Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi tapailemani nainen pyytää jatkuvasti korjaamaan kaikenlaista, vaikka

Vierailija
07.06.2020 |

minulla ei ole mitään kokemusta tuollaisista korjaustöistä. Osaan kyllä maalata ja laittaa venettä, mutta en oikein muuta korjaamista.
Nyt pitäisi katsoa naisen tiskikonetta, kun siinä näkyy vikakoodi. Viimeksi oli polkupyörän vaihteet hajalla. Auton renkaatkin pyysi vaihtamaan, mutta en ehtinyt. Lisäksi hän on selvittänyt netistä kaikki mahdolliset syyt ja ratkaisut ongelmille ja minun pitäisi niiden ohjeiden/youtubevideoiden mukaan korjailla. Sitten on hämmästellyt, kun minulla on mennyt korjauksiin koko päivä, emmekä ole ehtineet tehdä muuta. En tosiaan ole mikään koneinsinööri. Pyörälle ehdotin huoltoa ja lupasin viedä pyörän huoltoon ja maksaa sen, mutta siitä tuli hänelle paha mieli, kun ei hän mitään köyhäinapua tarvitse. Olen stressaantunut näistä korjaamisista, kun haluaisin viikonloppuina rentoutua/urheilla yhdessä, mutta aina täytyy tehdä jotain nikkarointia tai ikean reissua.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se suu auki. Av palsta ei kykene tilannetta korjaamaan. Tai teette yhdessä. Trolli.

Vierailija
2/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinaa koijataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täydy. Sano että tekee ite. Sun on varmaan tarkoitus olla seurustelukumppani eikä Ilmanen remonttireiska.

Tai keksi itsellesi viikonlopuiksi jotain muuta seuraa.

Vierailija
4/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta kissa pöydälle ja sano; "sori, olen filosofian maisteri. Jos haluat Remontti-Reiskan, sinun täytyy etsiä joku käsistään kätevä duunari."

Nainen luulee saavansa kaiken samassa paketissa.

Vierailija
5/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala pyytää naista tekemään kaikenlaisia gourmet-ruokia, ja kerro, miten oot katsonut juutuupista ohjeita, ja tiedät miten se pitäis tehdä, mutta hänen se pitää kuitenkin tehdä. Ja oikein, todella hyvin ja nopeasti!

Vierailija
6/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että et ole mikään kaikkien alojen asiantuntija ja et korjaile omiasikaan itse, koska ne voivat mennä enemmän rikki, kun niitä menee tönkimään.

Vierailija
7/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuitenkin kaunis, mukava ja reipas nainen, enkä haluaisi menettää häntä, niin on ollut pakko yrittää näyttää taitavalta.

Vierailija
8/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sun tarvitse. Ei minun aviomieheni mitään pesukoneita rupea korjailemaan, silloin soitetaan huoltomiehelle. Nykytekniikka vaatii usein ammattilaista korjaamaan.

Vierailija
9/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi homppeli hengaa naisen kanssa? Viimeistään sängyssä jäät kiinni.

Vierailija
10/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se naaras!

Vierailija
11/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et nyt sano mitään, on koko suhde tällaista. Hän on varmaan tottunut siihen, että elämässään olleet miehet on korjannut kaiken niin isästä exään. Tuskin omaa miespuolisia ystäviä tai muutenkaan erilaisia ihmisiä ympärillään, kuin perinteisessä roolissa olevia. Jotenkin perinteinen tapa ajatella miehen osaavan korjata vain koska on mies. Minä osaan insinöörinä varmasti korjata enemmän kuin mieheni. Jos hän pahoittaa mielensä niin sitten pahoittaa jatkossa myös kaikesta muusta mikä ei mene hänen pillin mukaan.

Vierailija
12/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa oli niin paljon hälytyskelloja kilkattavaa että suosittelen pitämään kiinni nykyisestä, voi olla vaikea löytää muuta seuraa.

Tiskikoneesta sanoisin että siinä on todennäköisesti nukkasihti likainen. Sen kun irrottaa ja putsaa ja taas pelittää. Autonrenkaiden vaihtamiseen menee noin 20 minuuttia. Kiire on pelkkä tekosyy kun oikea syy on laiskuus. Ei minuakaan renkaanvaihto kiinnosta, siksi vien auton liikkeeseen kun on aika vaihtaa renkaat. Mikä parasta, liike hoitaa myös renkaiden säilytyksen.

Vierailija
13/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosta kissa pöydälle ja sano; "sori, olen filosofian maisteri. Jos haluat Remontti-Reiskan, sinun täytyy etsiä joku käsistään kätevä duunari."

Nainen luulee saavansa kaiken samassa paketissa.

Minä olen käsistäni kätevä filosofian maisteri. Korjaan ja rakennan mitä vaan jos se on järkevää.

Saisinko sen naisen numeron? Onhan brunetti?

Vierailija
14/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei sun tarvitse. Ei minun aviomieheni mitään pesukoneita rupea korjailemaan, silloin soitetaan huoltomiehelle. Nykytekniikka vaatii usein ammattilaista korjaamaan.

Ei ole mitään rakettitiedettä korjata astianpesukone. Saamattomat laiskurit soittaa heti korjaajan paikalle ja maksaa 50e/tunti pikkuvian korjaamisesta.

Vierailija
15/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kuitenkin kaunis, mukava ja reipas nainen, enkä haluaisi menettää häntä, niin on ollut pakko yrittää näyttää taitavalta.

Mikä *itun reipas patalaiska ämmä joka teetättää muilla likaset työt. Kaikkeen ukotkin sen jalkovälissä olevan märkäisen haavan takia suostuu.

Vierailija
16/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa oli niin paljon hälytyskelloja kilkattavaa että suosittelen pitämään kiinni nykyisestä, voi olla vaikea löytää muuta seuraa.

Tiskikoneesta sanoisin että siinä on todennäköisesti nukkasihti likainen. Sen kun irrottaa ja putsaa ja taas pelittää. Autonrenkaiden vaihtamiseen menee noin 20 minuuttia. Kiire on pelkkä tekosyy kun oikea syy on laiskuus. Ei minuakaan renkaanvaihto kiinnosta, siksi vien auton liikkeeseen kun on aika vaihtaa renkaat. Mikä parasta, liike hoitaa myös renkaiden säilytyksen.

Vai on tiskikoneessakin nukkasihti? Paljonko sun astioista lähtee nukkaa? Luulin, että sellainen on pyykinpesukoneessa. 

Vierailija
17/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

There is no such a thing that free pussy.

Vierailija
18/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän naistakin.. kyllä mäkin vähän " odotan" että mies osaa korjailla asioita ja vaihtaa renkaat. Ja nykyinen tekeekin niin. Ja saa poistettua multa tikun sormesta kun ei ole kiva itseään kaivella... ihana mies:)

Sitä en tiedä miksi mulla on lähtökohtaisesti jo se ajatusmalli että mies korjaa.. osittain varmaan siksi että oon itse niin avuton ja huonohermoinen korjailemaan mitään.

Kuinka kauan olette olleet yhdessä?

Tuli mieleen että ehkä nainen vähän testailee sua. Että kykenetkö.

Vierailija
19/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen ei varmaan tosiaan tajua. On ehkä tottunut siihen, että miehet ovat näyttäneet tuolla tavalla välittämistään (esim. monella isä on aina auttanut ja korjannut mutta se muu tapa osoittaa välittämistä on voinut olla vähäisempää). Jos nainen on ihan perusfiksu tapaus, niin kertomalla ihan avoimesti miltä susta tuntuu, veisi suhdetta pelkästään aidompaan ja läheisempään suuntaan.

Itsekin naisena tulee helposti pyydettyä mieheltä apua, mutta apua on mulle myös se, jos mies sanoo että tohon tarvii ammattilaisen ja minäpä selvitän mistä sellaisen löytää... Toihan alkaa käydä sun itsetunnolle jos nainen olettaa että pystyt kaikkeen ja laittaa sut tilanteeseen jossa joudut lunastamaan hänen odotuksensa.

Vakavan keskustelun paikka siis.

Vierailija
20/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSE