Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Miksi niin monelle naiselle seksi parisuhteessa on vain velvollisuus ja niin kummallisen hankalaa?
08.06.2020 |
Tämänkin palstan monia keskusteluja lukiessa herää suuri kummastus siitä, että niin monelle parisuhteessa elävälle naiselle seksi tuntuu olevan velvollisuus tai välttämätön paha, joka on joskus hoidettava, mutta josta mieluiten kuitenkin kiemurtelisi jollakin tekosyyllä pois. Osaisitteko naiset kertoa, miksi tästä ihanasta asiasta niin monelle teistä on tullut näin ikävä asia? Minusta on hirveää lukea kommentteja, joista kuvastuu että naiset mieluiten olisivat ilman seksiä, jos mies vain ei vonkaisi.
Kommentit (81)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
Naisetkin voivat toki olla aivan eri äärilaidoilta - kuten miehetkin. Itse olen niin seksuaalinen, etten kestäisiä päivääkään ilma...ja siis montakertaa päivässä. Onneksi vakka on kantensa löytänyt, meidän tapauksessa.
Minä olen niin seksinälkäinen, ettei juuri mikään haittaa sessiota, jos himo yllättää..ja siis ihan omaan mieheen. Joskus tosiaan tuntuu, että olen erilainen nainen, vaikka olen seksuaalisuudestani iloinen, muiden alapeukut ja yleinen suhtautuminen minunkaltaisiin on ikävää.