Ihannoitko ruskettunutta ihoa? Miksi/miksi et?
Itse en ihannoi, se vanhentaa ja melanooman riski aina suurempi. Valitettavasti vain rusketun normaalilla pihalla ololla, joten monet luulevat, että varta vasten rusketan itseäni.
Kommentit (917)
En ihannoi. Vaalea iho on kaunis. Auringonotto vanhentaa ihmisen ulkonäköä huomattavasti.
Kyllä rusketuksessa riippuu millanen sävy kyseessä.
Jaa.. No kukin tavallaa.. Mua liikuta niinkää ihannoiko joku.
Kukin päättää mitä tekee..
Itse tyydyn luonnollisen näköiseen rusketukseen
Ihannoin kaikkea joka näyttää kivalta
En ihannoi. Ei näytä hyvältä ihmisellä joka on luonnostaan vaalea, kuten suomalaiset. Lisäksi se vanhentaa ennenaikaisesti.
Auringonotto ei nyt kannata.
Sen varmaan kaikki tietää ja ymmärtää.
Jokseenkinhan se näyttää terveemmältä ja nuorekkaalta
Mielestäni pystyy kyllä näkemään eron aika hyvin onko oikein tarkoituksella otettu aurinkoa vai onko rusketus tullut esim ulkoliikunnasta. Tarkoituksella ruskettuneet ovat usein hieman epätasaisemmin ruskettuneita ja rusketus usein mennyt överiksi, eli ovat oikein ruskettuneita.
Itse pidän rusketusta hienona kunhan ei selvästi näe että on tarkoituksella yritetty ruskettua, ja tämän kyllä näkee aika helposti. Esim aktiivinen urheilija voi olla tosi näyttävä ruskettuneena, mutta joku joka pelkän rusketuksen takia maannut auringossa on vähemmän viehättävä.
Kyllähän se kivasti laittaa hehkeämmäks
Mielestäni rusketus näyttää hyvältä, jos se on hankittu niin ettei asiaa ole liioiteltu.
Tanskalainen rusketus on kyll todella kaunista
Ken pitää, ken ei.
Mpt kullakin
Rusketusvoiteilla saa rusketuksen ilman airinkoa.
Eli terveellisempi tapa.