Sara Siepin synttärit.
Pitäispä ne jotain instaliveä siellä. Voisi kateellisena täältä kotisohvalta katsoa. Ja tämä ei ollut mitään kettuilua. Tollaset bileet ois ihanat.
Ainut mikä pisti silmään niin tarjoilut. Mäkkärin juustoburgerit lojuneet pöydällä vaikka kuinka kauan, syököhän niitä kukaan. Kylmä hamppari, nääh. Sama ne pitsat. Muuten näkyi olevan lähinnä karkkia ja sipiä. No vieraat koostuu kai lähinnä timmeistä tytöistä, tuskin ne mitään edes syö. Kunhan skumppaa riittää.
Kiva bileet varmasti muuten😊
Kommentit (423)
Martinan bestiksen vaatemaku erottuu kyllä näiden muiden mausta. Martinankin maku on parantunut huomattavasti, vuosien varrella.
Kuinkakohan paljon ihmiset käyttävät noita alennuskoodeja? Jos alennus tulisi suoraan ilman mxxxxxa-20% koodeja, jolloin bloggaaja ei heräsi välistä, olisi hyöty suurempi asiakkaalle ja yritykselle. Eiköhän nämä ala olla jo mennyt tapa mainostaa mitään muuta luin bulkkituotteita. Osa ihmisistä hyödyntää edun välittämättä, että bloggaaja saa osan ja osan ei tilaisi jos ymmärtäisi.
Jännä kuinka nuo 100k€ tienaavat vaan haluavat pysyä yhdessä miljonäärimiestensä kanssa vaikka ilmankin pärjäisivät NIIN hyvin. Ettei osa rahoista kiertäisi ”vaimolle” näin 🤔
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mieluummin olisin oman rakkaani kanssa viettänyt yhteistä iltaa hyvin syöden ja ja ja ❤❤❤😎😎....kun tuolla ämmäporukassa hilpeänä kuoharia lipitellyt. No mutta makunsa kullakin. Kyllä maraa harmittais jos tietäis😂😏. No mutta aika aikaansa kutakin. Nyt Stefan valitsi sofian ❤. Maraa ei varmaan olisi edes itse nuorena pojankloppina valinnut mutta Mara vei Stefun! Nyt Mara saa maistaa omaa lääkettään.
No moi soffi!
Kuka kaivais ne kiusaamisreissun postaukset ja puolustelut
Mä vaan niin toivon, että nuoret tytöt jotka näitä seuraa ja fanittaa, tajuaa että on olemassa muitakin tapoja olla nainen. Silari-fitness-miljonääripoikaystävä-someglamour -elämä tuntuu totaaliselta ajanhaaskaukselta kun samaan aikaan voisi olla astronautti, syöpätutkija tai meribiologi. Tai edes puhua järkeviä siellä somessa niille 50 k seuraajilleen.
Järkkyä porukkaa, elävät muiden rahoilla ja miehen pitää maksaa vapaaehtoinen eläkevakuutus luxusrvalle kun ei kapasiteetti riitä kuin naaman kuvaamiseen ja joku on vielä kateellinen noille 😂
Ellos on kova sana tuossa piirissä, joskus 60-luvulla se oli Anttila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uino Martinan storyssa. On kyllä tullut aika paljon lisää massaa :o Ei minusta lihomisessa ole mitään väärää, mutta jos painoa on tullut niin ei tarvitsisi muokata itseään instakuviin puolet hoikemmaksi.
Tämä on aivan sairasta ihmisen painon kyttäämistä, kiusaamista ja nälvimistä. Aikuisilta naisilta, yksikään koulutettu ihminen kenellä on vähääkään tyyliä, ei käyttäydy näin. Se kannattaa muistaa siellä valkoinen roska helve-tissä, missä elätte.
Kenen vatsa ei oikeasti joskus pömpötä kunnolla? Kyllä minullakin ainakin. Uinolla vielä krapula ja turvotus huipussaan. Reidet näyttävät aivan tavallisilta normaalipainoinen naisen reisiltä, aivan kuten instakuvissakin, joita ei selkeästi ole edes muokattu hoikemmiksi vaan kuvat on tietysti otettu imartelevista asennoista ym. Ihan niinkuin kaikki muutkin tekee. Aivan järjetöntä touhua tällainen painosta kiusaaminen.
En ole sama mutta menikö sulta nyt pointti ihan ohi?
Kyse ei ole kiloista ja pömpötyksestä, vaan siitä miten somessa asiat esitetään vääristyneinä, suorastaan valehdellaan muille! Jopa nuorille lapsille joiden idoli on, tai siis ne feikatut kuvat ovat.
Henkilö muokkaa kuvansa aina näin
https://www.picuki.com/media/1950970507872869952
Vaikka oikeasti näyttää tältä muiden ottamissa kuvissa
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/inline-images/2019/22/Aino-Ro…
Mikä järki on muokata kuvistaan hoikempia, ne kuvakäsittely tunnit voisi käyttää siihen vartalon muokkaukseen eikä kuvien muokkaukseen? Aika laiskaa touhua suoraan sanottuna
No ei vaan sinulta menee pointti ohi ja lujaa. On täysin eri asia puhua siitä, miten somessa asiat esitetään kuin tuolla tavalla ilkeillä ja irvailla nuoren naisen painosta ja esittää, että kyseessä on muka jokin huoli somen epärealistisuudesta. Tekopyhää käytöstä. Asiat voisi esittää niin paljon asiallisemminkin. Kuten sanoin, yksikään koulutettu ja sivistynyt ihminen ei ikinä käyttäydy tuolla tavalla. Sinunkin kannattaisi käyttää tuo muiden painon kyttäämiseen käytetty aika vaikka siihen itsesi kasvattamiseen ihmisenä.
Olen Uinon kanssa varmaan about saman kokoinen. Saisin helposti muokkaamatta otettua itsestäni tuollaisen kuvan kuin tuo ylhäällä. Tottakai somessa ihmiset ottavat imartelevia kuvia, imartelevissa asennoissa, vaatteissa ja valaistuksessa. Some on kaikenlisäksi Uinon työ, ei sinne voi laittaa mitä tahansa. Ei sinne mitään vatsapömötyskuvia voi laittaa, jos meinaa jatkossakin jatkaa yhteystyökuvioita. Kaikenlisäksi jokainen lapsikin tietää, ettei some ole koko totuus eikä sen kuulukaan olla. Kyllä se sinunkin pitäisi aikuisena tietää. Vai laitatko itse sinne ne kaikkein rumimmat kuvat, että ihmisillä nyt varmasti on sinusta realistinen käsitys vai oletko tässä asiassa vielä tekopyhempi? Herranjumala mitä käytöstä aikuiselta naiselta, kyllä hävettäisi olla sinä.
Mitä horiset? Osuiko? :D Kannatat valehtelua ja feikkaamista, ihmisten huijaamista somekuviin ja ete nkin nuorten harhaanjohtamista? Kyllä hävettäisi olla SINÄ!
Ei tuo mainittu Uinoaino mikään hollywoodjulkkis ole jonka pitäisi aina näyttää hyvältä. Mikä estää ihmistä näyttämästä omalta itseltään ja olemaan ylpeä siitä koosta mitä edustaa?
Itse olen lukenut että kyseinen Uino väittää ja mainostaa aina olevansa S-kokoa tai pientä M:ää vaikka kaikki näon omaavat vastaantulevat näkee livenä että on oikeasti L tai XL. Koko voi toki olla miesten S tai M.
Kun tiimimme käyttää esim somettajia yrityksemme tuotteiden mainostamiseen, niin miksi valitsisin ne edustamaan meitä jotka feikkaavat ulkonäkönsä someen? Minä valitsen ne jotka ovat aitoja itseään, eivätkä kuvittele edes päiväunissaan näyttävänsä Kardashians-Jennereiltä vain koska muokkaavat itsestään saman näköisiä samoilla filttereillä.
Yleisesti ottaen haluan että itsevarmat naiset mainostavat meidän tuotteita naisille jotka haluavat olla itsevarmoja ja moderneja, eikä epävarmat joista huokuu riittämättömyys.
Me haluamme ottaa malleista ja somettajista kuvat, emmekä arvosta sitä että menevät sen jälkeen koteihinsa muokkaamaan meidän tiimin ammattikuvaajien otoksen laihemmiksi, suurisilmäisemmiksi, tummempi-ihoisiks, barbievartaloisiksi, tuuheatukkaisiksi tai nakkihuulisiksi itseään. Myymme aitoja tuotteita aidoille ihmisille.
Jos sinulla on tiimi, yritys ja tuotteita ,niin minä olen huippumalli 😂
Ohis. Yrityksemme, lukee tuossa. Ei yritykseni.
En ole sama mutta nyt on pakko kommentoida ja kysyä että miksi hymiöhullu hyökkäät ihmisten kimppuun täällä palstalla aina, ja joka saakelin ketjussa lukematta ja sisäistämättä heidän kirjoittamiaan viestejä ensin? Sinut kyllä tunnistetaan, ja et todennäköisesti ole huippumalli vaan se keravalainen yh-mamma joka oli liian vanha haluamaansa Teiniäidit-ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko selvis kuka se uino on?
Se on blogia pitävä nainen, blogisti-nimenä Uino, oikea nimi kai Aino Rossi. Tienaa ihan rutosti.
Pääsivät jopa Reddit-keskustelupalstalle vitsinä sillä kun muokkasivat itse jälkeen päin jopa ammattilaisen ottamat hääkuvansa!
Uinolla on puskutraktorin mallisiksi tehtyjen täytehuulien ja nenän välissä aina se varjo joka näyttää luonnossa ja kuvissa semmosilta vanhanaikaisilta saksalaistyylisiltä viiksiltä joten joutuu aina muokata sen tumman alueen kuvistaan pois, ja miehensä Samppa eli Samuli eli nykyään internatsionaal Samuel muokkasi housujensa etumusta pulleammaksi ja vyötäröään kapeammaksi! :D Tota play-nappia painamalla näkee muokkauksen
https://preview.redd.it/yxa3mekf0qt11.gif?format=mp4&s=c7fcc5376b064762…
Uinon ankkahuulet, en tajua miksi meni pilaamaan ne kun nuo alkuperäiset vasemmalla näyttää todella hyvältä!
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan niin toivon, että nuoret tytöt jotka näitä seuraa ja fanittaa, tajuaa että on olemassa muitakin tapoja olla nainen. Silari-fitness-miljonääripoikaystävä-someglamour -elämä tuntuu totaaliselta ajanhaaskaukselta kun samaan aikaan voisi olla astronautti, syöpätutkija tai meribiologi. Tai edes puhua järkeviä siellä somessa niille 50 k seuraajilleen.
Ei suurinosa ihmisistä ole kiinnostuneita tieteellisestä urasta tai muutenkaan älyllisyydestä - ei naiset eikä miehet.
Ymmärrän sinänsä pointtisi, mutta en pidä siitä, että tämä otetaan esille aina nimenomaan naisten kohdalla.
Ei vaikkapa kalliita autoja, luksusbrändien logotuotteita ja muuta vastaavaa suosivien miesten kohdalla koskaan muistutella, että muistakaa miehet muutakin olevan olemassa, eikä myöskään kauhistella näiden ekologisesti kestämätöntä pintaliitoelämää elävien miesten olevan monien nuorten miesten esikuvia.
Nää juhlii tuolla pirteästi, samaan aikaan kun Sohvi istuu Marttinan entisessä kämpässä piirtämässä tussilla Chanelin CC-logoja vanhoihin tennareihinsa....? ;D
Jotenkin noloa näin korona-aikana nuo bileet. Normaalielämässä ehkä... No minä olen 34-vuotiaana jo ohittanut bileiän ja tykkään mieluummin vaikka leipoa raparperipiirakkaa lapsille.
Siepille olisi oikein, jos kukaan kutsutuista ei tulisi synttäreille. Ehkä sitten tajuaisi olla olematta tyrkyllä julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Se, miksi Uinon painosta puhutaan, johtuu varmasti siitä, että tuli ihan yllätyksenä, että hän on noin tukevoitunut. Koska todellakin omaan someensa laittaa ihan erilaisia kuvia, jotka ovat suorastaan huijausta. Että mua ainakin ihan vaan hämmästytti. Varsinkin, kun hän itse kertoi jokin aika sitten olevansa dieetillä, mutta se sitten vissiin jäi.
Siitä painosta puhutaan siksi, koska väittää itse olevansa pientä vaatekokoa tyyliin että "olen oikeasti S mutta halusin tästä paidasta väljän ja siksi valitsin M" vaikka jokainen näkee kun vastaan tulee, että ne päällään olevat vaatteet eivät ole S-kokoa eikä M-kokoa nähneet pitkään aikaan. Silti kuvakäsittelee itsensä kapeammaksi, kaulaa, nenää, poskia myöten ja venyttää kuvakäsittelyssä myös rintoja puikkomaisiksi eteen, vetää vyötäröä sisään ja nostaa peppua Kim Kardashianiksi. Filleriainehuuliaan suurentaa kuviin entisestään koska vaikuttaa olevan pakkomielle Kylie Jenneristä vuodelta 2016. Monissa kuvissa leukalinja on kuin viivottimella vedetty. Ei varmaan edes itse huomaa noita useita kömpelöitä kuvakäsittelyvirheitään?
Minä olen kokoa L, enkä muutu tästä S-kokoiseksi tai M-kokoiseksi vaikka kuinka kuvakäsittelisin itseäni kapeammaksi! Minä tiedän ja muut tietävät että muutun pienempikokoiseksi ainoastaan ottamalla itseäni niskasta kiinni ja treenaamalla ja katsomalla mitä ruokaa suuhuni pistän. En minä pysty ketään sanoilla ja kuvilla huijaamaan, ja miksi haluaisin? Aito kiinteytyminen tuo minulle varmasti paljon enemmän ihailua kanssaihmisten taholta, kuin se että valehtelisin vartaloani netissä käsittelemällä kuvani tunnistamattomiksi. Ihan varmasti se käsittely ärsyttäisi niitä jotka tietävät tai tuntevat minua ja tuskin saan niistä käsitellyistä kuvista parempaa itsetuntoa koska totuus paljastuu viimeistään siinä kun katson peiliin ja siinä vaiheessa voisi ehkä hieman masentaa!
Kiitos niille rehellisille somettajille jotka julkaisevat itsestään todellisia kuvia rinnakkain feikkien kanssa! Ulkomailla muotia tägätä Confidence tällaisten kuvien yhteyteen. Suomeen kaikki tulee vaan aina myöhässä ja täällä ilmeisesti Kardashians weetee-muovisuus edelleen suurta muotia.
https://i.pinimg.com/originals/bc/66/8f/bc668f55800db07ca4e143011360f16…
https://i.pinimg.com/736x/ff/d5/bf/ffd5bf51014a383c95022da2b9413644.jpg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suurinosa ihmisistä ole kiinnostuneita tieteellisestä urasta tai muutenkaan älyllisyydestä - ei naiset eikä miehet.
Ymmärrän sinänsä pointtisi, mutta en pidä siitä, että tämä otetaan esille aina nimenomaan naisten kohdalla.
Ei vaikkapa kalliita autoja, luksusbrändien logotuotteita ja muuta vastaavaa suosivien miesten kohdalla koskaan muistutella, että muistakaa miehet muutakin olevan olemassa, eikä myöskään kauhistella näiden ekologisesti kestämätöntä pintaliitoelämää elävien miesten olevan monien nuorten miesten esikuvia.
Ymmärrän pointtisi ja olen samaa mieltä. Olen siis tuon kommentin kirjoittaja. Itse kyllä nostan esille näitä asioita miestenkin kohdalla. Ihan yhtä naurettavana pidän miesten materialismia, naisten valikoimista pelkän ulkonäön perusteella ja autoilla brassailua. Samoin miehet, joilla on jostain jääkiekosta tai pokerista saati sitten perimällä saatuja miljoonia taskussa, ankkahuulinen silarimisu kainalossa eikä mitään järkevää sanottavaa eivät todella vakuuta saati herätä kateutta. Käyttäisivät rahansa vaikka hyväntekeväisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Siepille olisi oikein, jos kukaan kutsutuista ei tulisi synttäreille. Ehkä sitten tajuaisi olla olematta tyrkyllä julkisuuteen.
joo ei tommonen brassailukulttuuri ole enää tätä päivää. ostetaan kaikkea ja esitellään netissä.
paljonkohan tuli ruokahävikkiäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikkapa kalliita autoja, luksusbrändien logotuotteita ja muuta vastaavaa suosivien miesten kohdalla koskaan muistutella, että muistakaa miehet muutakin olevan olemassa, eikä myöskään kauhistella näiden ekologisesti kestämätöntä pintaliitoelämää elävien miesten olevan monien nuorten miesten esikuvia.Ymmärrän pointtisi ja olen samaa mieltä. Olen siis tuon kommentin kirjoittaja. Itse kyllä nostan esille näitä asioita miestenkin kohdalla. Ihan yhtä naurettavana pidän miesten materialismia, naisten valikoimista pelkän ulkonäön perusteella ja autoilla brassailua. Samoin miehet, joilla on jostain jääkiekosta tai pokerista saati sitten perimällä saatuja miljoonia taskussa, ankkahuulinen silarimisu kainalossa eikä mitään järkevää sanottavaa eivät todella vakuuta saati herätä kateutta. Käyttäisivät rahansa vaikka hyväntekeväisyyteen.
Mukava kuulla! Siis aidosti mukava, sillä sen verran harvoin kuulee asenteiden olevan yhtälaisia miehiä kohtaan.
Päinvastoin naisilta ollaan aina vaatimassa jotain parempaa ihmisyyttä ja muiden hyväksi toimimista niin työssä kuin vapaa-ajallakin, siinä missä miesten annetaan vaan olla.
Uinoosta kun kysyitte, sen omassa somessa on tän näkönen
https://www.picuki.com/media/2301753946175667518
https://www.picuki.com/media/2181504787112303877
https://www.picuki.com/media/2110298294254414614
^kaulaa kavennettu tossakin tosi ohueksi ja huulia suurennettu, leuasta otettu massaa pois
Muiden ottamassa kuvassa ehkä hieman eri näkönen, kuten tässä Iltasanomien kuvassa
https://is.mediadelivery.fi/img/468/a635e65a5daa45998bf9f44664c0d99d.jpg
Se Uinon miehen pippelin photoshoppaus oli kyllä nolo :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara tais olla synttäreiden ainut kellä oli luomutisut?
Silikonit sillä on.
Ei oo silikooneja:
Sara
Didem
Shirly
Petra
Kyllä Shirlyllä on ihan selvästi silarit. Verratkaa vaikka missivuoden bikinikuvia ja Love Island -juontokuvia:
Ennen: https://www.voice.fi/files/media/image/2017/27/2017_27_01_588adf9ad3918…
Jälkeen: https://im.mtv.fi/image/7534616/landscape16_9/1463/823/5699d9d4a056a737…
Uusi muoti- ja tapa-asioiden auktoriteetti, henkisesti 85-vuotias täti, on syntynyt. Muistakaa totella tai täti kirjoittaa palstalle.