Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laulaja Adele laihtui ja sai vihaajat kimppuun

Vierailija
07.06.2020 |

Bodypositiiviset raivostuivat, kun heidän ihanne-lihava meni ja laihdutti. Petturi
Samoin kaksi naista jotka keimailivat matkimalla Adelea. " Miten meidän nyt käy?"

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäs kehtasi panostaa terveyteensä.

Vierailija
2/7 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, jotka väittävät olevansa tyytyväisiä ylipainoisina valehtelevat.

Jokaisen lihavan naisen sisällä itkee hoikka nainen, joka haluaa päästä ulos. Näin uskon kokemuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman näiden vihaajien profiileja tutkii, niin paljastuu miehiä jotka haluavat syöttää naisen liikuntakyvyttömäksi.

Vierailija
4/7 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman näiden vihaajien profiileja tutkii, niin paljastuu miehiä jotka haluavat syöttää naisen liikuntakyvyttömäksi.

TLC- kanavalla näytettiin ohjelma, jossa nainen halusi laihtua ennen laihdutusleikkausta. Mies toi epäterveellisiä ruokia kotiin. Pelkäsi vaimonsa laihtuvan ja saavan parempaa seuraa.

Amerikan ihmemaasta löytyy monenlaista tarinaa.

Vierailija
5/7 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adele oli tyrmäävän kaunis pulleana, nyt hoikkana ja pistosten jälkeen ihan tavallinen.

Vierailija
6/7 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adelen kasvot kärsivät laihtumisesta.

Aselt asuu nykyää Los Angelesissa. Ehkä paineet laihtumiseen on siellä kovemmat kui kotimaassa Englannissa.

Vierailija
7/7 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli mun mielestä hyvännäköinen pullukkana, ei ole ruma vieläkään, mutta kasvot vaan jotenkin liian erilaiset. Kaikki eivät kaunistu laihtuessaan, olen itse siitä hyvä esimerkki, olin paremman näköinen isompana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi