Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää halua seksiä mieheni kanssa. Mitä tehdä?

Vierailija
07.06.2020 |

Mistä tietää, milloin on kyseessä vain kuiva kausi, ja milloin taas olisi parempi luovuttaa?

En ole halunnut seksiä tosissani mieheni kanssa ainakaan vuoteen. Harrastetaan seksiä pari kertaa kuussa, mutta se on minulle melko yhdentekevää. Saan orgasmin (välillä), mutta tunnetasolla ei tunnu oikein miltään.

Alussa minä olin se himokkaampi ja tuli järkytyksenä, että miehelle riittää tuo pari kertaa kuussa. Itse olisin halunnut muutaman kerran viikossa, mutta totuin sitten miehen tahtiin kun en enää jaksanut riidellä ja pettyä. Mutta nykyään tuntuu että en halua enää ollenkaan. Näen seksiunia silloin tällöin ja fantasioin muista (en kenestäkään tietystä, en ole ihastunut muihin tai haikaile eksiä), mutta omaa miestäni en haluaisi edes suudella.

Niin ja ikää 30v, ei hormoniehkäisyä, ei lapsia. En tiedä mikä tämän selittäisi muu kuin se, että olen totaalisen kyllästynyt?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero kerran ei ole lapsia. Päästä miehesi vapaaksi ja elä a-seksuaalina yksin.

Vierailija
2/30 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on miehesi kanta asiaan? Suosittelen avointa keskustelua asioista niiden oikeilla nimillä, sillä ainakaan minä en jäisi suhteeseen, jossa toinen ei halua seksiä kanssani.

Toisaalta en jäisi myöskään suhteeseen, jossa kumpani ei herättäisi minussa itsessäni seksuaalista halua. Jos ei ole lapsiakaan pallona jalassa, miksi tyytyä kaverisuhteeseen?

Minä en usko mihinkään "kuiviin kausiin". Sellaisia ei ole ollut yhdessäkään suhteessani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä suhde ei ole koskaan ollut seksuaalisesti sinua tyydyttävä. Kumppanillasi on ollut koko ajan vähemmän liekkiä kuin sinulla. On täysin normaalia, että se omista tarpeistaan tinkivä lopulta menettää kiinnostuksensa. Siksi on tärkeää valita kumppani, jonka kanssa halut kohtaavat alusta alkaen.

Vierailija
4/30 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua suudella kumppaniasi, on suhde kuollut.

Vierailija
5/30 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko seksillä yhdyntää?

Vierailija
6/30 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi sopivampi mies.

Vierailija
7/30 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aseksuaali. Minulla on seksihaluja edelleen, mutta ne eivät ole pitkään aikaan kohdistuneet mieheeni.

Ap

Vierailija
8/30 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua suudella kumppaniasi, on suhde kuollut.

Kaikki ihmiset ei pidä suutelemisesta. Minusta se on aina ollut joutavaa rään vaihtamista, mutta sitä on tehnyt toisen mieliksi. Suuteleminen on myös tylsää enkä ymmärrä miksi joku haluaa sitä tehdä. Ei kerro mitään tunteista. Se on tylsää ja turhaa vaikka olisi miten rakastunut.

Vierailija
9/30 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo keskustelua sen miehen kanssa ja heti!

Onko miehesi ulkomuodossa tapahtunut merkittäviä muutoksia? Entäpä omassasi? Entäpä parisuhteenne muuten?

Itsellä tulee ns. kuivia kausia jos koen, että painoni on noussut. Tai ei niinkään se vaakalukema, vaan se että jos näen peilistä, että olen lihonut, niin voin pahoin. Ja taas jaksan pitää itsestäni huolta, niin oloni on seksikkäämpi ja seksikin innostaa erilailla. Myöskin jos parisuhteessa on muuta kitkaa, niin stressi syö halujani.

Vierailija
10/30 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika

Vierailija
11/30 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on miehesi kanta asiaan? Suosittelen avointa keskustelua asioista niiden oikeilla nimillä, sillä ainakaan minä en jäisi suhteeseen, jossa toinen ei halua seksiä kanssani.

Toisaalta en jäisi myöskään suhteeseen, jossa kumpani ei herättäisi minussa itsessäni seksuaalista halua. Jos ei ole lapsiakaan pallona jalassa, miksi tyytyä kaverisuhteeseen?

Minä en usko mihinkään "kuiviin kausiin". Sellaisia ei ole ollut yhdessäkään suhteessani.

Mieheni on seksin määrään ja laatuun tyytyväinen. En ole sitä uskaltanut suoraan sanoa, että en syty hänestä, en halua loukata...

Rakkautta on kai edelleen, ja jollain tasolla haluaisin uskoa että tämä tilanne tästä vielä paranisi. Mutta totta on sekin, että mies tuntuu kaverilta enemmän kuin ainakaan seksikumppanilta. Jotenkin seksistä on tullut minulle todella vieraan tuntuista, en oikein näe itseäni seksuaalisena olentona vaikka fyysisesti haluja onkin (mutta ne on helppo tyydyttää vaikka itse ja unohtaa taas koko seksuaalisuus).

