Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulukun lupsuttelu

Vierailija
07.06.2020 |

Tykkäättekö tytöt lupsutella mulukkua ja onko siinä hommassa koolla väliä?

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyväillyt käsin ja on suunnilleen tiedossa mistä tykkää. Lähinnä jännittää kun mulla on tosi herkkä yökkimisrefleksi että mitä jos alan yökkiin kesken kaiken

Vierailija
42/84 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aamulla munaa suuhun, oli kivaa, suosittelen. Tällä kertaa mies makoili selällään ja olin kontallani vieressä. Peppu miehen ylävartalon puolella niin sai mukavasti kosketella ja kiihottaa minua samalla kun nuolin ja imin. Oli kyllä aika lyhyt juttu, ehkä 2 minuuttia ja sitten siirryttiin muuhun seksiin.

Sinä jota jännittää, älä huoli! Ei ole mitään tarkkoja sääntöjä, tyyliä, etenemistapaa! Ja ei sun tarvitse minuuttitolkulla imeä, se pelkkä ajatus ja tilanne on miehelle usein todella kiihottava. Voit vaan vaikka miehen suihkun jälkeen suukotella penistä hellästi, viisi pikku pusua kuin poskisuukkoja samalla kun kädellä hyväilet. Ei sun tarvitse heti olla mikään oraalikone, joka ottaa kurkkuun asti! Vähän pusuja ja käsihoitoa vaan, sitten kun penis kasvaa niin nuolet vähän terskaa, pari maistelulipaisua. Jos tuntuu kivalta niin otat ihan vaan peniksen päätä pikkuisen kosteisen huulien väliin, kuin antaisit vähän himokkkaamman pusun. Ei tartte oikeasti imeä, ei rietastella, esiintyä, tehdä syväkurkkuja tai muutamaan temppuja. Katsot miten tilanne etenee luonnollisesti. Mä otin ekat 5-10 kertaa suihin niin että tilanne kesti max 20 sekuntia, jos sitäkään. Pikkasen vain pusuttelin kasvavaa kaunista kalua ja siinä se. Myöhemmin suihinotosta kehittyi mun lempijuttu ja nyt se on yleensä monipuolinen ja pitkä homma.. tai sit joskus vaan pikanen imaisu jonka jälkeen pannaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen että mies odottaa juuri sitä että saisi/pääsisi heti laukeamaan suuhuni ja hällä on jotenki "suuret odotukset" asiasta ja siksi ehkä hermoilenkin.

Vierailija
44/84 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole vielä kokeillutkaan? Rohkeasti vaan, hänhän sinun oma mies joka ymmärtää sinua asiassa. Ja voit jotenkin ohjata tilannetta eli sitäkin mihin hän laukeaa. 😊

Vierailija
45/84 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, todella paljon. Tykkäön saada sitä suuhuni myös kesken panemisen ja vielä lopuksi kun mies on jo lauennut sisääni. Rakastan sitä miehen nautintoa ja huomioin aina myös pepun...Spermaa en kuitenkaan tykkää kokonaan niellä.

Vierailija
46/84 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin se juhlallinen loppupaatos asialle kyllä mielestäni, on kuin tehnyt jonkin hyvän työn. 😁

Vierailija
47/84 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisipa kokeilla useammankin kanssa kerralla sitä. Fantasia.

Tämä! Mun yksi fantasia on kolme miestä sohvalla, minä heidän edessään alasti kontillaan, imen heitä vuoron perään... homma menee tosi tuhmaksi, pitää siirtyä myös palleihin ja siitä vielä alemmas jos ymmärrätte mitä tarkoitan...Sitten vaan litisevällä pil*lulla ratsastamaan vuorotellen jokaista... ja siitä se homma etenee -pidemmälle ei ole tarvinnut fantasiaa viedä kun olen jo lauennut :)

Vierailija
48/84 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea fantasia sinulla!!

Vierailija
49/84 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tänään on homma edennyt?

Vierailija
50/84 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nuorena naisena selasin seksilehtea ja siinä oli tarina, jossa oli ollut bileet jonne osallistuttiin alastomina. Oli tullut paljon pariskuntia ja oli palkattu opiskelijatyttö ottamaan sinne tulleilta vierailta miehiltä suihin. Hän oli ollut jo ennen bileiden alkua niin spermassa että oli pitänyt mennä suihkuun. Tämä oli ja on vieläkin minusta kiihottava tarina. Eittämättä olisin itse halunnut olla se opiskelijatyttö. 😄

Vierailija
51/84 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli lupsutettua oikein kunnolla samalla sormi miehen pyllyssä. Oli ihana kuunnella miehen ääntelyä ja katsella ilmeitä, kun välillä vaihdoin suun käteen. Kyllä se vaan on huikean kivaa tuottaa toiselle nautintoa. Ja toki puolin ja toisin, mies lupsutteli myös minua ennen ja jälkeen pitkään ja hartaasti.

Vierailija
52/84 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä "kesympia" tarinoita kuin toisessa viestiketjussa syvakurkuttamisesta. Siina enempi miesnäkökulma lähtökohtana, täällä ei ole miehet kommentoineet vaikka vaikuttaisi että ap. olisi mies. Niin että toivoisin miestenkin kommentteja tänne suihinotosta. 😄

Vierailija
53/84 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt tänä iltana lupsuteltu miehen mulukkua jo useampi tunti mutta en saa häntä laukeamaan. Juhannuksen vietolla varmaan merkitystä. No, jatkan lupsuttelua.

Vierailija
54/84 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka kauan yksi ja sama ihminen jaksaa kirjoittaa 95 % tämän ketjun viesteistä? :) Huomaa tyylistä ja muutaman minuutin väleistä.

Vierailija
55/84 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hrrrh puistattavaa puhua lupsuttelusta. Järkyttävän epäseksikästä.

Vierailija
56/84 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olin uimarannalla ja uidessa tutustuin minulle tuntemattomaan mieheen. Hän pyysi minua pyyhkeineni rannalle viereensä juttelemaan. Hän tarjosi mulle muutaman siiderin ja koska olimme hieman syrjemmällä muista, lähennyimme.

Lupsuttelin pokkana hänen mulukkuaan viitisen minuuttia kunnes hän laukesi täydellä voimalla suuhuni. Pyysin häntä tyydyttämään suullaan minutkin ja sen hän totta totisesti teki.

Lähdimme vähin äänin pois ja uimarannan läheisessä pusikossa hän otti minut vielä takaapäin puuta vasten. Kukaan ei nähnyt mitään.

N23

Vierailija
57/84 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko nyt helteitten aikaan jaksaneet lupsutella hikistä mulukkua?

Vierailija
58/84 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikämamma lypsää joka päivä suullaan meidän isännän tyhjäksi, slurps slurps.

Vierailija
59/84 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelit jäähtymään päin. Nyt mammat pieni tauko imetyksestä ja lupsutelekaa ukkojenne mulukkuja välillä.

Vierailija
60/84 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan ensimmäistä kertaa elämässä mustaa mulkkua ja innolla odotan sitä myös suuhuni!