Mitä te puuhailette puolisoidenne kanssa?
Onko teillä muilla yhteisiä harrastuksia miehenne kanssa tai teettekö vapaa-ajalla yhdessä asioita?
Mun pakko avautua, koska minua masentaa ettei mies enää oikein ota toiveitani huomioon mitä tulee yhteisiin tekemisiin.
Mies ei yleensä edes omatoimisesti ehdota mitään, mutta tänään sitten hän suuttui siitä etten halunnut tylsälle lönköttelylenkille, vaan istuin somettamaan sohvalle ja tämä ihan siksi, koska mies ignoorasi eiliset ehdotukseni.
Eilen siis ehdotin luontoretkelle menoa siis tälle päivälle, mutta mies ignoorasi tämän.
Minua harmittaa ettei mies halua enää oikein tehdä mitään yhdessä ja arkipäivätkin menee töitä tehdessä.
Ennen kävimme retkillä, syömässä ulkona (siis niinkun treffeillä), pelailtiin lautapelejä, katsottiin leffoja.. Nykyään ei oikein enää mitään ja alkaa tuntua todella kurjalta yhteinen elämä.
Tahdon vielä elää, enkä jämähtää kotiin koska kuolen tähän masennukseen. Ja kyllä, tiedän että pandemia korona, mutta silti sinne luontoon voisi mennä ilman, että tarvii törmäillä hulluna ihmisiin.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko koskaan huomioon, että toinen voi olla väsynyt tai on jokin muu homma kesken/ mielessä/ pakko tehdä?
Jos sulle ehdotetaan jotain mitä haluat, nii ei kannattais kieltäytyä. Voi olla, että toista ehdotusta ei tule.
Miksi et halua lönköttelylenkille, mutta retkeily kelpaa. Ei kai noissa suuremmin eroa ole?Otan mieheni kyllä huomioon! Vasta valitti että kun ei ole läheisyyttä ja hellyyttä+sexiä tarpeeksi, niin nyt kun sitä annan niin tuntuu, ettei mies halua antaa enää minulle mitään.
En halua antaa miehelle periksi, koska hän haluaa nykyisin mennä aina sieltä mistä aita on ns. matalin ja tehdä vain mahdollisimman tylsiä tai helppoja juttuja mistä itse tykkää.
Miksi parisuhteessa pitää aina jomman kumman muuttua tylsäksi sohvaperunaksi ja se pitäisi vain kestää?No et sinäkään kovin viisaalta kuulosta.
Jos olette jo siinä vaiheessa, että "mä en leiki sun leikkejä kerta säkään et leiki mun leikkejä!" voitte panna eropaperit vetämään.
Sillähän se sopu tulee, kun kilpaillaan kumpi
osaa vittmaisempi olla.
Miksi edes olette yhdessä kun se on noin vaikeeta? Taloudellisista syistä, tottumuksesta, yksinäisyyden pelosta?
Sinustako on oikein, että kumppani ei ota kuuleviin korviin ehdotuksiasi ja jatkaa vain omia hommiaan sitten? Jokaisella meillä on varmasti tarve tulla kuulluksi omassa parisuhteessamme ja sitä minä vain toivon.
Myönnän että on lapsellista sitten kieltäytyä toisen ehdotuksesta, mutta siinä vaiheessa olin vain niin kurkkuani myöten täynnä sitä ettei toiveitani muisteta, eikä kuunnella ja tämä ei ole ainoa kerta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nu**itaan
Sepä kiva! Entäpä muuta?
Käymme pitkillä kävelyillä, laitamme ruokaa, kirjoitamme, keskustelemme katsomistamme elokuvista ja lukemistamme kirjoista, pelaamme lautapelejä ja harrastamme todella paljon seksiä... Jos en nauttisi kumppanini kanssa puuhastelusta, en varmastikaan olisi suhteessa hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Käymme pitkillä kävelyillä, laitamme ruokaa, kirjoitamme, keskustelemme katsomistamme elokuvista ja lukemistamme kirjoista, pelaamme lautapelejä ja harrastamme todella paljon seksiä... Jos en nauttisi kumppanini kanssa puuhastelusta, en varmastikaan olisi suhteessa hänen kanssaan.
Itsekin nauttisin noista samoista asioista ja nautimmekin ennen vanhaan, mutta kumppani nykyään ei mistään muusta kuin omasta puhelimestaan ja työt sitten vielä siihen päälle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin nauttisin noista samoista asioista ja nautimmekin ennen vanhaan, mutta kumppani nykyään ei mistään muusta kuin omasta puhelimestaan ja työt sitten vielä siihen päälle.
Ap
Itse laittaisin tuollaisen kumppanin vaihtoon. En tarvitse parisuhteelta oikeasti mitään muuta kuin läheisyyttä, hyvää seksiä ja laatuaikaa, joten jos en saa noita kaikkia, en näe syytä jäädä suhteeseen. Oikea tyyppi pystyy kyllä antamaan sinulle helposti sen, mitä kaipaat.
Me käydään usein ulkona syömässä tai kahvilla, koirien kans lenkillä, maastopyöräillään, patikoidaan, käydään kuntosalilla ym.
Oon rakastanut jo pian 15 vuotta!
Ap