Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 30v nainen joka ei ole koskaan seurustellut, ei koulutusta, ei ystäviä. Kysy mitä vaan.

luuseri90
07.06.2020 |

En ole koskaan seurustellut tai harrastanu seksiä. Olen todella ruma ja myös lihava. Keskeytin opinnot aikanaan niin ei ole koulutusta. Töissä käyn silloin tällöin, sellaisia hommia joihin ei tarvi koulutusta. Harrastuksia ei ole eikä oikeastaan ikinä ole ollut. Kavereita ei ole ollut sen jälkeen kun olin teini-ikäinen. Ei ole säästöjä eikä lainoja, en ole koskaan käynyt ulkomailla tai ollut lentokoneessa, en koskaan ole käynyt ravintolassa, en koskaan ole ollut hyvä missään tai onnistunut missään asiassa. Tosi monet asiat jotka muille on normaaleja on minulle aivan outoja.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan et ole tullut teiniäidiksi.

Vierailija
22/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään kysyttävää, mutta olet siinä mielessä onnekas, että et ole velkainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisessa elämäntilanteessa ajattelet olevasi viisikymppisenä?

Sama tilanne +vielä huonompi terveys. Tuskin elän kuusikymppiseksi.

Vierailija
24/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet noin toivoton? On monia miehiä, jotka haluaisivat seurustella kanssasi. Miehet eivät vaadi naiselta uraa ja sosiaalisuutta ja varakkuutta samalla tavalla kuin naiset vaativat mieheltä.

Vierailija
25/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet noin toivoton? On monia miehiä, jotka haluaisivat seurustella kanssasi. Miehet eivät vaadi naiselta uraa ja sosiaalisuutta ja varakkuutta samalla tavalla kuin naiset vaativat mieheltä.

tai oikea sana olisi ehkä toivonsamenettänyt.

Vierailija
26/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tai oikea sana olisi ehkä toivonsamenettänyt.

Vierailija
27/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kiinnostaa, että oletko tyytyväinen vai toivoisitko jotain muuta?

En ole tyytyväinen mutta en koe kykeneväni muuttamaan asioita. Aina välillä yritän ja aloitan harrastuksen, liikunnan, yritän löytää kavereita jne mutta aina ne ovat onnistuneet. Olen niin syvällä tässä kuilussa että aika mahdotonta nousta enää. En pysty normaaliin kanssakäymiseen ihmisten kanssa kun en voi samaistua heidän normaaliin elämään enkä keksi mitään sanottavaa. Olen hirveän tylsä ja jotenkin tyhjä ja sieluton ihminen ollut jo lapsesta asti.

Huh! Olipa rohkeanrehellisen oloinen vastaus!

Noustaksesi tarvitsisit varmasti jokin tukihenkilön tai tsempparin tms. Löytyisiköhän seurakunnasta tai spr:n ystäväpalvelusta rohkaisevaa ihmistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi