Hellyyden puute on pahinta sinkkuudessa
En ymmärrä miten joku voi väittää olevansa vapaaehtoisesti sinkku. Ihminen kaipaa toiselta hellyyttä. Sinkkuna sitä ei saa. Voihan tietenkin ostaa koiran ja silitellä sitä, mutta ei sitä voi verrata ihmiseen.
Täytyy olla aika kylmä tapaus jos ei edes kaipaa toisen läheisyyttä vaan oikeasti haluaa olla yksin.
Kommentit (62)
Se, että sinä kaipaat silittelyä ei tarkoita, että kaikki kaipaa silittelyä. Älä yleistä omaa kokemustasi.
Entä jos kärsii hellyyden puutteesta naimisissa ollessa..? Toinen ei kuulemma ”vaan ole sellainen”. Ruinata ei enää viitsi, toivoa ei liene, että tilanne joskus muuttuu (kuten sinkkuna ollessa mahdollisesti oisi).
No eipä kuule ole sen paremmin suhteessakaan.Miehen käsitys hellyydestä on päästää haiseva pieru peiton alta mun nenään.Thats it.
Tässä hardcore-sinkku, aidosti koskematon tapaus. Kohta 37 vuotta naisettomuutta ja seurustelemattomuutta takana. Saman verran elämää purkissa. Ei suhteen suhdetta, fyysistä tai henkistä, minkään mittaista. No okei, vähän huijasin, 21 v sitten sain kolmen sekunnin halin. Sole ku pistää paremmaksi
Ei ole, vaan se kun joutuu itse siivoamaan, pesemään pyykit jne.
hellyyden puute parisuhteessa on vielä hirveämpää.
Niin ja seuran, kumppanuuden ja seksin puute hellyyden puutteen lisäksi.
Minä en saa kunnolla seksuaalista tyydytystä ilman miestä.
Olen 53 vuotias nainen ja ollut sinkkuna 14 vuotta.Siis täysin ilman miehen läheisyyttä. Voin kertoa että mitä kauemmin olet yksin, sitä vähemmän kaipaat mitään. Itse en edes voisi kuvitella mitään kanssakäymistä miehen kanssa. Näin on hyvä.
Tinder!
Wo wowo woo wowo woo woo
Tinder!
Wo wowo woo wowo woo woo
Vierailija kirjoitti:
Entä jos kärsii hellyyden puutteesta naimisissa ollessa..? Toinen ei kuulemma ”vaan ole sellainen”. Ruinata ei enää viitsi, toivoa ei liene, että tilanne joskus muuttuu (kuten sinkkuna ollessa mahdollisesti oisi).
Olisit voinut ottaa hellän ja välittävän miehen, mutta valitsit seksikkään ja panettavan ja epähellän.
Olin vuosikausia parisuhteessa yksin, ilman hellyyttä, läheisyyttä, toisen huomioimista, seksiä. Nyt tyytyväisenä yksin kun en halua tyytyä mihin tahansa noita saadakseni. Kyllä tämä huonon parisuhteen voittaa.
segrfsg kirjoitti:
Tässä hardcore-sinkku, aidosti koskematon tapaus. Kohta 37 vuotta naisettomuutta ja seurustelemattomuutta takana. Saman verran elämää purkissa. Ei suhteen suhdetta, fyysistä tai henkistä, minkään mittaista. No okei, vähän huijasin, 21 v sitten sain kolmen sekunnin halin. Sole ku pistää paremmaksi
Miksi ei ole ollut suhteita? Et ole halunnut vai löytänyt?
Samaa mieltä AP:n kanssa. Seksi ja seksin jälkeinen sylittely on niin kivaa, että tämän vuoksi pidän naisystävää. Yhteenmuuttoa en tosin edes harkitse.
Ihmiset ovat erilaisia. Edes kaikissa parisuhteissa ei ole hellyyttä, näin olen täältä lukenut.
Siitäkin oon jossain jonkun tutkimuksen nähnyt miten paljon toisen ihmisen kosketuksella on merkitystä. Ja kyllähän ne henkiseen puoleen vaikuttavat jutut on aika isoja. Varmasti jos on pitkän aikaa ilman kosketusta, muuttuu persoona. En usko yhtään näitä vapaaehtoisesti sinkkuja. Ellei sitten ole jotain neurologista takana..
Niin on :( 2 vuotta sinkkuna, sitä ennen tosin 2 vuotta liitossa jossa ei enää läheisyyttä, se oli kyllä vielä hirveämpää. Nyt on edes pieni toivo että löytäisi jonkun..
Sinkkunaisena on ihan ok elellä. Saa loputtomasti huomiota, kenellekään ei tarvitse antaa mitään takaisin. Lukemattomasti isejä siellä täällä kenelle flirttailla, joilla on omat vaimot kotonaan vastaamassa heidän tarpeisiinsa. Hellyyttä en kaipaa, en sitä ole miehiltä saanut muutenkaan sitten teinivuosien, jonka jälkeen ovat kerjänneet hellyyttä minulta. En ehkä käyttäydy enää niin lapsenomaisesti, että minua tekisi mieli helliä.
Höpönlopön.
Hommatkaa ihmiset vakipano ja elämä hymyilee!
Itse sinkkuna, ja sitä todella haluan! Lisäsin aamulla itseni deittisivustolle ja poistin muutaman tunnin päästä kun kävi ärsyttämään se viestien määrä. Huomasin taas: ei mulla ole aikaa parisuhteeseen.
Mulla on lapset, työ ja opiskelu. En kaipaa muuta.
Niin, ja sen vakipanon saa sillä tavalla kun laittaa viestiä puolitutulleen: moi, aloitettaisko seksisuhde?
Mikä sinä olet arvostelemaan, jos joku haluaa olla yksin. Jos itse olet noin riippuvainen, ei se tarkoita, että kaikkien kuuluu olla tai on jotenkin viallinen jos ei ole kuin sinä.