Miksi niin monelle naiselle seksi parisuhteessa on vain velvollisuus ja niin kummallisen hankalaa?
Tämänkin palstan monia keskusteluja lukiessa herää suuri kummastus siitä, että niin monelle parisuhteessa elävälle naiselle seksi tuntuu olevan velvollisuus tai välttämätön paha, joka on joskus hoidettava, mutta josta mieluiten kuitenkin kiemurtelisi jollakin tekosyyllä pois. Osaisitteko naiset kertoa, miksi tästä ihanasta asiasta niin monelle teistä on tullut näin ikävä asia? Minusta on hirveää lukea kommentteja, joista kuvastuu että naiset mieluiten olisivat ilman seksiä, jos mies vain ei vonkaisi.
Kommentit (81)
Eikö miehet, noiden alapeukkujen sijaan, voisi kommentoida MIKSI tekevät itsekkäästi, eivätkä noudata naisensa neuvoja tai kuuntele heidän halujaan? Olis mielenkiintoista kuulla miski tekevät kuten tekevät..
Ja ihmettelen yhä niitä naisia, jotka suostuvat olemaan alistuvia huonoon seksiin, jossa ainoastaan miehen halulla on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Minä taas luulen, että jos seksi sen miehen kanssa ei ole nautinnollista, niin ei sitä sitten osaa halutakkaan - tietenkään.
Ja mitä täällä lukenut, ei ihmetytä ettei ole nautinnollista (kaikilla siis...)
Mies työntää kullin kuiviltaan sisään, ehkä puristanut kerran tissiä sitäennen, tai kourii klitorista karheella sormellaan, ja sittenhän sen haluan pitäs olla ja kiima kova! Kun sattuu, ei todellakaan mahlat ala virrata ei.
Ja kun mies haluaa vaan yhdyntää, sitä se sitten vaan on, vaikka se vaimo olis monasti pyytänyt muuta.
Tai, jos mies haluaa panna aina aamulla, silloin se on silloin vaikka vaimo haluais mieluiten illalla.
Tai, jos mies aina lopettaa seksin siihen siemensyöksyyn...ompa kiva - pitäs vaan haluta hirveesti taas seuraavaakin pettymystä!
Joku suojeluvaisto kai naisillakin on - haloo ukot miettikkääs hiukan.
Ja toisinpäin. Valmistele ensin nainen haluamaan seksiä. Kiihota häntä hyväilemällä niskaa, selkää, mitä hän sitten tarviikaan. Siirry sen jälkeen varovasti rinnoille ja klitorikselle ja siitä sopivalla kohtaa siirry antamaan suuseksiä ja nuole hänelle orgasmi tai kaksikin. Jos ei kieli kestä niin apuvälineenä voi käyttää sellaisia suristimia joista nainen pitää. Voilà: nyt sulla on siinä parhaan puristuksensa jo hukannut pillu johon voit runkata itsesi sillä aikaa kun nainen odottaa, että pääsisi jo nukkumaan. Myöhemmin nainen ihmettelee, miksi mies enää tee aloitteita, vaikka ihan oikeesti: huononkin kirjan lukeminen on tyydyttävämpää kuin edellä kuvattu masturbaatio, jota ei yksinkertaisesti viitsi tehdä kuin ehkä sen kerran kuukaudessa.
Ahaa, sinun mielestäsi sekin orgasmi pitäisi naiseltasi jäädä saamatta, jotta se pillu ois SINULLE mieluisampi panna. (Ja kiun olet saanut sen mielestäsi hyvän pillun, jätät hommat sikseen - sinähän sait jo!)
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Minä taas luulen, että jos seksi sen miehen kanssa ei ole nautinnollista, niin ei sitä sitten osaa halutakkaan - tietenkään.
Ja mitä täällä lukenut, ei ihmetytä ettei ole nautinnollista (kaikilla siis...)
Mies työntää kullin kuiviltaan sisään, ehkä puristanut kerran tissiä sitäennen, tai kourii klitorista karheella sormellaan, ja sittenhän sen haluan pitäs olla ja kiima kova! Kun sattuu, ei todellakaan mahlat ala virrata ei.
Ja kun mies haluaa vaan yhdyntää, sitä se sitten vaan on, vaikka se vaimo olis monasti pyytänyt muuta.
Tai, jos mies haluaa panna aina aamulla, silloin se on silloin vaikka vaimo haluais mieluiten illalla.
Tai, jos mies aina lopettaa seksin siihen siemensyöksyyn...ompa kiva - pitäs vaan haluta hirveesti taas seuraavaakin pettymystä!
Joku suojeluvaisto kai naisillakin on - haloo ukot miettikkääs hiukan.
Ja toisinpäin. Valmistele ensin nainen haluamaan seksiä. Kiihota häntä hyväilemällä niskaa, selkää, mitä hän sitten tarviikaan. Siirry sen jälkeen varovasti rinnoille ja klitorikselle ja siitä sopivalla kohtaa siirry antamaan suuseksiä ja nuole hänelle orgasmi tai kaksikin. Jos ei kieli kestä niin apuvälineenä voi käyttää sellaisia suristimia joista nainen pitää. Voilà: nyt sulla on siinä parhaan puristuksensa jo hukannut pillu johon voit runkata itsesi sillä aikaa kun nainen odottaa, että pääsisi jo nukkumaan. Myöhemmin nainen ihmettelee, miksi mies enää tee aloitteita, vaikka ihan oikeesti: huononkin kirjan lukeminen on tyydyttävämpää kuin edellä kuvattu masturbaatio, jota ei yksinkertaisesti viitsi tehdä kuin ehkä sen kerran kuukaudessa.
Ahaa, sinun mielestäsi sekin orgasmi pitäisi naiseltasi jäädä saamatta, jotta se pillu ois SINULLE mieluisampi panna. (Ja kiun olet saanut sen mielestäsi hyvän pillun, jätät hommat sikseen - sinähän sait jo!)
Se nimenomaan jää häneltäkin saamatta, koska en viitsi koko hommaan ENÄÄ alkaa kun en itse saa siitä mitään, kun nainen aina lopettaa seksin siihen orgasmiinsa...ompa kiva - pitäs vaan haluta hirveesti taas seuraavaakin pettymystä! Joku suojeluvaisto kai minullakin on.
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Eikö miehet, noiden alapeukkujen sijaan, voisi kommentoida MIKSI tekevät itsekkäästi, eivätkä noudata naisensa neuvoja tai kuuntele heidän halujaan? Olis mielenkiintoista kuulla miski tekevät kuten tekevät..
Ja ihmettelen yhä niitä naisia, jotka suostuvat olemaan alistuvia huonoon seksiin, jossa ainoastaan miehen halulla on merkitystä.
Milläs noudatat mitään neuvoja ja kuuntelet haluja kun nainen ei puhu seksistä ennen ei aikana eikä jälkeen. Ajatuksia en osaa lukea
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Milläs noudatat mitään neuvoja ja kuuntelet haluja kun nainen ei puhu seksistä ennen ei aikana eikä jälkeen. Ajatuksia en osaa lukea
Sama homma meillä. Kun ei voi puhua niin ei.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat asioita, joita seksuaalisesti aktiivinen ei jaksa millään käsittää. Itselläkin kassit niin täynnä että melkein pakottaa, mutta minkäs teet. Oma puoliso saanee riittävän tyydytyksen selaillessaan vaatemainoksia ja Niko Saarisen julkaisemaa hömppää.
Meillä miehellä kaikkea tärkeämpää ja mukavampaa tekemistä vaikka netflix. Silloin tulee sänkyyn yhtä aikaa kun minulla kuukautiset kun tietää että ei joudu pa nemaan minua. Itkettää kyllä välillä ja on siipi maassa tämän vuoksi kun itse haluaisin ja paljon ja usein. Ja meillä se on mies joka on lihava, haluaisin häntä kuitenkin. Ilo puuttuu elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat asioita, joita seksuaalisesti aktiivinen ei jaksa millään käsittää. Itselläkin kassit niin täynnä että melkein pakottaa, mutta minkäs teet. Oma puoliso saanee riittävän tyydytyksen selaillessaan vaatemainoksia ja Niko Saarisen julkaisemaa hömppää.
Meillä miehellä kaikkea tärkeämpää ja mukavampaa tekemistä vaikka netflix. Silloin tulee sänkyyn yhtä aikaa kun minulla kuukautiset kun tietää että ei joudu pa nemaan minua. Itkettää kyllä välillä ja on siipi maassa tämän vuoksi kun itse haluaisin ja paljon ja usein. Ja meillä se on mies joka on lihava, haluaisin häntä kuitenkin. Ilo puuttuu elämästä.
Lihavuushan saattaa miehellä nostaa estrogeenitasoja ja aiheuttaa haluttomuutta. Lisäksi, itsekin aiemmin vajaa 15kg pulleampana, oma pallomaha vitutti ja ahdisti sen verran, ettei siinä itseään oikein siitosoriksi tuntenut.
Sama neuvo miehille, joiden vaimot/ naiset ei suostu puhumaan; laittakaa tekin sitten suut kiinni ja muutkin "hanat" - eli pakko ainakin puhua tai mikään ei toimi, ja siis MIKÄÄN. Kyllä se on pakko ruveta puhumaan asioista sitten! Ja se paras neuvo onsitten miehille se, että pitkästi ja upeasti sitä namia naisen vartalolle, alapäälle ja siis pitkään ja liukkaria mukaan heti..hellästi ja hiljaa ja vailla heti vaatimuksi tökkimään kalulla..lukekaa sitä naista! Lopultahan sitä vaatii - melkenn kuin Tuntemattomassa sotilaassa!, Opiskelkaa miehet ja naiset tietty myös. Lopussahan se sitten seisoo...se kiitos.
Palautetaan keskustelu nyt oikeille raiteilleen: parisuhteissa yhdeksän kertaa kymmenestä nainen on haluton osapuoli. Tämä ei ole mikään naistenvihaajasovinistin mielipide, vaan ihan tutkittua tietoa. Ja johtuu varmaankin juuri täälläkin esitetystä erosta naisen ja miehen välillä: naisilla fyysinen tarve seksiin on huomattavasti miehiä pienempi ja näin ollen seksiin ryhtyminen huomattavasti "työläämpää". Jos mieli ei tee, niin miksi ei sitten vaikka mieluummin whatsappailisi kavereiden kanssa tai katsoisi hyvää elokuvaa?
Vierailija kirjoitti:
Palautetaan keskustelu nyt oikeille raiteilleen: parisuhteissa yhdeksän kertaa kymmenestä nainen on haluton osapuoli. Tämä ei ole mikään naistenvihaajasovinistin mielipide, vaan ihan tutkittua tietoa. Ja johtuu varmaankin juuri täälläkin esitetystä erosta naisen ja miehen välillä: naisilla fyysinen tarve seksiin on huomattavasti miehiä pienempi ja näin ollen seksiin ryhtyminen huomattavasti "työläämpää". Jos mieli ei tee, niin miksi ei sitten vaikka mieluummin whatsappailisi kavereiden kanssa tai katsoisi hyvää elokuvaa?
Siis tuohan ei pidä paikkaansa. On nimenomaan tutkimuksia, että naiset haluavat yhtä paljon jollei enemmänkin. Ja siis täälläkin lukee paljon puutteessa olevista naisista. Itse olen halukkaampi kuin mieheni, vaikka hiukan vanhempi..mutta melko tasan menee, onneksi.
On tää hankalaa. Tasan ei käy koskaan halut. Parisuhteissa monet kärsii puutteesta, mutta kuitenkin jäävät tai pysyvät siinä suhteessa tyytymättöminä vuosia tai hamaan tappiin asti. Sitten on tälläisiä sinkkuja kuin minä, joiden tekee mieli monta kertaa viikossa, mutta ei löydä/ saa partneria. Itse masturboin ainakin 3-4 kertaa viikkossa eli kuvittelen, että ainakin näin usein minua siis haluttaisi. En vaan ole koskaan kelvannut miehille parisuhteeseen (irtosuhteet ei kiinnosta) ja sitten ne valittaa kun vaimot ei anna. No täältä heruis jos vaan kelpais. Tosin vaatisin kyllä muutenkin hyvän suhteen, pelkkä seksi ei todellakaan riitä. Ja mitä olen kavereiden parisuhteita seurannut, niin miehet ovat kyllä niissä todella itsekkäitä. Vaimot hoitaa perheen ja lasten ja talouden asioita huimasti enemmän. Ja nekin miehet, jotka osallistuu tai luulee osallistuvansa tasapuolisesti tekee oikeasti kyllä paljon vähemmän. Ja sitten vielä miehet odottaa jotain ihme kiitoksia joka mutkassa ihan arkipäiväisten asioiden hoitamisesta. Voin vaan kuvitella jos ei näitä kavereitani paljon seksi iltaisin kiinnostele. Ja siis ihan fiksuista ja mukavista miehistä puhun. Sekin voi olla totta, että naiset luontaisesti haluavat vähemmän, ainakin hormonaalinen ehkäisy aiheuttaa tätä. Mutta joo voi harmi, täällä kyllä kelpais monta kertaa viikossa kuuma seksi, mutta koska miehille tärkeintä tuntuu olevan se naisen ulkonäkö ja hoikkuus niin tässä sitä ollaan. Ja ei, tämän ei ole tarkoitus olla mikään miesviha-viesti vaan valitettavasti vaan ihan rehellisiä mielipiteitäni.
Olen ollut suhteissa jossa mies ei anna ja se oli aivan kauheaa ja itsetunnollekin pahasta. Nyt olen suhteessa jossa mies haluaa todella paljon, jopa enemmän kuin minä. Olen saanut aina jotenkuten fiiliksen päälle, mutta pystyn kyllä samaistumaan niihin naisiin, jotka pihtaavat, nimittäin vastentahtoinen seksi ei ole 5-10 minuuttia jotain tylsää, niin kuin joku täällä väitti, vaan se tuntuu henkisesti ja fyysisesti aivan kamalalta ja jättää jälkeensä pahan olon ja jos se toistuu usein, koko suhde muuttuu katkeraksi. Tämä on se syy miksi ihmiset pihtaavat. Haluton ei pysty haluamaan. Se jos joku muuten sanoo että 5-10 minuuttia vaan kestää ja miksi vaimo ei siihen suostu niin kannattaa katsoa peiliin. Tuollainen on vain säkkien tyhjennystä, oikea seksi on nautinnollista molemmille ja yhteistä hauskanpitoa ja yleensä kestää paljon kauemmin.
Vierailija kirjoitti:
... oikea seksi on nautinnollista molemmille ja yhteistä hauskanpitoa ja yleensä kestää paljon kauemmin.
Samaa mieltä. Oma seksini kestää helposti tunnin puolitoista, joskus kaksikin, mutta se taitaa olla liikaa omalle naiselle. Luulen että hänelle se olisi max puoli tuntia, eli just se aika mikä mulla menee hänen hoitamiseensa. Ikävä on toisinaan niitä naisia, joiden kanssa vietettiin koko pitkä ilta tai yö hyvänä pitäen ja itsekin pääsi todelliselle huipulle viimeistään morning gloryn aikaan.
Mutta on mulla silti paras mahdollinen kumppani, vaikka panona onkin huono.
Parisuhteessa on aina se totuus että ukko paneskelee työpaikan naisia ja kaikkea vähänkin naisen näköistä. Pikkasen homma voi muuttua vaikeakisi siinä parisuhdeavioliitossa.
Ei kukaan jaksa kovin usein seksiä tunnin pari kerrallaan! Haloo. Joku 5 min vielä menisi useinkin, mutta aivan käsittämätöntä pitkittämistä tuollainen. Puhun nyt pitkistä parisuhteista, niin kaikki yli 10 min sessiot saisivat mut välittömästi välttelemään koko puuhaan ryhtymistäkin. Elämässä on muutakin.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä vaimo lasten mentyä nukkumaan siirtyy sohvalle puhelimen pariin ja pysyy siellä takuulla niin kauan etten minä enää jaksa valvoa ja odottaa. Kaikkensa tekee, että mahdollisuudet seksiin ovat olemattomat.
Täällä tulee suoraan töistä makaamaan sohvalle. Ottaa torkut ja huutaa lapsille, että naamat umpeen. Makaa illan sohvalla ja katsoo hömppää telkkarista ja puhelimesta säännöllisesti kertoen kuinka väsyttää. Tämä pitää muistaa hyvissä ajoin aloittaa kertomaan, jotta varmasti tajuan ettei tänäänkään seksiä heru. Ja kun koittaa riittävän seksitauon jälkeen seuraava kerta, niin sängyssäkin pitää vielä muistaa ilmoittaa kuinka väsyttää, ikäänkuin että etkö tajua ettei haluta.
Meillä asuu juuri tommonen mies. TÄYSIN. Paitsi että ei huuda lapsille, kun ovat jo muuttaneet pois.
No, meillä tämä on rouva. Unohtu mainita ja ilmeisesti tulkittiin mieheksi.
En ymmärrä.
Minulle on täysin vieras ajatus, että nainen olisi haluton.
Tarvitsen paljon seksiä. Jos saan orgasmin 3 - 4 kertaa viikossa, ajattelen olevani puutteessa.
Eilen oli rakastajan kanssa ehkä kolmen tunnin sessio yöllä, tänään aamulla puolentoista, kahden. Seksi on ihanaa ja nautinnollista. Eihän sitä usein edes suunnitella, hyväillään ja suudellaan vain niin kuin aina, ja joskus (usein) tilanne rupeaa kuumenemaan.
Jos kumpikaan ei kävisi töissä, olisi upeaa harrastaa seksiä joka aamu ja ilta.
Ikä ei ole halujani sammuttanut.
Olisiko sitten niin, että osa naisista elää niin kiireistä lapsiperhearkea, ettei seksille jää luonnostaan aikaa, eikä ymmärretä sopia seksitreffejä kumppanin kanssa?
Toki jos ja kun monessa suhteessa seksi tuntuu menevän miehen ehdoilla, en yhtään ihmettele naisten haluttomuutta parisuhdeseksiin. Jos mies ei harrasta esileikkejä, ei nuole jne, vaan seksi on munaa p*lluun pidemmittä puheitta ja seksi on ohi, kun mies saa...No. mitä odotatte?
Olisi kiinnostavaa tietää, kuinka usein ns. haluttomat naiset runkkaavat. Jotenkin luulen, että oikeasti haluttomia on paljon vähemmän kuin luulette n50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Sama homma meillä. Kun ei voi puhua niin ei.
No mitäs kun yrität puhua ja toinen ei halua kuunnella tai puhua. Ahdistuu kuulemma.