Miksi minusta kiinnostuu ulkomaalaisilla deittipalstoilla vain t..mmaihoiset miehet?
Esim. Okcupidilla.En ole kiinnostunut heistä ollenkaan. Onko minussa jotakin vikaa?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Maailma on tyly!
Zinc
Niin on!
Olisi kyllä kiva sortata naisia syntyperän perusteella esim. Tinderissä. Moni varmasti hakuaisi kokeilla eri kulttuureista tulevia. Nyt ainoa keino on arvioida nimen ja kuvan perusteella. M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tinderii kijoittanut, että suomalainen mies vain.. Saanut törkeitä kommentteja. Eli minä en saa itse päättää kenet haluan.
Juuri näin.
Minkä ihmeen takia kirjoittaisit noin? Ymmärrätkö, että jos et itse swaippaa oikealle kuin niitä jotka kelpaa, niin on ihan sama, swaippaako ulkomaalaiset miehet sinut oikealle?
Taidat olla lihava, ja mustat tietää että sillo he kelpaavat samantien.
Liian moni ulkomaalainen mies pyrkii vain Suomeen asumaan Kelan ja avovaimon avustuksella. Nainen on vain hetken hyödyke, kenties yhteisen lapsen lapsen saantiin asti. Viimeistään silloin miehen todellinen luonne ja tarkoitusperät paljastuvat.
Eikö naisia yhtään mietitytä miksi joku ulkkismies alkaa deittailemaan teitä, vaikka naista on varmasti enemmän omassa kotimaassaan?
Täysin ihonvärin perusteella siis arvioidaan ihmisiä..? Voisiko selkeämpää ra sis mi a ollakaan! Onneksi tämä ketju lähtee poistoon ihan kohta.
Uskon että OkCupidin puolella porukka kiinnittää enemmän huomioita teksteihin sekä kuviin kuin esim tinderissä. Joten kannattaa ehkä miettiä voiko teksteissä/kuvissa olla jotain joka karkoittaa suomalaiset. Myös voisin väitää että OkCupid puolella pitää olla itse aktiivinen, siellä kun ei tykätä jokaisesta (tai joissain tapauksissa kenestäkään).
Yleisesti ottaen OkCupidin puolella kehittyvienmaiden käyttäjät ovat todella aktiivisia eivätkä piittaa teksteistä. Yrittävät kovasti päästä elämään "amerikkalaista unelmaa", joten heittävät verkkoja vesille joka suuntaan.
Ole hyvä. Muista laihduttaa. Se kannattaa aina.