Lue keskustelun säännöt.
Mieheni osti pöytätietokoneen, vaikka omistaa jo kannettavan...
06.06.2020 |
Ei ollut edes kertonut minulle tästä aikaisemmin. Omistaa siis hyvässä kunnossa olevan kannettavan. Vähän ketuttaa, kun oltaisiin vaikka voitu mennä matkalle noilla rahoilla. Nyt mies on koko päivän kiroillut kun kasannut konetta.... Voi voi -.-
Kommentit (23)
Mun miehellä on vesijäähdytteinen keskusyksikkö. Maksoi... noh... paljon. Samoja tehoja ei saa 300 € läppärillä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Läppäri ei sovi pelikoneeksi, ei vaan yksinkertaisesti ole tarpeeksi tehoja eikä näytönohjaimesta ole mihinkään.
Hassua. Tämä oman läppärin 1070 on riittänyt. Kone on siis HP Omen 15
Tuo on vähän sama juttu kuin että ostaa moottoripyörän, vaikka jo omistaa auton. Tai että ostaa veneen, vaikka jo omistaa moottoripyörän. Tai että ostaa käsilaukun, vaikka jo omistaa repun. Niitä käytetään vähän eri juttuihin. Ap ei taida olla ihan sieltä terävimmästä päästä? Ja miksi miehen olisi pitänyt tästä ap:lle mitään puhua? Selvästikin tiesi että ap on liian yksinkertainen ymmärtämään ja ehdottaisi että miehen vaivalla tienaamat rahat käytettäisiin johonkin hömppään. Mies fiksuna väisti tämän miinan ja osti koneen noin vain, ilman seremonioita.
Kyllä muakin joskus harmittaa kun miehellä on paljon rahaa ja minulla ei. Mutta ei se ole miehen vika, että minulla on niin paska palkka! Ja kun hän itse tienaa hyvin, niin kai se nyt on oikeus ja kohtuus ostaa itselleen välillä jotain kivaa?