Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi tapailemani nainen pyytää jatkuvasti korjaamaan kaikenlaista, vaikka

Vierailija
07.06.2020 |

minulla ei ole mitään kokemusta tuollaisista korjaustöistä. Osaan kyllä maalata ja laittaa venettä, mutta en oikein muuta korjaamista.
Nyt pitäisi katsoa naisen tiskikonetta, kun siinä näkyy vikakoodi. Viimeksi oli polkupyörän vaihteet hajalla. Auton renkaatkin pyysi vaihtamaan, mutta en ehtinyt. Lisäksi hän on selvittänyt netistä kaikki mahdolliset syyt ja ratkaisut ongelmille ja minun pitäisi niiden ohjeiden/youtubevideoiden mukaan korjailla. Sitten on hämmästellyt, kun minulla on mennyt korjauksiin koko päivä, emmekä ole ehtineet tehdä muuta. En tosiaan ole mikään koneinsinööri. Pyörälle ehdotin huoltoa ja lupasin viedä pyörän huoltoon ja maksaa sen, mutta siitä tuli hänelle paha mieli, kun ei hän mitään köyhäinapua tarvitse. Olen stressaantunut näistä korjaamisista, kun haluaisin viikonloppuina rentoutua/urheilla yhdessä, mutta aina täytyy tehdä jotain nikkarointia tai ikean reissua.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan kaupunkilaiselta homolta 🤮

Vierailija
42/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihan kaupunkilaiselta homolta 🤮

Miten korjaisit uudenkarhean auton mikä toimii täysin sähköllä? Ainoastaan merkkiliikkeissä löytyy kyseisten mallien osat ja laitteet millä vika selvitetään. Niin tosiaan, osa meistä omistaa jonkun aivan muun kuin Ladan tai vanhan Micran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota aikaa, että kuinka kauan noihin hommiin menee (myös perehtyminen korjaamiseen). Sovitte, että nainen on sitten vapaasti sinun käytössäsi pedissä vastaavan ajan viikonloppuna.

Vierailija
44/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän naistakin.. kyllä mäkin vähän " odotan" että mies osaa korjailla asioita ja vaihtaa renkaat. Ja nykyinen tekeekin niin. Ja saa poistettua multa tikun sormesta kun ei ole kiva itseään kaivella... ihana mies:)

Sitä en tiedä miksi mulla on lähtökohtaisesti jo se ajatusmalli että mies korjaa.. osittain varmaan siksi että oon itse niin avuton ja huonohermoinen korjailemaan mitään.

Kuinka kauan olette olleet yhdessä?

Tuli mieleen että ehkä nainen vähän testailee sua. Että kykenetkö.

No niin varmaan testaa ja nyt ap uuvuttaa turhaan itsensä. Sanoo vaan suoraan, ettei ole hänen alaansa nuo jutut. Ja ap voi toki viedä auton renkaanvaihtoon tai pyörän huoltoon, muttei todellakaan tarvitse MAKSAA sitä. 

Kuinkas moni naisista on innokkaita kodinhengettäriä ja haluaa hoitaa kotityöt ja ruuanlaitot täysin yksin. Ei lähellekään sata prosenttia eikä miehistäkään jokaisen tarvitse olla puuhapete. 

Vierailija
45/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän naistakin.. kyllä mäkin vähän " odotan" että mies osaa korjailla asioita ja vaihtaa renkaat. Ja nykyinen tekeekin niin. Ja saa poistettua multa tikun sormesta kun ei ole kiva itseään kaivella... ihana mies:)

Sitä en tiedä miksi mulla on lähtökohtaisesti jo se ajatusmalli että mies korjaa.. osittain varmaan siksi että oon itse niin avuton ja huonohermoinen korjailemaan mitään.

Kuinka kauan olette olleet yhdessä?

Tuli mieleen että ehkä nainen vähän testailee sua. Että kykenetkö.

No niin varmaan testaa ja nyt ap uuvuttaa turhaan itsensä. Sanoo vaan suoraan, ettei ole hänen alaansa nuo jutut. Ja ap voi toki viedä auton renkaanvaihtoon tai pyörän huoltoon, muttei todellakaan tarvitse MAKSAA sitä. 

Kuinkas moni naisista on innokkaita kodinhengettäriä ja haluaa hoitaa kotityöt ja ruuanlaitot täysin yksin. Ei lähellekään sata prosenttia eikä miehistäkään jokaisen tarvitse olla puuhapete. 

Moderni nainenhan ei edes kysyisi, vaan teettäisi lähestulkoon kaikki kotona odottavat työt jollain alan ammattilaisella. Ruuatkin saattaa nykyään tilata valmiina.

Ap. sanoi tuossa alussa olevansa suhteessa naisen olemuksen takia.

Vierailija
46/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä ottamaan ahtériin kiitokseksi.

Vierailija
47/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissä nuori nainen ja vanhempi nainen. Molemmat passuuttaa ihmisiä tekemään sitä tätä ja tuota. Nuorempi omistaa koiran jota itse ei oikein tahdo saada edes lenkille vaan kumppani käyttää. Vanhempi pistää kumppaninsa pukemaan jopa kengät jalkaansa. Ovi pitää arvon leidille autosta aina avata jne. 

Ymmärrän että silloin tällöin pyytää apua johonkin asiaan jota ei itse vaikka osaa mutta jatkuva passuutus tuo mieleen prinsessan.

Vierailija
48/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tuolle naiselle Kumman kaa sarjan Vesa.

Vierailija
49/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähipiirissä nuori nainen ja vanhempi nainen. Molemmat passuuttaa ihmisiä tekemään sitä tätä ja tuota. Nuorempi omistaa koiran jota itse ei oikein tahdo saada edes lenkille vaan kumppani käyttää. Vanhempi pistää kumppaninsa pukemaan jopa kengät jalkaansa. Ovi pitää arvon leidille autosta aina avata jne. 

Ymmärrän että silloin tällöin pyytää apua johonkin asiaan jota ei itse vaikka osaa mutta jatkuva passuutus tuo mieleen prinsessan.

Miksei kukaan sano mitään? Tulee mieleen joku ostovaimo joka haluaa rahan lisäksi tuollaista kuningattarelle osoitettua käytöstä itselleen.

Vierailija
50/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota aikaa, että kuinka kauan noihin hommiin menee (myös perehtyminen korjaamiseen). Sovitte, että nainen on sitten vapaasti sinun käytössäsi pedissä vastaavan ajan viikonloppuna.

Et erota tunteettomien esineiden käsittelyä tuntevien ihmisten käsittelystä, millaisia lapsuudentraumoja sinulla on?

Vierailija
51/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän naisen, joka alkoi hankkia sijoitusasuntoja. Ostaa korjattavan asunnon ja hakee tanssikapakasta remonttireiskan. Aina löytyy mies, vaikka nainen ei ole edes mikään kaunotar. Ihan vaan pil lul la maksaa.

Vierailija
52/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on myös avuton. Tulen suvusta, jossa kaikki ovat tekeväisiä, käsistään käteviä ihmisiä. Olen akateemisesti koulutettu, mutta myös kaikki perinteiset "emännän työt" sujuu. Menin rakastumaan mieheen, joka ei osaa oikein mitään henkisen erikoisalansa lisäksi. Joten minä sitten ne "miesten työtkin" meillä teen.

Ymmärrän, ettei peukalolle keskellä kämmentä mitään ehkä voi, ja rakkaus on kantanut pitkälle, mutta kyllä halveksunta välillä nostaa päätään. Ja häpeä, kun veljet ja isä ihmettelee, kun ei mies mitään tee.

AP, jos haluat, ettei naisesi tarvitse salaa hävetä sinua tai ettei hän ala pikku hiljaa halveksia sinua, opettele käytännön töitä.

Vierailija
53/53 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies on myös avuton. Tulen suvusta, jossa kaikki ovat tekeväisiä, käsistään käteviä ihmisiä. Olen akateemisesti koulutettu, mutta myös kaikki perinteiset "emännän työt" sujuu. Menin rakastumaan mieheen, joka ei osaa oikein mitään henkisen erikoisalansa lisäksi. Joten minä sitten ne "miesten työtkin" meillä teen.

Ymmärrän, ettei peukalolle keskellä kämmentä mitään ehkä voi, ja rakkaus on kantanut pitkälle, mutta kyllä halveksunta välillä nostaa päätään. Ja häpeä, kun veljet ja isä ihmettelee, kun ei mies mitään tee.

AP, jos haluat, ettei naisesi tarvitse salaa hävetä sinua tai ettei hän ala pikku hiljaa halveksia sinua, opettele käytännön töitä.

Minä en ainakaan halveksi miesystävääni, joka ei osaa nikkaroida, ei halua mökkityömaata tai tilaa paikalle remppamiehen tai vie auton renkaanvaihtoon. Enemmän ahdisti eksä, jonka oli pakko saada tehdä kaikki itse, vaikka jälki oli ihan hirveää.