Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fraasi "Jätä se sika"

Kyllästynyt
06.06.2020 |

Olisi kiva tietää millaisen tyypin mielestä "jätä se sika" on hauska juttu? Sitä viljellään kuitenkin hyvin usein täällä ja se on mielestäni kulunut loppuun jo kauan sitten... Itse yhdistän sen hieman yksinkertaisen ja mielikuvituksettomaan muka hauskaan henkilöön...

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menipä nyt joillakin tunteisiin.

Minä en kylä ole nähnyt käytettävän tuota muutoin kuin vitsinä. Muka.

Vierailija
22/58 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta siat voisi perustaa jonkinlaisen MeToo kampanjan tuollaisen jatkuvan leimaamisen lopettamiseksi.

Vähintäänkin miekkari tuomiokirkon eteen.

#freesika #siollakinontunteet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerään aloitukseen juuri sopiva eli jos joku arpoo väkivaltaisen tai päihteitä käyttävän puolison kanssa, ei tilanne ulkopuolisesta näkökulmasta tuon syvempää analyysia ansaitse.

Jos sitä käytettäisiinkin vain mainitsemissasi tapauksissa. Nyt sitä ängetään ketjuun kuin ketjuun, jos niissä on puhettakaan miehistä.

Vierailija
24/58 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerään aloitukseen juuri sopiva eli jos joku arpoo väkivaltaisen tai päihteitä käyttävän puolison kanssa, ei tilanne ulkopuolisesta näkökulmasta tuon syvempää analyysia ansaitse.

Jos sitä käytettäisiinkin vain mainitsemissasi tapauksissa. Nyt sitä ängetään ketjuun kuin ketjuun, jos niissä on puhettakaan miehistä.

Se on vain heitto. Yksi tämän palstan sisäpiirijutuista. Ei sillä kannata mieltään vaivata. 

Vierailija
25/58 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta se on just hauska.

Asioilla on tapana menettää hauskuutensa tuhannen kuulemisen jälkeen.

Vierailija
26/58 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

röh röh

Vierailija
27/58 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta se on just hauska.

Ei kaikilla. Tiukkapipot toki oma lukunsa. 

Vierailija
28/58 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐷Vähän kunnioitusta ois kiva

Vierailija
29/58 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kai viljellään silloin kun kysyjää epäillään trolliksi, tai kun kysyjän on syytä katsoa peiliin ymv. tilanteet. se on siis satiiria.

Vierailija
30/58 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palstahan on enemmän ja vähemmän täynnä väsynyttä läppää. Se on tämän palstan idea. Jos haluaa järkevää keskustelua puhtaalla asialinjalla, kannattaa vaihtaa johonkin A-studiopalstalle tms. 

Vierailija
31/58 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on paljon tuollaista "muka hauskaa" jota viljellään mutta joka on ohittanut jo parasta ennen päivänsä kauan sitten.

Ei se ole mitään muka hauskaa, vaan totista totta joka sana, J ä t ä s e s i k a! Miehissä löytyy todellisia sikoja, jotka kohtelevat naistaan huonosti ja sitten niitä naisia, jotka eivät tajua potkia pellolle sellaisia sikoja.

Olet ansainnut parempaa.

Vierailija
32/58 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi kiva tietää, millainen ihminen vaivautuu tekemään tällaisen aloituksen? Itse yhdistän tällaiset henkilöön, joka kokee olevansa muita parempi ja muodostaa mielipiteensä aina niin, että kaikki tiettyä asiaa tekevät ovat samanlaisia. Siis hyvin mielikuvitukseton henkilö, joka täyttää elämänsä tylsyyttä mollaamalla muiden tapoja vain siksi, että ne eivät vastaa aloittajan omaa mieltymystä. Tiukkapipoksikin tällaista voisi kutsua. 

Taasko upposi? Täytyy tosin myöntää, että osut analyysissäsi hyvin oikeaan tuon olonsa parempana kokemisen osalta. Kokemus tosin rajoittuu "Jätä se sika"-tyylisten ilmausten kirjoittajiin nähden. Muuten meni metsään.

Vierailija
33/58 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 Väsynyt aloitus. Keksi jotain mielikuvituksellisempaa trolli. 

Vierailija
34/58 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi kiva tietää, millainen ihminen vaivautuu tekemään tällaisen aloituksen? Itse yhdistän tällaiset henkilöön, joka kokee olevansa muita parempi ja muodostaa mielipiteensä aina niin, että kaikki tiettyä asiaa tekevät ovat samanlaisia. Siis hyvin mielikuvitukseton henkilö, joka täyttää elämänsä tylsyyttä mollaamalla muiden tapoja vain siksi, että ne eivät vastaa aloittajan omaa mieltymystä. Tiukkapipoksikin tällaista voisi kutsua. 

Taasko upposi? Täytyy tosin myöntää, että osut analyysissäsi hyvin oikeaan tuon olonsa parempana kokemisen osalta. Kokemus tosin rajoittuu "Jätä se sika"-tyylisten ilmausten kirjoittajiin nähden. Muuten meni metsään.

Näköjään upposi suoraan napakymppiin. Juurihan tuossa pidän itseäsi (perusteettomasti) muita parempana ja muodostat mielipiteen niin, että kaikki tiettyä asiaa tekevät ovat samanlaisia. Eli olet täsmälleen sellainen kuin kuvailin. Et vain itse tunnista sitä, koska elät niin syvällä "minä olen teitä ylempänä"-kuplassasi. 

Vierailija
35/58 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on paljon tuollaista "muka hauskaa" jota viljellään mutta joka on ohittanut jo parasta ennen päivänsä kauan sitten.

Ei se ole mitään muka hauskaa, vaan totista totta joka sana, J ä t ä s e s i k a! Miehissä löytyy todellisia sikoja, jotka kohtelevat naistaan huonosti ja sitten niitä naisia, jotka eivät tajua potkia pellolle sellaisia sikoja.

Olet ansainnut parempaa.

Jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä ihan itse. Kuinka moni nainen esim. paisuttaa itsensä täysin muodottomaksi papin aamenen jälkeen, eikä täällä huudella mitään JSL-juttuja samassa mittakaavassa. Miehet taitavat sittenkin olla se fiksumpi osapuoli. Toki palstailijoiden sukupuolijakauma painottuu naisiin. Osin katkeroituneisiin sellaisiin. Ps. käyttäkää vaikkapa jatkossa tuota: OAP

Vierailija
36/58 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta se on just hauska.

Kuten myös aloituksessa mainitut yksinkertaiset henkilöt.

Vierailija
37/58 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään upposi suoraan napakymppiin. Juurihan tuossa pidän itseäsi (perusteettomasti) muita parempana ja muodostat mielipiteen niin, että kaikki tiettyä asiaa tekevät ovat samanlaisia. Eli olet täsmälleen sellainen kuin kuvailin. Et vain itse tunnista sitä, koska elät niin syvällä "minä olen teitä ylempänä"-kuplassasi. 

Enkös juuri myöntänyt tämän osuuden tuosta analyysistäsi. Jankkaatko vielä yhden kerran?

Vierailija
38/58 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta se on just hauska.

Kuten myös aloituksessa mainitut yksinkertaiset henkilöt.

Kyllä vaan. Tervetuloa joukkoon! Ne oikeasti fiksuthan eivät täällä roiku :D

Vierailija
39/58 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkös juuri myöntänyt tämän osuuden tuosta analyysistäsi. Jankkaatko vielä yhden kerran?

Et. Myönsit vain, että pidät itseäsi muita parempana. Loppuosa tosin tuli selväksi ilman erillistä myöntämistäkin. Jankataan vaan, jos siitä tykkäät :)

Vierailija
40/58 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sitä kai viljellään silloin kun kysyjää epäillään trolliksi, tai kun kysyjän on syytä katsoa peiliin ymv. tilanteet. se on siis satiiria.

"Satiiri on taiteen laji ja tyylikeino, joka tarttuu todellisuuden ja ihanteiden eroavaisuuksiin ja kritisoi ihmisten paheita tai yhteiskunnan epäkohtia. Satiirista teosta läpäisee kriittinen, pilkallinen tai aggressiivinen asenne, pureva iva"

Tämä heijastuukin siitä lausahduksesta oivallisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi