Korona ei tarkoita sitä etteikö sähköposteihin tarvitsisi vastata!
Korona ei tartu sähköpostin välityksellä. Olen lähettänyt viestin opettajalle 2 kertaa (koulu jossa heillä on työaika), mutta vastausta ei ole kuulunut. Sama juttu yhteen työpaikka-asiaan liittyen ja kaksi yhdistysasiaa.
Mikä teitä riivaa? Oletteko kaikki ympärivuorokautisesti kännissä ja kykenemättömiä hoitamaan asioita?
Kommentit (37)
Voin saada kevyesti sata sähköpostia päivässä. Enemmänkin. Sitten on työtehtävät jotka pitää hoitaa. Sähköposteihin vastailu ei ole se pääasiallinen työtehtäväni. Ylityökielto ja lomautuksia. Ihan on lupa olla vastaamatta kaikkiin, poimitaan sieltä sitten kun joskus ehkä on rauhallisempaa niitä lukemattomia posteja. Nyt poimitaan vain ne jotka osuu otsikon perusteella niihin tärkeimpiin tehtäviin liittyviksi.
Tää nyt vaan on tällaista joskus. Työelämä nykyisin.
Laittakaa sitten autoreply että emme ehdi vastata. Eipä jää kukaan odottamaan vastausta, jota ei koskaan tule saaman.
Eli laitetaan tästä lähin todella dramaattisia otsikoita, niin homman saa hoidettua 😉
Ei tämä koske vain korona-aikaa, osalla toi totaalinen vastaamattomuus on ihan perusarkipäivää aina.
Edelleen ihmettelen miten korona estää vaikkapa rakennusvalvojaa vastaamasta puhelimeen.
Mikä opettaja? Puhutaanko yliopistosta, alakoulusta vai jostain siltä väliltä?
Minä luokanopettajana olen ainakin jo työttömänä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä koske vain korona-aikaa, osalla toi totaalinen vastaamattomuus on ihan perusarkipäivää aina.
Kyllä kaupungilta ennen ehdittiin vastaamaan, mutta koronan myötä ei. Kyllä korona nyt vain on aika monelle tekosyy lusmuilla.
Ollaan kännissä. Jättäkää meidät rauhaan. Autoreplyä tässä kännissä en saa laitettua päälle
Vierailija kirjoitti:
AP, millainen sähköpostiosoitteesi on? Jos se jää aina roskapostihaaviin, kun kukaan ei vastaa?
Virallinen, kuten muilla samassa talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaupungilta ennen ehdittiin vastaamaan, mutta koronan myötä ei. Kyllä korona nyt vain on aika monelle tekosyy lusmuilla.
Meillä on kaupunki jättänyt vastaamatta pääsääntöisesti aina. Korona-aikaa tällainen kyllä varmasti yleistyy muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä opettaja? Puhutaanko yliopistosta, alakoulusta vai jostain siltä väliltä?
Minä luokanopettajana olen ainakin jo työttömänä.
Kesäkuu on hänellä vielä työkuukausi. Kesäkurssejakin on meneillään aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaamattomuus ja kyky priorisoida puuttuu. Ja osaa ei vain kiinnosta. Jännä kyllä että vieläkin työnsä saa pitää noilla metodeilla.
Eikös tuossa ole nimenomaan priorisoitu?
Ai kun jätetään kokonaan vastaamatta? 😂
Vierailija kirjoitti:
Eli laitetaan tästä lähin todella dramaattisia otsikoita, niin homman saa hoidettua 😉
HÄLYTYS HÄLYTYS PIKAKIIRE HOP HOP JUOPOT LAISKURIT TÄIHIN SIITÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaamattomuus ja kyky priorisoida puuttuu. Ja osaa ei vain kiinnosta. Jännä kyllä että vieläkin työnsä saa pitää noilla metodeilla.
Ai tarvitset työterveyslääkäriajan?
Emme voi jakaa aikoja, koska valitettavasti lääkäri jättää vastaamatta.
T. Lääkäri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tarvitset työterveyslääkäriajan?
Emme voi jakaa aikoja, koska valitettavasti lääkäri jättää vastaamatta.
T. Lääkäri
Eikös sillä lääkärillä ole hoitsu hoitamassa ajanvarausta?
Kaupungilta ei ole koko keväänä tavoittanut viranhaltijoita puhelimitse eikä sähköpostilla. Lukuisista yrityksistä huolimatta.
Asioin yritykseni puolesta monen kaupungin tahon kanssa. Korona näyttää olevan hyvin yleinen tekosyy jättää työt tekemättä.
Olen myös opettaja, jolla kouluikäisiä lapsia. Kyllä sen näki sekä opettajana että vänhempana, miten osa opettajistakin jätti etäopetusjaksolla työnsä tekemättä. Puolet onneksi sentään hoitivat hommansa.