Mies taas makaa hiljaa sängyssä
Siinä se sit varmaan sen päivä tänään meneekin. Kun ei voi kertoa mikä on pielessä. Mitä te tuollaisille ukoille teette?
Kommentit (22)
Ootko AP lahnaillut sängyssä? Mies masentunut?
Laittaisin sille hyvää ruokaa. Lämmittäisin saunan ja tekisin vihdan. Ja tietenkin vihtoisin hänen selkänsä saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei halua seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei halua seksiä.
Laihduta. Kyllä sen jälkeen alkaa kelpaamaan
Huolestuisin enemmän jos makaisi sängyssä ja huutaisi suoraa huutoa.
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin sille hyvää ruokaa. Lämmittäisin saunan ja tekisin vihdan. Ja tietenkin vihtoisin hänen selkänsä saunassa.
Ruoka on laitettu mutta ei se mun kanssa saunaan halua.
Katohan, se on ammattivalittaja taas asialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruoka on laitettu mutta ei se mun kanssa saunaan halua.
Menkööt sitten yksin saunaan mököttään.
Missä olet viime aikoina piileksinyt?
Ai?
Mun mies makaa sängyssä ja hölisee omiaan.
Oispa joskus hiljaa.
Jos aikuinen mies haluaa vapaapäivänsä maata sängyssä, niin sitten se tekee niin. Sun pitää löytää jotain muuta sisältöä elämääsi kuin miehen paimentaminen.
Se on sitä kun ymmärtää olleenda vain ja ainoastaan taloudellinen & ajallinen mahdollistaja eikä mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Just. Varmaan sä kantaisit sen sängyssä makaavan äijän saunaankin.
Sen sängyn kanssa.
Selaako mies samalla tätä palstaa, itse teen niin -mies
On väsynyt, kaipaa lepoa?
Keksikää jotain virkistää toimintaa, menkää yhdessä luontoon kävelemään, jäätelölle tms. Siitä se lähtee, kun teette yhdessä jotakin mukavaa useammin.
Tukehdu paskaan elämääsi