Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en ole kuukausiin käynyt fyysisesti työpaikalla

Vierailija
08.06.2020 |

En ole myöskään avannut kameraa.
Olen laihtunut jo n. 10 kg ja hiukset on kasvaneet senttitolkulla.

Jännittää mennä syksyllä töihin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole föönannut tukkaa kuukausiin ja meikannutkaan en ole. Naama on paremmassa kunnossa.

Vierailija
2/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tukka kasvanut, mutta paino käyttäytynyt toisin. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leikkasin hiukset lyhyeksi ja en ole enää värjännyt. 20 vuotta olen värjännyt tummanruskeaksi, nyt on muutaman sentin maantienvärinen tukka. Olen valitettavasti lihonut jo 13 kg ja lisää tulee koko ajan. Alkoholisoituminenkin on taininut päästä tapahtumaan etäillessä.

Vierailija
4/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten jännä, että tukka näyttää näin koronnan jälkeen paremmalta kuin kampaajan jälkeen.

Vierailija
5/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsetkin on kasvaneet todella pitkiksi, kun en ole niitä taivutellut ja laittanut ripsiväriä.

Vierailija
6/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myös enkä ole ihan heti edes menossa. Jos tämän kriisin jälkeen ei anneta mahdollisuutta tehdä enää yhtään etätöitä - edes kerran viikossa - niin otan lopputilin. Elämänlaatu on parantunut paljon.

Vierailija
7/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mitä upeita kaunottaria kohta kodeistaan kuoriutuukaan!

Vierailija
8/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on mennä toimistolle istumaan?

Vierailija
9/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä fyysisesti paikalla, läsnä tuskin koskaan.

Vierailija
10/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kohta kolme kuukautta kotona ja sama juttu kuin ap:lla, paino pudonnut huomattavasti ja hiukset kasvaneet. Kasvojen ihokin on paremmassa kunnossa kun ei tarvitse meikata.

Vierailija
11/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olen ollut kolme kuukautta. Paino on pudonnut ja tukan kävin värjäyttämässä kun harmaantui. Iho on valitettavasti kärsinyt kuivasta sisäilmasta. Kiinnostava nähdä miltä työkaverit näyttävät syksyllä. Emme pidä kokouksissa kameraa päällä.

Vierailija
12/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen säästänyt isot rahat, kun työt voi hoitaa etänä. Aika tyhmää oli ennen, kun täytyi mennä johonkin toimistoon. Palaveritkin neukkarissa näyttää nyt naurettavilta.

Siis jollain videotykillä heijastettiin kankaalle tietokoneen näytön kuva. Eihän sitä edes meinannut nähdä edes silmälasit päässä. Oikeasti on paljon näppärämpää katsella omassa kotona tietokoneen ruudulta esitetyt asiat.

Vierailija
13/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ripsetkin on kasvaneet todella pitkiksi, kun en ole niitä taivutellut ja laittanut ripsiväriä.

Minä laitoin ripset lauantaina. Oikein säikähdin, miten pitkiksi oli kasvaneet.

Vierailija
14/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa just kaverin kanssa juttelin, niin hän sanoi, että tankillinen bensaa riittää nyt 2 kuukaudeksi. Ennen meni viikossa, onhan se mieletön säästö. Meillä firma ilmoitti, että lomien jälkeen katellaan, mennäänkö toimistolle.

Vierailija
15/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossa just kaverin kanssa juttelin, niin hän sanoi, että tankillinen bensaa riittää nyt 2 kuukaudeksi. Ennen meni viikossa, onhan se mieletön säästö. Meillä firma ilmoitti, että lomien jälkeen katellaan, mennäänkö toimistolle.

Minä laitoin auton seisontaan. Käy kevyesti netin kautta ja ei paljoa maksa. Nuukemmat kuulemma seisottaa autojaan jopa etelänloman aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä