Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, kertokaa miksi miehen armeijan suorittaminen on tärkeää!

Vierailija
07.06.2020 |

En ymmärrä miksi monelle naiselle on niin tärkeää, että mies on käynyt armeijan. Ainakin AVlta tuntuu löytyvän. Minusta ei ainakaan ole varaa arvostella, jos ei ole itse käynyt. Modernissa yhteiskunnassa ei ole mitään miesten ja naisten tehtäviä, joten armeijakin tulisi olla vapaaehtoinen kaikille sukupuolille!

Kommentit (425)

Vierailija
21/425 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se vapaaehtoisuus poista,sitä että moni nainen arvostaa armeijan käynyttä miestä enemmän kuin huonosta syystä käymätöntä.

Vähän kuin nainen joka huonosta syystä haluaa olla lapseton? Eikös se synnyttäminen ollut naisen velvollisuus samalla kuin armeijan käyminen miehelle?

Synnytys on vapaavalintaista, ja niin on myös intti.

Jos sinne ei halua, niin kukaan ei pakota ja vaihtoehtoja löytyy.

Vierailija
22/425 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole. Poika ei käynyt armeijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/425 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin kävisin ellei olisi sairauksia, jotka sen estävät. Olisi outoa olla miehen kanssa, joka on esimerkiksi totaalikieltäytyjä. Arvomaailmamme eivät kohtaisi.

Eli olet joku sotaa ihannoiva fasisti?

Vierailija
24/425 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ameijassa monelta pojalta katkeaa lopulta napanuora, jolla olleet sidoksissä äitiinsä. Kun nuora on katkaistu, voi poika kasvaa lopulta aikuiseksi mieheksi, joka osaa  ottaa ja kantaa vastuuta ilman mamman apua. Löytyy sekä ulkoinen että sisäinen ryhti.

Vierailija
25/425 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei ole sitä käynyt, eikä ole sivarikaan. Onneksi.

Voimme kriisin tai sodan sattuessa vaan lähteä siis Suomesta, koska hänellä ei ole maanpuolustusvelvollisuuta ja eipä kai minullakaan. Onneksi! 😍

No tuo juuri ei ole kovin viehättävä piirre ihmisessä. Oma mieheni jakaa näkemykseni siitä että Suomi ja suomalaiset ihmiset on puolustamisen arvoisia. Ehkä kannattaa pyörähtää asumassa siellä unelmoimassaan pakomaassa jo nyt rauhan aikana. Voi silmät avautua Suomen suhteen.

Vierailija
26/425 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin kävisin ellei olisi sairauksia, jotka sen estävät. Olisi outoa olla miehen kanssa, joka on esimerkiksi totaalikieltäytyjä. Arvomaailmamme eivät kohtaisi.

Mitä ajattelet miehestä, joka ei terveydellisten syiden takia ole käynyt armeijaa? Itselleni oli nuorempana tärkeää, että käyn armeijan, mutta sairastuin, enkä pystynyt siihen.

Olen kai jo liian vanha miettimään koko asiaa, mutta tämä hävettää mua.

En nyt meinaa sitä, että juuri sinun nyt pitäisi ryhtyä suhteeseen juuri minun kanssani. Olen vaan inhonnut itseäni tämän takia jo pidempään. Mun isovanhempani kärsivät sodassa paljon, enkä ikinä haluaisi ajatella, että he taistelivat turhan takia.

Vierailija
27/425 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miehen velvollisuus. Itseäkin kiinnostaisi käydä intti, mutta en tiedä miten selviäisin menkoista ja rinnatkin ovat kokoa 85E. Hiivakin vaivaa todella usein. 

Vierailija
28/425 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet vastuuta välttelevät päätyvät sivareiksi ihan laiskuuttaan, eli jotain kertoo. Terveydelliset syyt eri juttu, suurimmalla osalla todellinen syy keskeytykseen on tosin "ei oo kivaa!" eikä aamupalallakaan ole pullaa 😭

Sivariksi ei kannata hakeutua laiskuuttaan. Palvelu on pitkä ja se on työtä työpaikalla ihan normaalisti, eikä mitään laiskottelua.

Tämä. Paljon vähemmällä vaivalla pääsee, kun hakee c babers

Vierailija
29/425 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet joku sotaa ihannoiva fasisti?

Suomen puolustusvoimat on olemassa siksi, että sota ei koskaan syttyisi.

Vierailija
30/425 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on miehen velvollisuus. Itseäkin kiinnostaisi käydä intti, mutta en tiedä miten selviäisin menkoista ja rinnatkin ovat kokoa 85E. Hiivakin vaivaa todella usein. 

:DDDDD

Eikös olekin kiva asettaa velvollisuuksia muille, kun itse ei joudu tekemään mitään?

Vierailija
31/425 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ameijassa monelta pojalta katkeaa lopulta napanuora, jolla olleet sidoksissä äitiinsä. Kun nuora on katkaistu, voi poika kasvaa lopulta aikuiseksi mieheksi, joka osaa  ottaa ja kantaa vastuuta ilman mamman apua. Löytyy sekä ulkoinen että sisäinen ryhti.

Eikö napanuora katkea siinä, että lähtee toiselle paikkakunnalle yliopistoon ja menee myöhemmin vaihtariksi?

Vierailija
32/425 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet vastuuta välttelevät päätyvät sivareiksi ihan laiskuuttaan, eli jotain kertoo. Terveydelliset syyt eri juttu, suurimmalla osalla todellinen syy keskeytykseen on tosin "ei oo kivaa!" eikä aamupalallakaan ole pullaa 😭

Vastuuta välttelevät? 😂😂

Mitä vastuuta on metsässä hengaamisessa ja sodan leikkimisessä?

Turhaa ja naurettavaa p@skaa.

Suomessa puhuttaisiin nyt venäjää jos 40-luvulla olisi miehet olleet noita vastuun välttelijöitä.

Vierailija
33/425 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tärkeää. Poikaystäväni on sivari. T. N26

Vierailija
34/425 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastuuta välttelevät? 😂😂

Suomessa puhuttaisiin nyt venäjää jos 40-luvulla olisi miehet olleet noita vastuun välttelijöitä.

Joo. Onneksi vain naiset välttelivät vastuuta.

Oikeasti, mikä oikeus sinulla on sälyttää muille sellaista vastuuta, jota et itse suostu kantamaan?

Vierailija
35/425 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei ole sitä käynyt, eikä ole sivarikaan. Onneksi.

Voimme kriisin tai sodan sattuessa vaan lähteä siis Suomesta, koska hänellä ei ole maanpuolustusvelvollisuuta ja eipä kai minullakaan. Onneksi! 😍

No tuo juuri ei ole kovin viehättävä piirre ihmisessä. Oma mieheni jakaa näkemykseni siitä että Suomi ja suomalaiset ihmiset on puolustamisen arvoisia. Ehkä kannattaa pyörähtää asumassa siellä unelmoimassaan pakomaassa jo nyt rauhan aikana. Voi silmät avautua Suomen suhteen.

Mikä piirre?

Olen pyörähtänyt anoppilassa Alankomaissa useaan otteeseen, siellä on mukava vierashuone odottamassa, jos ikinä tulee tarve. Ihan kiva maa, Suomi parempi toki.

Mieheni ei ole inttiä käynyt, joten ei voisi tätä maata puolustaa.

Minua taas ei kiinnosta.

Mutta lähinnä tässä on se juttu, että meillä on puolustusvoimat ihan turhaan ja sitä ei tulla tarvitsemaan.

Kybersodankäyntiä vastaan tai ydinpommin iskiessä meijän miehet eivät mitään voi tehdä, joten ihan turha koko intti.

Tällä vuosituhannella ei mitään perinteistä sotaa tulla käymäån.

Vierailija
36/425 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jokaisen täysi-ikäisen velvollisuus puolustaa Suomea mahdollisessa sotilaalisessa kriisitilanteessa.

Vierailija
37/425 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastuuta välttelevät? 😂😂

Joo. Onneksi vain naiset välttelivät vastuuta.

Oikeasti, mikä oikeus sinulla on sälyttää muille sellaista vastuuta, jota et itse suostu kantamaan?

Niin, 40-luvulla.

Puolustusvoimat tulisi lakkauttaa, ei tulevaisuuden sotaa missään metsässä käydä. 😂

Todennäköisemmin Venäjä hakkeroi meidän tietojärjestelmät, pistää sähköt poikki ja ehkä jonkun ydinaseen tänne lähettää pahimmassa tilanteessa.

Vierailija
38/425 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Suomen puolustusvoimissa juuri ruoka ole vähän mitä sattuu? Munkkeja ja vehnää. Pitsa ja munkki/karkki auto ajaa metsään viemään sotilaille herkkuja. Eväspussissa suklaapatukoita.

Vierailija
39/425 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivarit ja muut varusmiespalveluksen välttelijät ovat vapaamatkustajia, jotka sota-aikana vietäisiin heti kuopan reunalle.

Vierailija
40/425 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jokaisen täysi-ikäisen velvollisuus puolustaa Suomea mahdollisessa sotilaalisessa kriisitilanteessa.

Ei ole. Naurettavaa.

Minä ainakin lähden toiseen maahan sillä sekunnilla, kun sota iskee.

Pitäkää te tunkkinne kriisin keskellä. Palaan sitten, kun tilanne paranee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän