Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minusta kiinnostuu ulkomaalaisilla deittipalstoilla vain t..mmaihoiset miehet?

Vierailija
07.06.2020 |

Esim. Okcupidilla.En ole kiinnostunut heistä ollenkaan. Onko minussa jotakin vikaa?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytät riittävän tyhmältä.

En omasta mielestäni, mutta kiitos sinulle vaan kauniista sanoistasi!

Ole hyvä. Muista laihduttaa. Se kannattaa aina.

Vierailija
22/32 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan samat kokemukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin sinua

Vierailija
24/32 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on tyly!

Zinc

Vierailija
25/32 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on tyly!

Zinc

Niin on!

Vierailija
26/32 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä kiva sortata naisia syntyperän perusteella esim. Tinderissä. Moni varmasti hakuaisi kokeilla eri kulttuureista tulevia. Nyt ainoa keino on arvioida nimen ja kuvan perusteella. M40

Vierailija
27/32 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tinderii kijoittanut, että suomalainen mies vain.. Saanut törkeitä kommentteja. Eli minä en saa itse päättää kenet haluan.

Juuri näin.

Minkä ihmeen takia kirjoittaisit noin? Ymmärrätkö, että jos et itse swaippaa oikealle kuin niitä jotka kelpaa, niin on ihan sama, swaippaako ulkomaalaiset miehet sinut oikealle?

Vierailija
28/32 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla lihava, ja mustat tietää että sillo he kelpaavat samantien.

Vierailija
29/32 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian moni ulkomaalainen mies pyrkii vain Suomeen asumaan Kelan ja avovaimon avustuksella. Nainen on vain hetken hyödyke, kenties yhteisen lapsen lapsen saantiin asti. Viimeistään silloin miehen todellinen luonne ja tarkoitusperät paljastuvat.

Vierailija
30/32 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naisia yhtään mietitytä miksi joku ulkkismies alkaa deittailemaan teitä, vaikka naista on varmasti enemmän omassa kotimaassaan?

Vierailija
31/32 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin ihonvärin perusteella siis arvioidaan ihmisiä..? Voisiko selkeämpää ra sis mi a ollakaan! Onneksi tämä ketju lähtee poistoon ihan kohta.

Vierailija
32/32 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että OkCupidin puolella porukka kiinnittää enemmän huomioita teksteihin sekä kuviin kuin esim tinderissä. Joten kannattaa ehkä miettiä voiko teksteissä/kuvissa olla jotain joka karkoittaa suomalaiset. Myös voisin väitää että OkCupid puolella pitää olla itse aktiivinen, siellä kun ei tykätä jokaisesta (tai joissain tapauksissa kenestäkään).

Yleisesti ottaen OkCupidin puolella kehittyvienmaiden käyttäjät ovat todella aktiivisia eivätkä piittaa teksteistä. Yrittävät kovasti päästä elämään "amerikkalaista unelmaa", joten heittävät verkkoja vesille joka suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi