Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te puuhailette puolisoidenne kanssa?

Vierailija
07.06.2020 |

Onko teillä muilla yhteisiä harrastuksia miehenne kanssa tai teettekö vapaa-ajalla yhdessä asioita?
Mun pakko avautua, koska minua masentaa ettei mies enää oikein ota toiveitani huomioon mitä tulee yhteisiin tekemisiin.
Mies ei yleensä edes omatoimisesti ehdota mitään, mutta tänään sitten hän suuttui siitä etten halunnut tylsälle lönköttelylenkille, vaan istuin somettamaan sohvalle ja tämä ihan siksi, koska mies ignoorasi eiliset ehdotukseni.
Eilen siis ehdotin luontoretkelle menoa siis tälle päivälle, mutta mies ignoorasi tämän.
Minua harmittaa ettei mies halua enää oikein tehdä mitään yhdessä ja arkipäivätkin menee töitä tehdessä.
Ennen kävimme retkillä, syömässä ulkona (siis niinkun treffeillä), pelailtiin lautapelejä, katsottiin leffoja.. Nykyään ei oikein enää mitään ja alkaa tuntua todella kurjalta yhteinen elämä.

Tahdon vielä elää, enkä jämähtää kotiin koska kuolen tähän masennukseen. Ja kyllä, tiedän että pandemia korona, mutta silti sinne luontoon voisi mennä ilman, että tarvii törmäillä hulluna ihmisiin.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopun alkua

Se nyt ei ainakaan auta mitään, että kostoksi kieltäytyy toisen ehdotuksesta.

Tajuat varmaan itsekin.

Vaikutatte vähän tylsiltä ihmisiltä, joille ei mikään kelpaa. Ette viitsi hoitaa suhdettanne, ja lopulta jompikumpi lähtee läiskimään silkkaa tympäännystään.

Mulla on sulle uutinen: sen jälkeen elämä on vielä tylsempää.

Vierailija
2/29 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lopun alkua

Tajuat varmaan itsekin.

Vaikutatte vähän tylsiltä ihmisiltä, joille ei mikään kelpaa. Ette viitsi hoitaa suhdettanne, ja lopulta jompikumpi lähtee läiskimään silkkaa tympäännystään.

Minusta taas tuntuu ettei omaa miestä kiinnosta mikään enää! Ei edes seksin harrastaminen juurikaan. Itse saan tehdä siihenkin aloitteen ja alkaa jo vi tuttaa suoraan sanottuna.

Ja jos mies ei itse edes yritä käyttää mielikuvitusta että mitä tehtäisiin yhdessä, niin kyllä siinä naisena kyrpä kasvaa otsaan!

Sitten kun ehdotan tekemisiä, niin olen vaativa kun haluan lähteä vaikka sinne luontoretkelle tai vaikka vaan maisema-ajelulle.

Mies vain erakoituu ja haluaa vain olla kotona tai sitten tehdä vain sitä mikä on itselle helpointa ja mahdollisimman pikaisesti taputeltu juttu, että pääsee taas kotiin sohvalle joko töihin tai pelailemaan kännykällä.

Oon ehkä tylsä kun en hillu baareissa, mutta mulla on muita harrastuksia ja olisin valmis kokeilemaan kaikenlaista toisin kuin mieheni.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa en saa omia vastauksiani läpi tähän ketjuun, koska modet haluaa tarkistaa ne

Ap

Vierailija
4/29 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas tuntuu ettei omaa miestä kiinnosta mikään enää! Ei edes seksin harrastaminen juurikaan. Itse saan tehdä siihenkin aloitteen ja alkaa jo vi tuttaa suoraan sanottuna.

Ja jos mies ei itse edes yritä käyttää mielikuvitusta että mitä tehtäisiin yhdessä, niin kyllä siinä naisena kyr pä kasvaa otsaan!

Sitten kun ehdotan tekemisiä, niin olen vaativa kun haluan lähteä vaikka sinne luontoretkelle tai vaikka vaan maisema-ajelulle.

Mies vain erakoituu ja haluaa vain olla kotona tai sitten tehdä vain sitä mikä on itselle helpointa ja mahdollisimman pikaisesti taputeltu juttu, että pääsee taas kotiin sohvalle joko töihin tai pelailemaan kännykällä.

Ap

Vierailija
5/29 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavataan paneskella aina kun siltä tuntuu.

Muuten molemmilla omat ystävät ja harrastukset.

Vierailija
6/29 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lopun alkua

Tajuat varmaan itsekin.

Mikä sinusta sitten tekee sitten ihmisestä ei tylsän? Tai ootas, mulle on oikeastaan aivan sama pitääkö joku minua tylsänä, mutta voin silti kertoa sulle, että olen hyvinkin aktiivinen ihminen ja matkustaisin vaikka maailman ympäri jos minulla olisi oikea ihminen rinnallani siihen. Mieluiten tämän nykyisen kanssa lähtisin, mutta jotenkin tuntuu kadottaneen elämänhalunsakkin.