Ap

Vierailija
12/30 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne varmaan kannattaakin kirjoitella ongelmista. Et taida olla ihan viisas.

Vierailija
13/30 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti käynyt se ilmiö, että halut kuolee käytön puutteessa. Itselläni ainakin tämä ilmiö että mitä harvemmin seksiä, sitä vähemmän haluja. Ei pysy seksi muistissa. Lakkaa tekemästä mieli kun ei pysy eroottinen vireys päällä. Eli mies on järjestänyt sinun haluttomuutesi asettamalla sinut väärään taajuuteen kunnes kiinnostuksesi lopahti täysin. Miehet yleensä pitää seksin avulla kiinnostusta puolisoonsa ja naiset puhumalla, mutta ehkä sinä muistutat miestä enemmän tässä suhteessa.

Vierailija
14/30 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi ulkomuodossa tapahtunut merkittäviä muutoksia? Entäpä omassasi? Entäpä parisuhteenne muuten?

Itsellä tulee ns. kuivia kausia jos koen, että painoni on noussut. Tai ei niinkään se vaakalukema, vaan se että jos näen peilistä, että olen lihonut, niin voin pahoin. Ja taas jaksan pitää itsestäni huolta, niin oloni on seksikkäämpi ja seksikin innostaa erilailla. Myöskin jos parisuhteessa on muuta kitkaa, niin stressi syö halujani.

Mies on lihonut melko paljon (ehkä 15kg) eikä ole ulkoisesti niin viehättävä kuin suhteen alkuaikoina. Itse olen lihonut 3kg ensitapaamisestamme, enkä koe että kroppani olisi kovasti rumempi kuin aiemmin, mutta en minä myöskään kuvittele että näytän täysin samalta enää, ikä varmasti näkyy naamasta.

Keskusteluyhteys meillä on hyvä muilta osin, mutta seksistä emme puhu oikeastaan yhtään. Siitä on aikaisemmin riidelty joten aihe on herkkä... (toisin sanoen mies suuttuu jos yritän ottaa asian esille)

Ap

Vierailija
15/30 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti käynyt se ilmiö, että halut kuolee käytön puutteessa. Itselläni ainakin tämä ilmiö että mitä harvemmin seksiä, sitä vähemmän haluja. Ei pysy seksi muistissa. Lakkaa tekemästä mieli kun ei pysy eroottinen vireys päällä. Eli mies on järjestänyt sinun haluttomuutesi asettamalla sinut väärään taajuuteen kunnes kiinnostuksesi lopahti täysin. Miehet yleensä pitää seksin avulla kiinnostusta puolisoonsa ja naiset puhumalla, mutta ehkä sinä muistutat miestä enemmän tässä suhteessa.

Tämä voi pitää paikkaansa, kuulostaa ainakin että kuvaa tilannettani hyvin.

Ap

Vierailija
16/30 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En takaa toimivuutta, mutta itse ottaisin ensin etäisyyttä. Alkaisin siis elellä omaa elämääni (ja laittautua ulos mennessäni jne), varmistaisin siis oman viehättävyyteni ja seksuaalisen vetovoimani. Siitä sitten pikkuhiljaa kauemmas, jos mies ei reagoi asiaan mitenkään. Ehkä kertoisin hänelle jostain flirtistä, jos vaikka mustasukkaisuus aiheuttaisi kipinää. Jos mies ei reagoi tai reagoi vaikkapa vain huutamalla tai muuten vauvaksi heittäytymällä, mielestäni ero on ok.

Seksuaalisuus ei kuitenkaan ole mikään neuvoteltavissa oleva asia, vaan vaatii ihan oikean jännitteen. Se jännite usein katoaa, kun suhde "harmaantuu" eli muuttuu liian tuttavalliseksi. Tällöin pakkaa voi sekoittaa ulkopuolisten avulla - ei pettämällä siis, vaan yksinkertaisesti muiden seurasta nauttimalla ja siitä energisoitumalla. Tätä energiaa voi sitten kanavoida suhteeseen. Mutta sä et ole teidän seksuaalisuudesta yksin vastuussa, joten tarkkailisin myös tiukasti mitä mies tekee. Jos hän ei näe muuta kuin oman napansa, ei hän ole välttämättä parisuhde- tai perhemateriaalia muutenkaan.

Harrastaako miehesi liikuntaa? Urheilu nostaa testosteronitasoja ja energisoi. Jos ei, niin yrittäisin myös saada hänet liikkumaan. Paljon.

Vierailija
17/30 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on lihonut melko paljon (ehkä 15kg) eikä ole ulkoisesti niin viehättävä kuin suhteen alkuaikoina. Itse olen lihonut 3kg ensitapaamisestamme, enkä koe että kroppani olisi kovasti rumempi kuin aiemmin, mutta en minä myöskään kuvittele että näytän täysin samalta enää, ikä varmasti näkyy naamasta.

Keskusteluyhteys meillä on hyvä muilta osin, mutta seksistä emme puhu oikeastaan yhtään. Siitä on aikaisemmin riidelty joten aihe on herkkä... (toisin sanoen mies suuttuu jos yritän ottaa asian esille)

Ap

No niin, tässähän tämä tulikin. Lihavien miesten libido (jos sitä on) ei perustu luonnolliseen, aitoon himokkuuteen, vaan maksimissaan johonkin fantasiaan tai ajatukseen, että seksi on ehkä kivaa ja nostaa statusta. Mahdollisesti haluun alistaa naisia. Lihavilla miehillä on kehossaan enemmän estrogeeniä kuin testosteronia, joka on välttämätöntä seksidraiville, kun taas estrogeeni tekee passiiviseksi ja naiselliseksi. Aktiivinen ja terve mies kokee aitoa halua siittää ja rakastella, käyttää kehoaan, koskea ja tulla kosketuksi.

Vierailija
18/30 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En takaa toimivuutta, mutta itse ottaisin ensin etäisyyttä. Alkaisin siis elellä omaa elämääni (ja laittautua ulos mennessäni jne), varmistaisin siis oman viehättävyyteni ja seksuaalisen vetovoimani. Siitä sitten pikkuhiljaa kauemmas, jos mies ei reagoi asiaan mitenkään. Ehkä kertoisin hänelle jostain flirtistä, jos vaikka mustasukkaisuus aiheuttaisi kipinää. Jos mies ei reagoi tai reagoi vaikkapa vain huutamalla tai muuten vauvaksi heittäytymällä, mielestäni ero on ok.

Seksuaalisuus ei kuitenkaan ole mikään neuvoteltavissa oleva asia, vaan vaatii ihan oikean jännitteen. Se jännite usein katoaa, kun suhde "harmaantuu" eli muuttuu liian tuttavalliseksi. Tällöin pakkaa voi sekoittaa ulkopuolisten avulla - ei pettämällä siis, vaan yksinkertaisesti muiden seurasta nauttimalla ja siitä energisoitumalla. Tätä energiaa voi sitten kanavoida suhteeseen. Mutta sä et ole teidän seksuaalisuudesta yksin vastuussa, joten tarkkailisin myös tiukasti mitä mies tekee. Jos hän ei näe muuta kuin oman napansa, ei hän ole välttämättä parisuhde- tai perhemateriaalia muutenkaan.

Harrastaako miehesi liikuntaa? Urheilu nostaa testosteronitasoja ja energisoi. Jos ei, niin yrittäisin myös saada hänet liikkumaan. Paljon.

Kyllä se urheilu pikemminkin laskee libidoa.

Vierailija
19/30 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on seksin määrään ja laatuun tyytyväinen. En ole sitä uskaltanut suoraan sanoa, että en syty hänestä, en halua loukata...

Rakkautta on kai edelleen, ja jollain tasolla haluaisin uskoa että tämä tilanne tästä vielä paranisi. Mutta totta on sekin, että mies tuntuu kaverilta enemmän kuin ainakaan seksikumppanilta. Jotenkin seksistä on tullut minulle todella vieraan tuntuista, en oikein näe itseäni seksuaalisena olentona vaikka fyysisesti haluja onkin (mutta ne on helppo tyydyttää vaikka itse ja unohtaa taas koko seksuaalisuus).

Ap

Olet siis hedelmällinen nainen, mutta et koe miestäsi paritteluun kelvollisena kumppanina (koska et tunne vetoa häneen). Miehen urheilu parantaisi todennäköisesti molemmat ongelmat, eli hänen matalan libidonsa ja sinun vetovoimasi puutteen häntä kohtaan. Alkakaa treenata yhdessä, se tekee hyvä naisillekin!

Vierailija
20/30 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No niin, tässähän tämä tulikin. Lihavien miesten libido (jos sitä on) ei perustu luonnolliseen, aitoon himokkuuteen, vaan maksimissaan johonkin fantasiaan tai ajatukseen, että seksi on ehkä kivaa ja nostaa statusta. Mahdollisesti haluun alistaa naisia. Lihavilla miehillä on kehossaan enemmän estrogeeniä kuin testosteronia, joka on välttämätöntä seksidraiville, kun taas estrogeeni tekee passiiviseksi ja naiselliseksi. Aktiivinen ja terve mies kokee aitoa halua siittää ja rakastella, käyttää kehoaan, koskea ja tulla kosketuksi.

Mies ei kuitenkaan ollut suhteen alussa lihava eikä vieläkään ole mitenkään sairaalloisen lihava. Hänellä nuo halut on alkuhuumaa lukuunottamatta olleet aina alhaiset. Ongelma nykyisin on kuitenkin se, että minä en enää syty...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme