneet pieni 7cm penis vaatii, että markkinointi onnistuu?
Vierailija kirjoitti:
Onko paksu lompakkokin? Ja aseksuaali? Olisi varsinainen jackpot.
Onneksi ei ole aseksuaali, sillä pidän seksistä. Lompakon paksuudesta en tiedä, kun molemmilla on omat taloudet ja ne pidetään erillään. ap
Minulla on iso ruuvimeisseli jota käytän ahkerasti hanurissani ja ruuvailessa.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Remontointikin on vähän sellaista että sitä oppii vain tekemällä. Missäs opettelet ellet ole sattumoisin päässyt auttamaan vaikka vanhempiasi tms. Autojen korjaaminen vaatii jonkun tilan, työkaluja ja aika paljon on pitänyt myös aikaa panostaa siihen jossain vaiheessa. Sitä paitsi uusia autoja on joskus vaikeaa tai mahdotonta korjata itse. Hyödyllisiä taitoja toki, mutta jostain muusta sekin on aina pois. Joskus tuntuu että naiset pitää liiankin itsestään selvänä että jos olet mies, niin pitäisi automaattisesti osata kaikenlaisia taitoja.
Ihan kuin naisenkin.
Ps. Mäkin käyn kuumana omaan remppaavaan ja rakentavaan mieheen vielä 22 vuoden jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan ole kodinhengetär. Viihdyn ennemmin erilaisten liikuntalajien parissa tai puutarhassa möyrimässä. ap
Minä myös löysin tällaisen miehen. Ollaan onnekkaita. Nää on harvassa.
Onko sinulla (työ)kalufetissi?