Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut kutsua siskoni polttareihin

Vierailija
07.06.2020 |

vaikka luulin, että minutkin kutsuttaisiin ja olisin halunnut myös olla meiningissä mukana.
Olihan kyseessä kuitenkin sisareni viimeinen viikonloppu naimattomana ihmisenä ja ajattelin, että ehkä hän olisi sitä halunnut _myös_ oman siskonsa kanssa juhlia..

Pakko kai se todellakin on ymmärtää, että merkitsen hänelle ihmisenä paljon vähemmän, kuin mitä itse ajattelin. :/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan hän voinut edes esittää kutsun ystävällisenä ereenä, vaikka en olisi paikalle päässytkään, muutoin meillä on ihan semi-läheiset välit. 0_o

Eikös ole teistä jopa hivenen törkeää?

Vierailija
2/4 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa polttarit järjesti sellainen harrastusporukka, johon et kuulu. Tai ajattelivat, että sinulla ei ole rahaa osallistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kyllä itse päättänyt polttareideni vieraita vaan kaaso? Eikä siellä sisaruksia ollut vaan ystäviä (lähellä asuvia lähinnä). Ehkä ne siskoskin polttarit järjesti kaaso? Kuka järkkää omat polttarinsa?

Vierailija
4/4 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin päätti kaaso ketä kutsutaan, en päässyt ketään valitsemaan omin käsin.

Mun kaikki lapsuuden kaverit oli jätetty pois, myöskään siskoani ei ollut pyydetty, kun kaaso ei tuntenut häntä. Osalle oli kerrottu vääräpäivä.. kaaso ei ollut viittinyt lähettää uutta viestiä, että polttareiden päivä oli muuttunut.

Polttareita lähinnä sitten vietettiin mä, kaaso, pari yhteistä työkaveria ja kaason kavereita liittyi illan mittaan porukkaan.

Kaasoa valitessa puhuttiin, että jos hän ne polttarit järkkää. Ihan vaan illanistujaiset jossain. Ei mitään pukuleikkejä, saunomisia, eikä missään nimessä stripparia (jota oli hommaamassa silmät kiiluen). Hänen ei tarvinnut osallistua hääjuttuihin yms.

Oma moka, kun valitsin typerän kaason. Istuin pellepuvussa paikallisessa kuppilassa lähes tuntemattomien keskellä.