Fraasi "Jätä se sika"
Olisi kiva tietää millaisen tyypin mielestä "jätä se sika" on hauska juttu? Sitä viljellään kuitenkin hyvin usein täällä ja se on mielestäni kulunut loppuun jo kauan sitten... Itse yhdistän sen hieman yksinkertaisen ja mielikuvituksettomaan muka hauskaan henkilöön...
Kommentit (58)
Sehän on tosi fantsu!
Elkää olko niin totisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi kiva tietää, millainen ihminen vaivautuu tekemään tällaisen aloituksen? Itse yhdistän tällaiset henkilöön, joka kokee olevansa muita parempi ja muodostaa mielipiteensä aina niin, että kaikki tiettyä asiaa tekevät ovat samanlaisia. Siis hyvin mielikuvitukseton henkilö, joka täyttää elämänsä tylsyyttä mollaamalla muiden tapoja vain siksi, että ne eivät vastaa aloittajan omaa mieltymystä. Tiukkapipoksikin tällaista voisi kutsua.
Taasko upposi? Täytyy tosin myöntää, että osut analyysissäsi hyvin oikeaan tuon olonsa parempana kokemisen osalta. Kokemus tosin rajoittuu "Jätä se sika"-tyylisten ilmausten kirjoittajiin nähden. Muuten meni metsään.
Näköjään upposi suoraan napakymppiin. Juurihan tuossa pidän itseäsi (perusteettomasti) muita parempana ja muodostat mielipiteen niin, että kaikki tiettyä asiaa tekevät ovat samanlaisia. Eli olet täsmälleen sellainen kuin kuvailin. Et vain itse tunnista sitä, koska elät niin syvällä "minä olen teitä ylempänä"-kuplassasi.
Enkös juuri myöntänyt tämän osuuden tuosta analyysistäsi. Jankkaatko vielä yhden kerran?
Et. Myönsit vain, että pidät itseäsi muita parempana. Loppuosa tosin tuli selväksi ilman erillistä myöntämistäkin. Jankataan vaan, jos siitä tykkäät :)
Se ei muuta asioita todeksi, että ihan tosissasi uskot niiden olevan niin;)
Juuri tuota yritin kertoa sinulle sillä "minä olen teitä ylempänä"-kuplakuvauksella. Hienoa, että oivalsit nyt mitä tarkoitin!
Se on ap:lla sian jättöaika, kun on sitruuna noin syvällä alakerrassa. Paremman miehen kanssa alkaa huumorikin taas maistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi kiva tietää, millainen ihminen vaivautuu tekemään tällaisen aloituksen? Itse yhdistän tällaiset henkilöön, joka kokee olevansa muita parempi ja muodostaa mielipiteensä aina niin, että kaikki tiettyä asiaa tekevät ovat samanlaisia. Siis hyvin mielikuvitukseton henkilö, joka täyttää elämänsä tylsyyttä mollaamalla muiden tapoja vain siksi, että ne eivät vastaa aloittajan omaa mieltymystä. Tiukkapipoksikin tällaista voisi kutsua.
Taasko upposi? Täytyy tosin myöntää, että osut analyysissäsi hyvin oikeaan tuon olonsa parempana kokemisen osalta. Kokemus tosin rajoittuu "Jätä se sika"-tyylisten ilmausten kirjoittajiin nähden. Muuten meni metsään.
Näköjään upposi suoraan napakymppiin. Juurihan tuossa pidän itseäsi (perusteettomasti) muita parempana ja muodostat mielipiteen niin, että kaikki tiettyä asiaa tekevät ovat samanlaisia. Eli olet täsmälleen sellainen kuin kuvailin. Et vain itse tunnista sitä, koska elät niin syvällä "minä olen teitä ylempänä"-kuplassasi.
Enkös juuri myöntänyt tämän osuuden tuosta analyysistäsi. Jankkaatko vielä yhden kerran?
Et. Myönsit vain, että pidät itseäsi muita parempana. Loppuosa tosin tuli selväksi ilman erillistä myöntämistäkin. Jankataan vaan, jos siitä tykkäät :)
Juuri tuota yritin kertoa sinulle sillä "minä olen teitä ylempänä"-kuplakuvauksella. Hienoa, että oivalsit nyt mitä tarkoitin!
LOL
Ap:n kannattaa nyt pesaista vähän jauhenlihaa ja valmistaa itselleen 200g makaronilaatikkoa. Lisukkeeksi sitten raikkaita voileipiä. Vielä kun pukee päälle Munsalan kansallispuvun alkaa päivä paistaa siellä Porvoossakin. Mutta ennen sitä: Jätä se sika!
Ihan samaa paskaa se on miehilläkin netissä. Ihan sama mikä ongelma parisuhteessa niin kehotetaan eroamaan. Noh, jos niin tyhmä on että noudattaa internetin tuntemattomien neuvoja niin on surkeat valintansa ansainnut.
Toisaalta Vietnamin sodan aikaan tuli tunnetuksi letkaus "humpin the pig" ,kyseinen sika oli siis M60 konekivääri jonka kanssa monet tuolloin painivat.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on paljon tuollaista "muka hauskaa" jota viljellään mutta joka on ohittanut jo parasta ennen päivänsä kauan sitten.
Jätä se sika!
Vierailija kirjoitti:
Sehän on tosi fantsu!
Elkää olko niin totisia
hihihihi
Se on hyvä että tämä lashdus on levinnyt nuorille naisillekin, niin eivät monta vuotta hakkaa päätä seinään. Jos ei onnistu, niin korvissa soi kun musiikki, Jätä se sika. 😂
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt viime aikoina paljon hyviä. Päästä sika takaisin luontoon.
Eikä palstalla ole miesvihaa
Jätä se sika
Tämä osuva iskevä naseva älykäs hauskakin kolmen sanan voimaohje, ei poistu täältä koskaan.