Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tajua, että pidän hänestä

Vierailija
06.06.2020 |

Työpaikallani on eräs mies, joka ei tajua, että pidän hänestä. Kaikki vihjailut on mennyt ihan harakoille, koska hän ei vaan huomaa, että ne on osoitettu hänelle.

Olen jo pidemmän aikaa suunnittellut, että sitten aina seuraavassa illanvietossa sopivassa kohdassa kerron hänelle suoraan tunteistani, mutta joka kerta tilaisuus on mennyt pieleen koska sellaista tilannetta ei vain tule että olisimme kahden kesken. AINA joku muu on vieressä selostamassa jotain omaa juttuaan hänelle, ja sitten jossain vaiheessa havahdun että mies vetää takkia niskaan ja toivottaa hyvää illanjatkoa. Hän on siis tiiminsä esimies, joten ymmärrän, ettei välttämättä halua notkua yömyöhään tai juoda umpikänniin, vaan häipyy hyvän sään aikana.

Nyt vihdoin olen saanut sovittua hänen kanssaan että minä ja toinen työkaverini menisimme istumaan hänen kanssaan iltaa. Miten onnistun tällä kertaa? Suutelenko suoraan suulle vai mitä helvettiä teen?

Kommentit (8)

1/8 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on huomannut, mutta ei vain ole kiinnostunut.

Vierailija
2/8 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan. Jos se on esimiesasemassa, se ei voi tehdä aloitetta sua kohtaan eli harakoille menee vihjailut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano suoraan. Jos se on esimiesasemassa, se ei voi tehdä aloitetta sua kohtaan eli harakoille menee vihjailut.

Ei ole siis minun esimieheni (olemme eri tiimissä) mutta oman tiiminsä esimies on.

Ja toiselle vastaajalle: on tosiaan suosittu mies, mutta mistä tiedän, olenko itse 2/5? Ja jos olen, niin miten voin korottaa itseäni 4/5 tasolle??

ap

Vierailija
4/8 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDDD

Vierailija
5/8 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adolfina Mielivalta kirjoitti:

Ehkä hän on huomannut, mutta ei vain ole kiinnostunut.

Tämä. Usein kaikenlaiset vihjailut on helppo huomata, mutta jos ei itse ole ollenkaan kiinnostunut, ne mielellään vaan ignooraa. Ehkä mikään ei ole niin kiusallista kuin ei-toivottu ihastuja, joka yrittää epätoivoisesti viestittää kiinnostuksestaan eikä tajua lopettaa.

Vierailija
6/8 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse odottaa illanviettoon. Kysyt ihan reippaasti, lähteekö kahville / drinkille / lenkille tai mikä nyt oliskaan teille sopivin.

Vierailija
7/8 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole siis minun esimieheni (olemme eri tiimissä) mutta oman tiiminsä esimies on.

Ja toiselle vastaajalle: on tosiaan suosittu mies, mutta mistä tiedän, olenko itse 2/5? Ja jos olen, niin miten voin korottaa itseäni 4/5 tasolle??

ap

Älä muuta itseäsi toisen takia mitenkään. Ole oma itsesi.

Vierailija
8/8 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työkavereihin kannata sekaantua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän