Mulukun lupsuttelu
Tykkäättekö tytöt lupsutella mulukkua ja onko siinä hommassa koolla väliä?
Kommentit (84)
Havaitsin että aihepiiri itselleni tärkeä ja tarvitsen sitä pian! 😘
En olisi uskonut viestittavani tänne mutta näköjään kesän tulo herättää hormonit hyrräämään vanhemmaltakin.
Eiköhän livesessio aina fleshlightin voita!!! 😄
Voi että, kun tekisikin mieli lupsuttaa. Se on kyllä jännä, miten siitä voi naisena tykätä niin paljon, että pimppa virtaa aina kun sitä annetaan tehdä. Märkänä olen kyllä jo siitäkin kun ajattelenkin upottavani munan suuhuni ja pyöritteleväni kieltä sen ympärillä.
Itsehän tekisin sitä vaikka joka päivä, mutta vastaanottava osapuoli ikävästi säännöstelee. Tosin, säännöstely on ehkä hyvästäkin... Silloin kun saa lupsuttaa, on into siihen taas ihan omaa luokkaansa, enkä malttaisi millään lopettaa.
Harmi, kun toinen saannostelee mutta kunhan joskus saa lupsuttaa. Toista se on mulla...
Halusin nostaa tämän aiheen esiin nyt kun kaikilla kesäfiilikset eli antaa mennä vaan! 😄
Vierailija kirjoitti:
Halusin nostaa tämän aiheen esiin nyt kun kaikilla kesäfiilikset eli antaa mennä vaan! 😄
Juu kaikkien ihanien naisten pillujen lupsutteluun nyt mars vaan kaikki - myös ne itsekkäät jyystäjämiehet..anna ja saat!
Hyvä havainto, päteehän se molemminpain!!! 😉
Pakko myöntää... Olen 30 Vee ja en ole koskaa ottanut suihin. Mieheni kanssa olen ollut 12 vuotta ja en ikinä. Kerran kokeilin mutta alkoi hävettää kun ajattelin että en osaa. Suihin otosta on tullut mulle mörkö. Mies sitä usein pyytää mutta aina vaan ohitan sen. Haluaisin mutta en uskalla.
Nyt jos koskaan olisi tämän aika.😎
Harjoitus tekee mestarin. Se on tosi mukavaa puuhaa.. 😄
Niin... Siitä on vaan tullu mörkö. Mitä mä teen? Mistä tiedän mikä tuntuu hyvältä?
Sun pitää vaan heittäytyä siihen fiilikseen ja unohtaa kontrollointi. Miehesikin tulisi onnelliseksi. 😋
Mietin vaan jos hän pettyy. Itse mies sanoo että tykkäis kovasti. Ja että varmasti osaisin. Ja pitääkö sitä vaan imee ja lutkuttaa ees taas vai mitä? 😂
Kyllä löydätte yhteisen sävelen varmasti kun ryhdytte asiaan! Onnea kokeiluihin.
Kyllä sä Höpö miehen eleistä ja äänistä sen huomaat kun siitä tuntuu hyvältä. Ihan aluksi kannattaa muistaa että kiirettä ei ole. Sitten vaan kielellä ja huulilla lähdet tutkimaan paikkoja, hitaasti, pehmeästi ja kosteasti. Jos sua ei ole kielletty koskemasta kiveksiin niin anna niillekin kunnolla huomiota. Oletko kuitenkin käsillä hellinyt miestäsi, että tunnet suunnilleen mistä hän tykkää?
Höpö kirjoitti:
Mietin vaan jos hän pettyy. Itse mies sanoo että tykkäis kovasti. Ja että varmasti osaisin. Ja pitääkö sitä vaan imee ja lutkuttaa ees taas vai mitä? 😂
Joo pääasia että mies saa. Kuten aina.
Mutta onhan se naisellekin jännää ja kiihottavaa.
Olisi kiva tietää, kuinka moni nyt innostunut tästä kauniissa kesäillassa ja kuulla kokemuksianne.