Vierailija
7/29 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte pitää liittonne, istutte nenätysten pöydän ääreen juttelemaan. Nyt!

Jos se ei suju, menetette pariterapiaan.

Kuulostaa siltä että olette vain vähän kyllästyneitä ja ehkä stressaantuneita.

Toisen naama on alkanut tympiä.

Se on liian mitätön syy avioeroon.

Vierailija
8/29 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:

Tavataan paneskella aina kun siltä tuntuu.

Muuten molemmilla omat ystävät ja harrastukset.

No se on hyvä jos parisuhde toimii tuolla tavoin ja olette onnellisia.

Ap

Vierailija
9/29 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluatte pitää liittonne, istutte nenätysten pöydän ääreen juttelemaan. Nyt!

Minä tiedän, enkä kovin heppoisin perustein erota haluaisikaan. Toivoisin vain, että mies palaisi takaisin entiseksi omaksi itsekseen. Tuntuu vain että se on mahdotonta. Ollaan käyty terapiassa muutamia krt, mutta siihenkään mies ei enää suostu, koska koki että terapeutti kävi liiaksi ihon alle.

Vierailija
10/29 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pannaan ja riidellään. Siinä se. Koko perheen kanssa tehdään eri aktiviteetteja.

Vierailija
11/29 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko koskaan huomioon, että toinen voi olla väsynyt tai on jokin muu homma kesken/ mielessä/ pakko tehdä?

Jos sulle ehdotetaan jotain mitä haluat, nii ei kannattais kieltäytyä. Voi olla, että toista ehdotusta ei tule.

Miksi et halua lönköttelylenkille, mutta retkeily kelpaa. Ei kai noissa suuremmin eroa ole?

Vierailija
12/29 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otatko koskaan huomioon, että toinen voi olla väsynyt tai on jokin muu homma kesken/ mielessä/ pakko tehdä?

Jos sulle ehdotetaan jotain mitä haluat, nii ei kannattais kieltäytyä. Voi olla, että toista ehdotusta ei tule.

Miksi et halua lönköttelylenkille, mutta retkeily kelpaa. Ei kai noissa suuremmin eroa ole?

Otan mieheni kyllä huomioon! Vasta valitti että kun ei ole läheisyyttä ja hellyyttä+sexiä tarpeeksi, niin nyt kun sitä annan niin tuntuu, ettei mies halua antaa enää minulle mitään.

En halua antaa miehelle periksi, koska hän haluaa nykyisin mennä aina sieltä mistä aita on ns. matalin ja tehdä vain mahdollisimman tylsiä tai helppoja juttuja mistä itse tykkää.

Miksi parisuhteessa pitää aina jomman kumman muuttua tylsäksi sohvaperunaksi ja se pitäisi vain kestää?

Vierailija
13/29 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän, enkä kovin heppoisin perustein erota haluaisikaan. Toivoisin vain, että mies palaisi takaisin entiseksi omaksi itsekseen. Tuntuu vain että se on mahdotonta. Ollaan käyty terapiassa muutamia krt, mutta siihenkään mies ei enää suostu, koska koki että terapeutti kävi liiaksi ihon alle.

Ahaa. Kuulostaa tutulta.

Ts. miestä ei liikuta miten teillä menee, hänestä ihan ok?

Tämä kuulostaa nyt ikävältä, mutta mies on ruvennut pitämään sua huonekaluna.

Häntä ei liikuta oletko onnellinen ja tyytyväinen, häntä ei kiinnosta ilahduttaa sinua. Pattitilanne.

En tulkitse pitemmälle, koska en tunne teitä.

Sanon kaksi vaihtoehtoa, jotka tulee mieleen.

1) mies on masentunut

2) mies haluaa erota, mutta on niin vätys, ettei saa aikaiseksi edes sitä. Niinpä hän ärsyttää sua niin kauan että raivostut ja lähdet.

Muita vaihtoehtoja on kasapäin, mutta jos toinen vain vetäytyy, keinot on vähissä.

Vierailija
14/29 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Kuulostaa tutulta.

Ts. miestä ei liikuta miten teillä menee, hänestä ihan ok?

Tämä kuulostaa nyt ikävältä, mutta mies on ruvennut pitämään sua huonekaluna.

Häntä ei liikuta oletko onnellinen ja tyytyväinen, häntä ei kiinnosta ilahduttaa sinua. Pattitilanne.

En tulkitse pitemmälle, koska en tunne teitä.

Sanon kaksi vaihtoehtoa, jotka tulee mieleen.

1) mies on masentunut

2) mies haluaa erota, mutta on niin vätys, ettei saa aikaiseksi edes sitä. Niinpä hän ärsyttää sua niin kauan että raivostut ja lähdet.

Muita vaihtoehtoja on kasapäin, mutta jos toinen vain vetäytyy, keinot on vähissä.

Minusta tuntuu juuri tuolta, ettei häntä enää liikuta ilahduttamiseni. On lopettanut mm. kaikenlaiset yllätykset, ei muista merkkipäiviä enää jne.

Tuo kohta 2 on käynyt mielessä ja olen kysynyt mieheltäni, että haluaako hän minun tekevän päätöksen erosta, mutta ei kuulemma ole siitä kiinni. Ehkä ei vain sano suoraa ja ”haalistuttaa” tahallaan tätä parisuhdetta jättäytymällä kaikesta yhteisestä. Kiitos ymmärtäväisestä viestistäsi!

Vierailija
15/29 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan mieheni kyllä huomioon! Vasta valitti että kun ei ole läheisyyttä ja hellyyttä+sexiä tarpeeksi, niin nyt kun sitä annan niin tuntuu, ettei mies halua antaa enää minulle mitään.

En halua antaa miehelle periksi, koska hän haluaa nykyisin mennä aina sieltä mistä aita on ns. matalin ja tehdä vain mahdollisimman tylsiä tai helppoja juttuja mistä itse tykkää.

Miksi parisuhteessa pitää aina jomman kumman muuttua tylsäksi sohvaperunaksi ja se pitäisi vain kestää?

No et sinäkään kovin viisaalta kuulosta.

Jos olette jo siinä vaiheessa, että "mä en leiki sun leikkejä kerta säkään et leiki mun leikkejä!" voitte panna eropaperit vetämään.

Sillähän se sopu tulee, kun kilpaillaan kumpi

osaa vittmaisempi olla.

Miksi edes olette yhdessä kun se on noin vaikeeta? Taloudellisista syistä, tottumuksesta, yksinäisyyden pelosta?

Vierailija
16/29 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harvoin tehdään asioita kahdestaan, koska meillä on vielä aika pienet lapset. Nyt korona-aikaan ei oo ollut hoitoapua ollenkaan. Mutta varmaan sellainen ykköstekeminen yhdessä on moottoripyöräily, jos se on mahdollista. Yleensä ajellaan ajelut tahoillamme. Lasten nukkumaanmenon jälkeen katsotaan suoratoistopalvelusta ohjelmia ja jutellaan.

Vierailija
17/29 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me harrastetaan yhdessä pyörälenkkejä ja koiran kanssa ulkoilua. Saatetaan lähteä ihan suunnittelematta vaikka katsomaan meren rantaan kaunista auringonlaskua yhdessä. Tehdään ruokaa yhdessä kun pidetään molemmat ruoanlaitosta. Mökkeillään ja vietetään laatuaikaa kahdestaan ihan vaan sohvalla hyvän leffan parissa.

Noin siis mun mielikuvituksessa, ei mulla mitään naista tai parisuhdetta ole.

M37

Vierailija
18/29 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi harvoin tehdään asioita kahdestaan, koska meillä on vielä aika pienet lapset. Nyt korona-aikaan ei oo ollut hoitoapua ollenkaan. Mutta varmaan sellainen ykköstekeminen yhdessä on moottoripyöräily, jos se on mahdollista. Yleensä ajellaan ajelut tahoillamme. Lasten nukkumaanmenon jälkeen katsotaan suoratoistopalvelusta ohjelmia ja jutellaan.

Tosi ihanalta silti kuulostaa! Se harva aika mitä yhdessä ootte, niin ootte lähekkäin ja sit toi että teillä on toi ykkösharrastus, niin siitä riittää varmasti yhteistä tekemistä ja juttua.

Ap

Vierailija
19/29 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei rakasta sua.

Rakastava ihminen ei käyttäydy noin.

Rakastava ihminen haluaa että ongelmat selvitetään ja että kumppanilla on hyvä olla.

Hän toimii sen eteen.

Rakastatko sinä häntä?

Vierailija
20/29 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me harrastetaan yhdessä pyörälenkkejä ja koiran kanssa ulkoilua. Saatetaan lähteä ihan suunnittelematta vaikka katsomaan meren rantaan kaunista auringonlaskua yhdessä. Tehdään ruokaa yhdessä kun pidetään molemmat ruoanlaitosta. Mökkeillään ja vietetään laatuaikaa kahdestaan ihan vaan sohvalla hyvän leffan parissa.

Noin siis mun mielikuvituksessa, ei mulla mitään naista tai parisuhdetta ole.

M37

Tuollaista itsekin kaipaan! 😭

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi