Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi tapailemani nainen pyytää jatkuvasti korjaamaan kaikenlaista, vaikka

Vierailija
07.06.2020 |

minulla ei ole mitään kokemusta tuollaisista korjaustöistä. Osaan kyllä maalata ja laittaa venettä, mutta en oikein muuta korjaamista.
Nyt pitäisi katsoa naisen tiskikonetta, kun siinä näkyy vikakoodi. Viimeksi oli polkupyörän vaihteet hajalla. Auton renkaatkin pyysi vaihtamaan, mutta en ehtinyt. Lisäksi hän on selvittänyt netistä kaikki mahdolliset syyt ja ratkaisut ongelmille ja minun pitäisi niiden ohjeiden/youtubevideoiden mukaan korjailla. Sitten on hämmästellyt, kun minulla on mennyt korjauksiin koko päivä, emmekä ole ehtineet tehdä muuta. En tosiaan ole mikään koneinsinööri. Pyörälle ehdotin huoltoa ja lupasin viedä pyörän huoltoon ja maksaa sen, mutta siitä tuli hänelle paha mieli, kun ei hän mitään köyhäinapua tarvitse. Olen stressaantunut näistä korjaamisista, kun haluaisin viikonloppuina rentoutua/urheilla yhdessä, mutta aina täytyy tehdä jotain nikkarointia tai ikean reissua.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ei nykymiehet osaa kuin tietokoneilla leikkiä. mihinkäs nainen miestä tarvitsee jos ei avuksi. kyllä tämän kaltaiset korjaushommat ovat aina miesten hommia olleet. toisaalta jos ei osaa niin on parempi hankkia ammattimies.

Vierailija
22/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo ei nykymiehet osaa kuin tietokoneilla leikkiä. mihinkäs nainen miestä tarvitsee jos ei avuksi. kyllä tämän kaltaiset korjaushommat ovat aina miesten hommia olleet. toisaalta jos ei osaa niin on parempi hankkia ammattimies.

Ja naisen paikka on hellan ja nyrkin välissä, aina ollut, eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nosta kissa pöydälle ja sano; "sori, olen filosofian maisteri. Jos haluat Remontti-Reiskan, sinun täytyy etsiä joku käsistään kätevä duunari."

Nainen luulee saavansa kaiken samassa paketissa.

Minä olen käsistäni kätevä filosofian maisteri. Korjaan ja rakennan mitä vaan jos se on järkevää.

Saisinko sen naisen numeron? Onhan brunetti?

Ei sun tarvi pölliä aloittajalta naista. Hommat itsekin perinteisen naisen, tosin onhan sulla varaa tarjota? Perinteiset naiset eivät neuvottele jakamisesta tai mielellään siitä halvemmasta vaihtoehdosta. Äitiyslomankin haluavat viettää kotona niin että mies maksaa :)

Vierailija
24/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt on asiallisen keskutelun paikka. Todennäköisesti naisesi ymmärtää, kunhan selität asian. Samalla kannattaa miettiä omia odotuksia - oletko sinä esim. odottanut naisen tekevän jotain ns. naisten asioita sinun puolestasi? Jos näin on, miettikää yhdessä odotuksianne ja toiveitanne. Ainahan tämä on vähän tuollaista kompromissien etsiskelyä uudessa suhteessa.

Minulle tuli aikoinaan suurena yllätyksenä, että kaikki miehet eivät osaakaan korjata autoja/kodintekniikkaa, rakentaa asioita ja tehdä kaikkia ”perinteisiä miesten töitä”. Oma isäni ja sukuni kaikki miehet ovat käsistään käteviä, oma-aloitteisia ja kiinnostuneita kaikenlaisista korjaus- ja rakennuspuuhista. Rakkautta he osoittavat rakentamalla omalle vaimolle talon ja korjaamalla vaimon auton. Oma mieheni ei taas on herkkä haaveilija-nörtti, joka puhuu ja pussaa, mutta ei rakenna yhtään mitään, paitsi lasten kanssa legoilla. Mainio puoliso ja hyvä isä, jota olen katsellut jo 20 vuotta... kunhan ensin saimme etsittyä kompromissit. Enhän minäkään vastannut sitä naiskuvaa, joka hänella äitinsä ja muiden sukunsa naisten perusteella oli.

Kyllä se siitä ap, tsemppiä koitokseen, ja onnellista ja pitkää suhdetta.

Vierailija
25/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, nyt on asiallisen keskutelun paikka. Todennäköisesti naisesi ymmärtää, kunhan selität asian. Samalla kannattaa miettiä omia odotuksia - oletko sinä esim. odottanut naisen tekevän jotain ns. naisten asioita sinun puolestasi? Jos näin on, miettikää yhdessä odotuksianne ja toiveitanne. Ainahan tämä on vähän tuollaista kompromissien etsiskelyä uudessa suhteessa.

Minulle tuli aikoinaan suurena yllätyksenä, että kaikki miehet eivät osaakaan korjata autoja/kodintekniikkaa, rakentaa asioita ja tehdä kaikkia ”perinteisiä miesten töitä”. Oma isäni ja sukuni kaikki miehet ovat käsistään käteviä, oma-aloitteisia ja kiinnostuneita kaikenlaisista korjaus- ja rakennuspuuhista. Rakkautta he osoittavat rakentamalla omalle vaimolle talon ja korjaamalla vaimon auton. Oma mieheni ei taas on herkkä haaveilija-nörtti, joka puhuu ja pussaa, mutta ei rakenna yhtään mitään, paitsi lasten kanssa legoilla. Mainio puoliso ja hyvä isä, jota olen katsellut jo 20 vuotta... kunhan ensin saimme etsittyä kompromissit. Enhän minäkään vastannut sitä naiskuvaa, joka hänella äitinsä ja muiden sukunsa naisten perusteella oli.

Kyllä se siitä ap, tsemppiä koitokseen, ja onnellista ja pitkää suhdetta.

Tässä tämä nähdään. Tinderiin isketään toiveeksi naisellinen nainen jotka usein on perinteisiä. Hoo Moilaisena jaksetaan sitten myöhemmin ihmetellä lopputulemaa..

Vierailija
26/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea on kääntää asia toisinpäin. Ihan ystävällisesti kysyä, että miltä tuntuisi jos sinä kysyisit vaikeita ruokia, leipomuksia, käsitöitä tai muuta (mitä hän ei osaa) vain koska on nainen.

Vierailija
27/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa oli niin paljon hälytyskelloja kilkattavaa että suosittelen pitämään kiinni nykyisestä, voi olla vaikea löytää muuta seuraa.

Tiskikoneesta sanoisin että siinä on todennäköisesti nukkasihti likainen. Sen kun irrottaa ja putsaa ja taas pelittää. Autonrenkaiden vaihtamiseen menee noin 20 minuuttia. Kiire on pelkkä tekosyy kun oikea syy on laiskuus. Ei minuakaan renkaanvaihto kiinnosta, siksi vien auton liikkeeseen kun on aika vaihtaa renkaat. Mikä parasta, liike hoitaa myös renkaiden säilytyksen.

Vai on tiskikoneessakin nukkasihti? Paljonko sun astioista lähtee nukkaa? Luulin, että sellainen on pyykinpesukoneessa. 

Tälläset kun vielä lähtee koneita korjailemaan omin päin 😂

Vierailija
28/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kuitenkin kaunis, mukava ja reipas nainen, enkä haluaisi menettää häntä, niin on ollut pakko yrittää näyttää taitavalta.

Reipas? Avuton kun ei osaa soittaa korjaajalle.

Vierailija
29/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy voisko se parsia sun sukat ja kutoa talveksi villasukat? Leipoa lauantaisin pullaa essu päällä kun äitikin teki? Kyllä oikea nainen miehelleen tekisi paistin sunnuntaisin ja torstana on aina ollut murekepäivä. Ei täällä kodissa edes tuoksu niin raikkaalta kun pitäis, voisiko putsata vähän paremmin? Takkiin pitäisi vetoketjukin vaihtaa eikä kukaan nainen ole jättänyt tuonne sohvan taakse pölypalloja, täähn on ihan hullua. Vois joskus käyttää hametta ja korkkareitakin, naisethan tekee niin.

Vierailija
30/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy voisko se parsia sun sukat ja kutoa talveksi villasukat? Leipoa lauantaisin pullaa essu päällä kun äitikin teki? Kyllä oikea nainen miehelleen tekisi paistin sunnuntaisin ja torstana on aina ollut murekepäivä. Ei täällä kodissa edes tuoksu niin raikkaalta kun pitäis, voisiko putsata vähän paremmin? Takkiin pitäisi vetoketjukin vaihtaa eikä kukaan nainen ole jättänyt tuonne sohvan taakse pölypalloja, täähn on ihan hullua. Vois joskus käyttää hametta ja korkkareitakin, naisethan tekee niin.

Vierailija
31/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoituksen sana miehille: minulla oli työkaveri, joka piti yhtä miestä koska tämä osasi huoltaa hänen autonsa ja toista miestä jonkun muun remottitarpeen takia . Avoimesti naureskeli asiasta. Mutta ehkä kaikki oli tyytyväisiä tilanteeseen.

Vierailija
32/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällainen sukulaisnainen. Käyttää sumeilematta miehiä hyväkseen ja hoidattaa kaiken miehillä aina talosta autoon. Etsii erityisesti korjaustaitoisia miehiä suhteisiin. Kerran seurusteli yhden kanssa pitkään vain siksi, että tämä oli kätevä käsistään, ei erityisemmin välittänyt tästä miehestä. 

Vierailija
33/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä betaorbiter-cuckit ne jaksaa nostaa sitä hiivareikää jalustalle. 

Vierailija
34/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset osaa korjata kaikenlaista, toiset ei osaa (eikä tarvitsekaan).

Lähisuvun miehet ovat osaavia, mutta oman mieheni kohdalla opetellut hyväksymään sen, että hänen lahjansa ovat muualla, kuin kodin korjaustöissä.

Vierailija
35/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei miehestä saisi olla hyötyä arjessa? Sitä elämä on - selviämistä. Oikeastaan tän takia elän yksin. Mies odottaa saavansa seuraa, ruokaa ja seksiä muttei voi auttaa missään. Pyysin exää joskus käyttämään koirani ulkona kun aloin tehdä meille ruokaa. Hän naurahti että miksi otan koiran jos en jaksa hoitaa sitä. Jäi itse istumaan sohvalle kun lähdinkin sitten koiran kaa. Kävin samalla nakkarilla kun ketutti niin. Takastullessa mies odotteli ruokaa edelleen. Kerroin lihapiirakasta ja mies suuttui kun mitäs hän nyt syö!??

Vierailija
36/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei oikein kannata itse alkaa edes jotain auton tai pesukoneen korjauksia tekemään, kun tietämätön/osaamaton voi saada aikaan isomman vahingon. Ja jos vaikka pesukoneen korjauksen on tehnyt itse ja tulee myöhemmin keittiöön vesivahinko, siitä on vakuutusyhtiön kanssa ikävä neuvotella. Nykyautoihin on vaikea tehdä korjauksia itse, kun kaikki viat ja säädöt on sähköisiä ja vaatii vikakoodien luentaa ja softien uudelleenasennuksia ym. Renkaidenvaihto, nesteiden lisäykset, tuulilasin pyyhkijän vaihto ja ehkä ajovalopolttimon vaihto (ei kaikissa autoissa) toki vielä voi kotona sujua. Renkaanvaihtokin sujuu vain, jos on momenttiavain ja osaa sitä käyttää oikein. Jos ei osaa, ne pultit ja vanteet saa kyllä osaamaton rikkikin.

Jos naisystävän kotona on asuttu maalla, rassattu vanhoja autoja, mopoja ja moottoripyöriä ja maatalouskoneita itse ja rakennettu itse, silloin tulee ehkä sellainen odotus, että oikea mies osaa kaikkea tätä. Sehän ei nykyään pidä paikkaansa. Oikea mies voi vaikka tehdä silmäleikkauksia työkseen mutta vaihdattaa renkaansa liikkeessä. Tai koodata monimutkaisia järjestelmiä töissä mutta ei ala korjaamaan tiskikonetta, koska ammattimies tekee sen paremmin.

Usein on järkevää teettää työ ammattilaisella eikä itse tehdä yrityksen ja erehdyksen kautta ja hankkia kaikenmaailman erikoistyökaluja. Oma mies on vähän tällainen ja mua rasittaa, että jonkun korjauksen tekeminen vaatii aina ensin sen, että pitää itse yrittää ja avata laite, googlata päiväkausia, ostaa jotain työkaluja ja vasta sitten voi soittaa korjaajan paikalle.... Ja itse pitäisi tehdä sitä ja tätä ja tuota vaikka oikeasti joka hommaan ei ole osaamista eikä ennenkaikkea ole aikaa. Kaikki hommat siirtyy eteenpäin, kun hän itse kyllä tekee ne kohta tai joskus, kun aikaa vaan on...🤦🏻‍♀️(Ja siis it-alan DI kyseessä).

Vierailija
37/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa oli niin paljon hälytyskelloja kilkattavaa että suosittelen pitämään kiinni nykyisestä, voi olla vaikea löytää muuta seuraa.

Tiskikoneesta sanoisin että siinä on todennäköisesti nukkasihti likainen. Sen kun irrottaa ja putsaa ja taas pelittää. Autonrenkaiden vaihtamiseen menee noin 20 minuuttia. Kiire on pelkkä tekosyy kun oikea syy on laiskuus. Ei minuakaan renkaanvaihto kiinnosta, siksi vien auton liikkeeseen kun on aika vaihtaa renkaat. Mikä parasta, liike hoitaa myös renkaiden säilytyksen.

Vai on tiskikoneessakin nukkasihti? Paljonko sun astioista lähtee nukkaa? Luulin, että sellainen on pyykinpesukoneessa. 

Oikea termi lienee jätesihti. Sehän se olikin tuon kommentin tärkein anti. Taitaa sun elämäs olla todella ankeeta sen lisäksi että olet todella ikävä ihminen.

-ohis-

Vierailija
38/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehillä on liian romanttinen käsitys seurusteluun johtavista syistä. ei naiset tarvitse miehiä jotka ovat avuttomia ja persaukisia.

Vierailija
39/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kerran samanlaisessa suhteessa kuin AP. Nainen oli kaunis ja mukava muuten. Otin asian niin, että nainen maksoi remppaamiseni seksillä. Suhde kesti pari vuotta. M45

Vierailija
40/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse. Tuo ei tule loppumaan koskaan.