Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisiko joku selittää minulle, miten poliisin lakkauttaminen lisää turvallisuutta?

Vierailija
07.06.2020 |

Tämä on nyt sitten massiivisen kansanliikkeen keskeinen sisältö.

Kuinka moni tulee oikeasti kannattamaan poliisin rahoituksen lopettamista (DefundThePolice) ja lakkauttamista kokonaan (AbolishThePolice)?

Näen jo tosi monen julkkiksen yms. jakavan näitä kannanottoja. Ilmeisesti olen jo 35-vuotiaana auttamattoman boomer, sillä en ymmärrä tätä ollenkaan.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ymmärrä kukaan muukaan.

Vierailija
2/61 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasurit ja anarkot ei saisi poliisilta pataan riehuessaan - onhan se mukavampi riehua kun ei tarvisisi piitata riistokapitalisti-natsisika-poliisivaltiosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi itse olen kerran elämäni aikana jutellut poliisille ja olen ollut ihan turvassa.  Toki joku hätätilanteen apu pitää olla ja kyllä suomen poliisi on siihen hyvä. Amerikan poliisia en haluaisi paikalle hätätilanteessa.  eli jos amerikan poliisi lopetetaan niin suomen poliisi sinne tai vaihtoehtoisesti kanadan.

Vierailija
4/61 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervasurit ja anarkot ei saisi poliisilta pataan riehuessaan - onhan se mukavampi riehua kun ei tarvisisi piitata riistokapitalisti-natsisika-poliisivaltiosta.

Siinä voi autonpoltto ikävästi keskeytyä, kun turhautunut omistaja kolauttaa tajun tai hengen pois. Minne sitten valitetaan kun nenä on kipeä, eikä poliisia ole. Näillä ääliömuotien perässä juoksevilla ja uivilla ei juuri ole yhteyttä todellisuuteen.

Vierailija
5/61 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi itse olen kerran elämäni aikana jutellut poliisille ja olen ollut ihan turvassa.  Toki joku hätätilanteen apu pitää olla ja kyllä suomen poliisi on siihen hyvä. Amerikan poliisia en haluaisi paikalle hätätilanteessa.  eli jos amerikan poliisi lopetetaan niin suomen poliisi sinne tai vaihtoehtoisesti kanadan.

Niin, Yhdysvaltain poliisin lakkauttamistahan tuossa tarkoitaan. En kyllä ymmärrä, miten LAKKAUTTAMINEN auttaa tavallisia ihmisiä, kun se poliisi pitäisi UUDISTAA. Olenko ainoa, jonka mielestä poliisin lakkauttaminen johtaisi vain aseistautuneiden rikollisjengien ja rikkaiden yksityisarmeijoiden valtakauteen?

Vierailija
6/61 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, Yhdysvaltain poliisin lakkauttamistahan tuossa tarkoitaan. En kyllä ymmärrä, miten LAKKAUTTAMINEN auttaa tavallisia ihmisiä, kun se poliisi pitäisi UUDISTAA. Olenko ainoa, jonka mielestä poliisin lakkauttaminen johtaisi vain aseistautuneiden rikollisjengien ja rikkaiden yksityisarmeijoiden valtakauteen?

Toki, mutta uudistaminen on yleensä se , että puvun väri vaihtuu kun pitäisi vaihtaa laitoksen kulttuuri ja johto sekä laitoksen rikolliset osat. Tuo harvoin onnistuu

Vierailija
7/61 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salainen valtion poliisi on aina parempi kuin pelkkä poliisi

t. vasemmisto kaikkialla

Vierailija
8/61 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki, mutta uudistaminen on yleensä se , että puvun väri vaihtuu kun pitäisi vaihtaa laitoksen kulttuuri ja johto sekä laitoksen rikolliset osat. Tuo harvoin onnistuu

No en tiedä, kyllä se täällä Suomessakin jotenkin onnistui? Ei täällä taida poliisilla enää samat arvot olla kuin 50-luvulla.

Vierailija
9/61 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasurislogani "yksittäistapaus yksittäistapaus, ei anna aihetta".

Kunnon poliisin olisi pitänyt vetää sua daijuun, raahata niskasta maijaan ja näyttää mihin Nokian Nuoriso-ohjaaja oikein pystyy. Ei natsipoliisi tuolla tavoin kuin kerroit toimi. Oli feikkipoliisi.

Vierailija
10/61 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin monikaan epäröisi ampua riehujaa kadulle jos siitä ei tule seurauksia

Vierailija
11/61 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei poliisia tarvitse lakkauttaa, mutta kansalaiselle lupa kantaa asetta oman turvallisuutensa vuoksi sitä tarvitaan. Yhdysvalloissahan saa kantaa. On määrätty demokratiassa perustuslakiin. Täällä pitää nätisti ottaa kuonoon ja jos puolustat itseäsi niin saat syytteen.

Vierailija
12/61 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anarkistit heittelee tällaista: anarkia on yhtäkuin järjestys. En kyllä tiedä mitä se tarkoittaa syvällisemmin.

Vierailija
13/61 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestys se on epäjärjestyskin. Sitäpaitsi järjestys on vain väliaikainen häiriö maailmankaikkeudessa joka pyrkii luonnolliseen epäjärjestykseen.

Vierailija
14/61 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anarkistit heittelee tällaista: anarkia on yhtäkuin järjestys. En kyllä tiedä mitä se tarkoittaa syvällisemmin.

Varmaan samaa kun venäläiset vapauttivat kaikki yli 12-vuotiaat naiset miehenkaipuustaan vallatessaan Berliinin 1945

Vierailija
15/61 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onhan sitä turvallisempaa rystellä, kun poliisi ei vaani

Vierailija
16/61 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun tätä poliisin lakkauttamista kannattavat ihmiset, jotka eivät ole mitenkään anarkisteina profiloituneet. Tai ainakin väittävät kannattavansa. Väittävät myös, ettei sillä ole mitään anarkismin kanssa tekemistä. Ilmeisesti tämä on sellainen yhtälö, ettei tyhmemmät (lue: minä) ymmärrä.

Vierailija
17/61 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestys se on epäjärjestyskin. Sitäpaitsi järjestys on vain väliaikainen häiriö maailmankaikkeudessa joka pyrkii luonnolliseen epäjärjestykseen.

paskiaisen B U L L SHIT

Vierailija
18/61 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun tätä poliisin lakkauttamista kannattavat ihmiset, jotka eivät ole mitenkään anarkisteina profiloituneet. Tai ainakin väittävät kannattavansa. Väittävät myös, ettei sillä ole mitään anarkismin kanssa tekemistä. Ilmeisesti tämä on sellainen yhtälö, ettei tyhmemmät (lue: minä) ymmärrä.

Niillä on vaan joku kompleksi, eivätkä tajua realiteetteja.

Vierailija
19/61 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka rentoutuisi, kun ei ois poliisia. Olisi vain luottamus. Ehkä juju piilee siinä.

Vierailija
20/61 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se poliisi siellä Amerikassa on se, joka tappaa. Ei ole turvallinen eikä luotettava. Päin vastoin.