Mieheni osti pöytätietokoneen, vaikka omistaa jo kannettavan...
Ei ollut edes kertonut minulle tästä aikaisemmin. Omistaa siis hyvässä kunnossa olevan kannettavan. Vähän ketuttaa, kun oltaisiin vaikka voitu mennä matkalle noilla rahoilla. Nyt mies on koko päivän kiroillut kun kasannut konetta.... Voi voi -.-
Kommentit (23)
eli miehen rahoilla lokkeilet. ok.
Niin kone makso 2000e. Eiköhän tuon hintasilla lähetetä raketteja kuuhun? Hyvä läppärihän maksaa 300e.
Jos on varaa parin tonnin koneeseen, niin luulen että ens palkasta miehes saa toiset 2000 euroa jolla voitte mennä matkalle.
Vierailija kirjoitti:
Niin kone makso 2000e. Eiköhän tuon hintasilla lähetetä raketteja kuuhun? Hyvä läppärihän maksaa 300e.
Fillarilla pääsee eteenpäin mutta prätkällä 200km/h.
Miksi palstahullut on alapeukuttaneet tämän? Ootte varmaan astronautteja, ok.
Pöytäkoneita ei oo kun junteilla. Kaikilla fiksuilla on läppärit.. tirsk. On miehes joku viiskymppinen? Seisooko enää?
Vierailija kirjoitti:
Pöytäkoneita ei oo kun junteilla. Kaikilla fiksuilla on läppärit.. tirsk. On miehes joku viiskymppinen? Seisooko enää?
Jonne rauhoittuu nyt
Esim pelaamiseen pöytäkone on tehojensa kannalta paras.
Työtön exäni panosti pelikoneeseen tonnin, käsittääkseni kategoriassaan vielä suht edullinen.
Idioottiahan tuo mielestäni on mut tehköön rahoillaan mitä huvittaa, en mäkään alkais lupia kyselemään omista rahoistani.
Jätä miehesi räpläämään konettaan ja mene matkalle omilla rahoillas.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei maksa. ykkönen eteen, niin sitten alkaa hyvän läppärin saamaan.
Kyllä munkin mies osti pöytäkoneen, vaikka hänellä oli jo läppäri. En miettinyt asiaa sen enempää.
Onko teillä jotenkin rahasta tiukkaa? Ymmärrän hyvin yskän, jos vaikuttaa muun perheen elämään kohtuuttoman paljon.
Mutta eikö hän olisi voinut ostaa vaikka pleikkarin jos haluaa pelata? olisi säästänyt 1700e...
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö hän olisi voinut ostaa vaikka pleikkarin jos haluaa pelata? olisi säästänyt 1700e...
ahahahaha, köyhän ulinaa.
Ajatelkaa naiset positiivisen kautta, mies ei sentään ostanut moottoripyörää vaan hän tyytyy tietokoneeseen.
Ilman loisimistanne hänellä olisi rahaa prätkään, eikä mene kauaa että hän tajuaa asian.
No jos leikitään, että kirjoituksesi ei olisi provo... pöytäkoneella pystyy pelaamaan, erittäin harvalla läppärillä pystyy. Ja ei tuo sen kummempaa kuin naiset jotka ostavat vielä sen 14. käsilaukkunsa.
Kun MINÄ en nyt pääse lomalle. Miehen olisi pitänyt käyttää rahansa MINUUN ja MINUN lomaan. MINÄMINÄMINÄ
Etkö tiedä, että tällä hetkellä on menossa tauti nimeltään korona? Mihinkä siis ajattelit mennä? Toisekseen pöytäkoneesta on paljon iloa, ei mielestäni ole hukkaan mennyt ostos.
Hämmentää, avovaimoni ei sanonut mitään, vaikka ostin 1500€ kannettavan ja noin 1400€ pöytäkoneen. Myönnän että kannettavaan meni liikaa rahaa, mutta 300€ halvempaa mallia mitä olin katsonut ei ollut saatavilla, joten laitoin hieman lisää rahaa.
Meillä on pöytäkoneita useampi ja myös läppäreitä useampi, kaikki toimivia. Pelaamiseen minulla on vähän tehokkaampi ja kalliimpi pöytäkone.
N 43
Läppäri ei sovi pelikoneeksi, ei vaan yksinkertaisesti ole tarpeeksi tehoja eikä näytönohjaimesta ole mihinkään.
Meillä on kasattu tänä keväänä kolme pöytäkonetta.
Mun miehellä on kaksi läppäriä ja haaveilee sitä pöytäkoneesta, koska järeällä pöytäkoneella pyörivät parhaimmat pelit. Läppärin vääntö ei riitä pelaamiseen.
ogei